برنامه‌های ایام الله دهه فجر در ۸۰۰ روستای گلستان اجرا می‌شود

برنامه‌های ایام الله دهه فجر در ۸۰۰ روستای گلستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم نجیب الله تاری ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار داشت: رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی انتقال درست فرهنگ و مولفه‎های انقلاب اسلامی و حتی فراگیرتر از آن در امر حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: رسانه یکی از ارکان موفقیت و ماندگاری انقلاب اسلامی است و پیام‌رسانی درست مفاهیم ارزشی به متن انقلاب را به جامعه می‎رساند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: امروز مردم ما به رسانه به یک امر تفریحی نگاه نمی‎کنند و برای دانستن و هویت‌شناسی و تعریف خود به ابزارهای رسانه‎ای مراجعه می‎کند و این بیانگر آن است که اصحاب رسانه نقش مهم و در بحث هویت‌بخشی باورها و عقایدی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، بی‎بدیل است.

تاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای پیام‎های ارزشی بسیاری است، گفت: پیام دنیای غرب یک پیام نامشروع است و ابزارهای رسانه‎ای مختلفی دارند و امپراتوری رسانه‎ای در مقابل دنیای اسلام و ایران ایجاد کردند تا پیام خود را برسانند.

وی خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر هر روز آن با بار مفهومی زیادی نامگذاری شده و پیام ما نسبت به پیام استکبار رساتر است و اگر چه تکنولوژی پایین‎تری در انتقال داده‎های رسانه‎ای داریم.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان صدور انقلاب را نتیجه پیام‎رسانی‎ها دانست و گفت: رسانه‎های سنتی و کوچک با پیام‎ها و مفاهیم بی‎شمار تاثیر خود را به جبهه رسانه‎ای رژیم شاهنشاهی و استکباری گذاشتند.

تاری افزود: جایگاه رسانه‎ای ما در عرصه انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار و ممتاز است و ما به دنبال این هستیم که بتوانیم با تشکیل این ستاد برنامه‎های ایام الله دهه فجر را به جامعه اطلاع‎رسانی و تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه نگاه ستاد دهه فجر به این گروه خبری به عنوان یک بازوی مقتدر و نرم ستاد است و نیاز است که این گروه خبری مطالبه‎گر باشد و از کمیته‎ها و ستادهای تابع در سراسر استان تشکیل شده، عملکرد و مطالبه‎گری کند.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه مطالبه‎گری این گروه خبری باید به گونه‎ای باشد که شور ایام الله دهه فجر و برگزاری مراسم‎ها در روستاهای استان گلستان گسترش دهد، افزود: 800 روستا در استان گلستان داریم و باید در هر روستا یک ستاد برای اجرای برنامه‎های دهه فجر برنامه‎ریزی شده باشد.

تاری با بیان اینکه این گروه خبری باید از ستادهای برگزاری ایام الله دهه فجر مطالبه‎گری کنند که برنامه‎ها مردمی و برای گروه‎های هدفی که در نظر گرفته شده برگزار شود، گفت: ما برای ارزش‎های متعالی انقلاب اسلامی، تبیین راه معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‎های بلند مقام معظم رهبری و شهدای مدافع حرم ایام الله دهه فجر را گرامی می‎داریم و اینکه در مدارس تنها به زنگ انقلاب اسلامی بسنده کنیم، زیبنده انقلاب اسلامی ما نیست.

وی یادآور شد: برنامه‎های عمومی ستاد به ویژه 12 بهمن ماه باید به صورت ویژه دیده شود چرا که این روز تاریخی است و روزی است که عصر امامت در دوران حاضر احیا شده است و متاسفانه می‎بینیم که این روز مغفول قرار گرفته و این در حالی است که این روز را باید روز افتتاحیه ایام الله دهه فجر برشمرد.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: پایان و نتیجه همه برنامه‎های ما راهپیمایی 22 بهمن است و اجرای برنامه‎ها در این روز کار یک دستگاه به تنهایی نیست و باید همه پا به کار بیایند.

تاری با بیان اینکه امید داریم به نظر محتوایی اقدامات خوبی با تشکیل گروه خبری در بحث محتوای مطالب در رسانه‎ها داشته باشیم، افزود: در سال گذشته از 3 دستگاه برتر تجلیل کردیم و همچنین به صورت استانی تصمیم گرفتیم که از فعالان گروه خبری فجر نیز همراه با این ستاد تجلیل شود و بر این اساس از 2 رسانه‎ استانی تجلیل کردیم.

وی تصریح کرد: این ستاد از روز شنبه 2 بهمن ماه تا روز شنبه 9 بهمن ماه به همه شهرستان‎های استان گلستان خواهد رفت و با شوراها و مسئولان ستاد شهرستانی دهه فجر در استان گلستان دیدار خواهد کرد.

سرپرست شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در روز شنبه دوم بهمن ماه این ستاد به منطقه غرب استان گلستان خواهد رفت و با مسئولان ستاد فجر در شهرستان‎های کردکوی و بندرگز دیدار خواهند کرد.

وی افزود: در روز یکشنبه سه بهمن ماه شهرستان‎های ترکمن و گمیشان مقصد ستاد خبری دهه فجر گلستان خواهد بود و در روز دوشنبه چهارم بهمن شهرستان‎های گرگان و آق‎قلا نسبت به برنامه‎های خود در ایام الله دهه فجر توضیح خواهند داد و از روز سه شنبه 5 بهمن ماه این ستاد با حضور در شهرستان‎های علی‎آباد کتول و رامیان سفر خود را به منطقه شرق استان گلستان آغاز خواهد کرد و در روز بعد این ستاد در شهرستان‎های مینودشت و گالیکش حضور پیدا خواهد کرد.

تاری گفت: در روز پنجشنبه هفتم بهمن ماه شهرستان‎های آزادشهر و گنبدکاووس و در روز شنبه 9 بهمن شهرستان‎های کلاله و مراوه‎تپه میزبان این گروه خبری خواهند بود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها