استقرار ۱۶ ایستگاه پایش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور

مدیر کل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار ۱۶ ایستگاه پایش گرد و غبار در جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد.

استقرار ۱۶ ایستگاه پایش گرد و خاک در شرق و جنوب شرق کشور

شینا انصاری اظهار کرد: با توجه به کمبود ایستگاه‌های پایش ذرات در استان‌های شرق و جنوب شرق کشور به‌زودی ١٦ ایستگاه پایش گرد و غبار در این منطقه استقرار می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ١٩٦ ایستگاه پایش کیفیت هوا در کل کشور وجود دارد، گفت: ٩٠ درصد این ایستگاه‌ها دارای سنجنده ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون و ٨٤ درصد دارای سنجنده ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون هستند.
مدیر کل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست افزود: استان‌های سیستان و بلوچستان ، کرمان، خراسان جنوبی و هرمزگان از جمله استان‌هایی هستند که تعداد زیادی از روزهای سال متاثر از گرد و غبار هستند اما تعداد ایستگاه‌های موجود در این استان‌ها تکافوی وسعت و محدوده‌های جمعیتی موجود را نمی‌دهد. متناسفانه در حال حاضر در هر یک از این استان‌ها در نهایت دو ایستگاه پایش گرد و غبار وجود دارد که به هیچ وجه نیازها را برآورده نمی‌کند.

به گفته انصاری بر اساس مصوبه چهاردهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، شهرهای بالای ۳۰۰ هزار نفر جمعیت برای اقدامات مراقبتی باید دارای یک ایستگاه کیفی هوا باشند. همچنین بر اساس ماده ٣ قانون هوای پاک، اعلام شرایط اضطرار و تصمیم‌گیری‌های مدیریتی در این زمینه با توجه به مقادیر غلظت ذرات و پایش انجام شده توسط ایستگاه‌های پایش کیفی هوا در سطح شهرستان‌ها انجام می‌گیرد.
مدیر کل پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست در پایان اظهار کرد: ١٦ ایستگاه ذراتی که طی مناقصه توسط سازمان حفاظت محیط زیست خریداری شده‌اند، هر یک دارای دو آنالایزر ذرات کوچک‌تر از دو و نیم میکرون و کوچک‌تر از ۱۰ میکرون هستند.

منبع: ایسنا

61

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد