دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان:

با استاندار غیر بومی مخالف بودم/ مهار و هدایت آب به سمت دریا اولویت فعلی است

نماینده مردم گرگان و آق قلا و دبیر مجمع نمایندگان استان گفت: من از ابتدا با استاندار غیر بومی مخالف بودم اما به نظر همکارانم احترام گذاشتم.

با استاندار غیر بومی مخالف بودم/ مهار و هدایت آب به سمت دریا اولویت فعلی است

نبی هزار جریبی در گفتگو با خبرنگار خبر فوری اظهار کرد: اولویت اول بنده، مجمع نمایندگان استان گلستان و تمامی نیروهای امدادی مهار آب در سطح شهرستان ها و روستاهای سیل زده و هدایت آن ها به سوی دریاست.

هزارجریبی افزود: ایجاد چند انفجار توسط تیپ مهندسی سپاه پاسداران و تخریب بخشی از مسیر راه آهن اینچه برون، ارتفاع آب در آق قلا و روستاهای اطراف کاهش چشمگیری داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به زودی آب در تمامی مناطق فروکش نماید و فاز دوم عملیات امداد رسانی شامل پاکسازی و بهسازی شهرها و روستاها آغاز شود.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در پاسخ به سوالی مبنی بر برکناری استاندار گفت: استاندار با وجود اطلاع از سیل و در حساس ترین شرایط استان را ترک کرد و عدم حضورش در منطقه، تصمیم گیری و امداد رسانی به مردم را مختل کرد.

هزارجریبی ادامه داد: بنده از قبل هم با انتصاب ایشان مخالف بودم و نظرم بر انتخاب یک استاندار بومی بود ولی به انتخاب همکاران خود احترام گذاشتم.

وی تصریح کرد: به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان تمام تلاش خود را برای انتخاب یک استاندار بومی کارآمد به کار خواهم بست.

منبع: خبرفوری

73

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • بی نام
    0

    باعرض تسلیت به تمامی عزیزانی که یکی از اعضای خانوادشونو در سیل شیراز ازدست دادن وما رو در غم شان شریک بدادنند ولی متاسفانه دولت در تبعیضی اشکار برای سیل زدگان شیرازدیه در نظر گرفت ولی برای عزیزانی که در سرپل ذهاب جانشان را از دست دادن چنین کاری نکرد مگه بلایای طبیعی شامل زلزله نیز نمیشود که برای سیل دیه میدن ولی برای زلزله نه ایا به نظر شما این تبعیض نیست پس چه چیزی است

  • بینام
    0

    تمامی مسولان جوابگو نیستن در وقت عمل غیبشون میزند مگه قحط رجال است که باید یک عده افراد خاص وسر سپرده خودشان را مسول کنند بجای رضایت مردم دنبال راضی کردن روسای بالا دستشان باشند ایا وضع مردم نمی بینند حال سیل چند روز است می گذرد ولی گرانی که یک سال است مردم بیچاره کرده رو چطوری مردم بد بخت تحمل کنند که دیگه تحملی نمانده

  • بینان
    0

    استانداری که به قول وزیر کشور با اصرار وبا ادعای مدیریت بحران به کشور المان جهت خوشگزرانی مسافرت می کند حقش فقط عزل نیست باید محاکمه شود نه اینکه مثل خیلیها بطور مثال سیف ریس بانک مرکزی که اقتصاد به گند کشید ی جای دیگه بهش سمت بدن وضع اینجوری درست نخواهد شد بلکه بدتر میشود این استاندار به خاطر سیل گندش بال اومد والا تمامی مسولان در سفرهای خارجی بسر میبرند چطور خجالت نمی کشند با سیاهکردن زندگی مردم زیر بار گرانی برای عیش نوش به مسافرتهای خارجی با پول مردم بیچاره میروند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها