انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در دوئل مسلحانه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از متلاشی شدن ۲ باند قاچاق مسلح با کشف یک تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات مقتدرانه پلیس در شهرستان‌های خاش و گلشن این استان خبر داد.

انهدام 2 باند قاچاق مواد مخدر در دوئل مسلحانه

به گزارش خبر فوری، سردار دوستعلی جلیلیان بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله‌های سنگین مواد مخدر توسط اعضای ۲ باند مسلح و سازمان‌یافته که قصد انتقال از شهرستان‌های خاش و گلشن به مرکز کشور را داشتند، به دست آوردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باندهای مسلح را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه‌جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیرهای فرعی شهرستان‌های در حال حرکت بودند، شناسایی و تحت‌نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در چند عملیات جداگانه مأموران پلیس با سوداگران مواد افیونی به‌ صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از آنکه قاچاقچیان خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیدند و با رهاکردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها، با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با درگیری‌های مسلحانه سه سوداگر مرگ از اعضای ۲ باند دستگیر، یک قبضه سلاح گرینوف، یک قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیر قابل‌توجهی مهمات کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز متوقف شد.

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی، یک تن و ۵۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

منبع: خبر فوری
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد