طرح آمارگیری نیروی کار به صورت تلفنی اجرا می‌شود

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: طرح آمارگیری نیروی کار در بهار 1399به جای مراجعه حضوری به خانوارها، به صورت مصاحبه تلفنی اجرا می‌شود.

طرح آمارگیری نیروی کار به صورت تلفنی اجرا می‌شود

محمد حمید فخرالدین در این باره گفت: این تصمیم از سوی مرکز آمار ایران و به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران آمارگیر به جای مراجعه حضوری، با استفاده از تلفن‌های سازمانی، مبادرت به تماس تلفنی با فهرستی از خانوارها می‌کنند.

معاون آمار و اطلاعات استان ادامه داد: در ابتدای این تماس به خانوار اطمینان داده می‌شود که این آمارگیری توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اجرا و در صورت درخواست خانوار شماره سازمان جهت کسب اطمینان به خانوار ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح آمارگیری نیروی کار با هدف محاسبه شاخص‌های فصلی و سالانه نیروی کار از جمله نرخ مشارکت اقتصادی ، نرخ بیکاری و تغییرات آنها انجام می‌شود.

فخرالدین همچنین از همراهی و مشارکت مردم و صنوف مختلف در هرچه بهتر و با کیفیت اجراشدن طرح های آماری این سازمان قدردانی کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها