لزوم برخورد سریع و دقیق با متخلفان بازار شب عید

استاندار گیلان با اشاره به آمادگی کامل گیلان برای استقبال از نوروز 97 گفت: نباید در هیچ‌کدام از کالا و خدمات طی نوروز افزایش قیمت را شاهد باشیم.

لزوم برخورد سریع و دقیق با متخلفان بازار شب عید

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از فارس، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استانداری گیلان اظهار کرد: باید کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در استان افزایش پیدا کند تا تورم موجود برای مردم ایجاد مشکل نکند.

وی بابیان اینکه استان گردشگر پذیر گیلان با افزایش دو برابری جمعیت در ایام نوروز همچون شب یلدا نیازمند ایجاد آمادگی بیشتر در مدیران است افزود: استان برای نوروز سال 97 آمادگی خوبی دارد اما نظارت‌ها بر بازار باید با دقت بیشتری صورت بگرد.

استاندار گیلان با اشاره به آمادگی گیلان در تأمین اقلام مصرفی و کالاهای اساسی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید بازرسان نظارتی خود در بازار را تقویت کند تا گزارش‌هایی که به تعزیرات ارسال می‌شود دقیق و صحیح باشد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: تعزیرات حکومتی باید زمان رسیدگی به پرونده‌های متخلفان در ایام نوروز به یک روز برساند چون اگر اجرای حکم به تأخیر بیفتد در بازار تغییری ایجاد نمی‌کند.

سالاری با حائز اهمیت برشمردن سلامت و بهداشت مردم بیان کرد: نباید در رابطه با برخورد با متخلفان در حوزه بهداشت تعللی صورت بگیرد و امنیت غذایی مردم دچار تهدید شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید در ایام نوروز افزایش قیمت کالا و خدمات را شاهد باشیم گفت: مردم هم‌اکنون برای سفر، پذیرایی از میهمان و سایر اقدامات نوروزی خود برنامه‌ریزی‌هایی را ترتیب داده‌اند و نباید تا نوروز فرانرسیده هزینه‌های گزاف را بر ملت تحمیل کرد.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه همه باید با اصناف کمک کنند تا نوروز 97 به‌خوبی سپری شود افزود: همه باید به رونق بازار کمک کنند و نتیجه جلسات ستاد تنظیم بازار ایجاد محدودیت برای اصناف نیست.

سالاری اظهار کرد: باید مجموعه اقدامات استان در جهت افزایش ورود گردشگر به گیلان و رونق کسب‌وکار در اقتصاد استان شود و یقیناً با همکاری و کنترل همه‌جانبه مسئولان این مهم دست‌یافتنی است.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران استان در نوروز باید در تصمیم‌گیری‌ها و رسیدگی‌ها سرعت و دقت داشته باشند بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید به این باور برسند که در ایام نوروز میزان کار آن‌ها در مقایسه با روزهای عادی سال اگر بیشتر نباشد کمتر نیست.

منبع: فارس

56

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها