فال حافظ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی به آن داشته باش، اگر موافق این ضرب المثل هستید فال حافظ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ را بخوانید.

فال حافظ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دوست و یار عزیزی را از دست داده ای و در غم دوریش بی تابی. به دنبال راه چاره می گردی تا او را بازگردانی. تو که از صمیم قلب از کرده خود پشیمان هستی و قصد آزار او را نداشته ای و در ضمن به او حق می دهی که از تو رنجیده خاطر شود، بهتر است جسارت به خرج دهی و حرف دل را با او بگویی. بدان که دنیا چند روزی بیش نیست و چه بهتر که هرچند زودتر کدورتها برطرف شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* محبوبم در لباس کتان نازک ظریفش، با ناز و کرشمه خرامان می رفت و از شدت حسادت جمال وی، صد زیباروی لباس حریر خود را پاره کردند.
* از حرارت آتش شراب بر اطراف چهره اش مانند ژاله و قطرات باران که بر برگ گل بیفتد، چهره اش عرق کرده بود.
* لب یاقوت روح پرور محبوب، از آب چشمه محبت بوجود آمده است و قامت بلندش، به ناز تربیت شده است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت ارزش آن را دارد که برایش تلاشی بی وقفه کنید زیرا سعادت و کامیابی در آن بخوبی دیده می شود. حیف است که زمان از کف برود و وقت بیهوده تلف گردد.
۳- همه چیز از روی اجبار به دست می آید، غیر از عشق که باید دلی گرم و قلبی پر از احساس وجود داشته باشد. پس اول او را امتحان کنید. سپس دل در گرو عشق او بسپارید که هم پسندیده است و هم عیبی ندارد زیرا ممکن است دلش جای دیگر باشد و شما را برای حسادت دیگران بطور موقتی انتخاب کرده باشد.
۴- در آینده امکانات بهتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بهتر بگویم زمان در اختیار شماست و شاهین موفقیت اجازه ورود می خواهد.
۵- نشانه دوست مخلص چهار چیز است:
• قلبش پاک است.
• اعضایش بی آزار است.
• خیرش به دیگران می رسد.
• از بد کردن خودداری می کند.
۶- با توکل بر خدای متعال اقدام کنید و ابتدا بجاست که با استادی در این باره مشورت کنید. باید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

ببینید: بی‌احترامی عجیب مجری تلویزیون به مهمان در برنامه زنده

 

ببینید: مدل ماشین مهران مدیری لو رفت/ عکس

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی پاکدل و صادق هستی و در کلیه امور امر خدا برایت مهمترین مساله است. بدان که این خصلت پسندیده تو را در نزد خدا و خلق خدا عزیز و گرامی می گرداند. از فرصتهایی که خدا در اختیارت قرار می دهد نهایت استفاده را ببر و فریب دنیا و ظواهر آن را نخور.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر به شما می فرماید:
* من که از محبوب بوسه خواستم با خنده گفت: ای حافظ برای خاطر خدا روا مدار که بوسه تو روی ماه را آلوده کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- آینده شما چنان درخشان و شادی آفرین است که همه را مات و مبهوت خواهد کرد. شما به مقصود خود خواهی رسید. تفال شما بسیار خوب است. زمانی که به هدف خود رسیدی، خدا را شکر کن و دست از غرور بردار. خود را آماده مبارزه و اقدامت مهم تری بکن زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد. موفقیت همگام شماست به شرط آنکه بر خدا توکل کنی. همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و دعا کن که گشایش حاصل می شود.
۳- جایی برای نگرانی وجود ندارد. شاهد موفقیت در چند قدمی شماست. با قدری تلاش، وقت شناسی و دقت به آن دست می یابی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: جدی، دانا، ناقلا، انتقام جو، شیرین بیان، خودخواه، سیاستمدار، مودب، پشتکاردار، مدیر، دقیق، ثروتمند، با سلیقه، مقبول، عاشق مالکیت، منطقی، رفیق دوست، زود رنج، دست شما نمک ندارد و ارزش واقعی شما را نمی شناسند.
۵- مسافرت را توصیه میکنم. ازدواج عملی می شود ولی طلاق صورت نمی گیرد. خرید و فروش هر دو سودآور است. تغییر شغل عملی می گردد. موفقیتی کامل نصیب خانواده شما می شود.
۶- اگر در این معامله شما یا همسر یا پدرتان سود نبرده. نگران نباشید. به زودی منافع زیادی نصیب شما می شود و سفر زیارتی و سیاحتی در پیش است.

 متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۳۵۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.
* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.
* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.
۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.
۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.
۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

به تازگی خطری جدی از سرت گذشته است. شاکر خدا باش که باز هم می توانی زندگی کنی و از زیبایی های زندگی لذت ببری. سعی کن شاد زندگی کنی و راه خطا نپیمایی. زمان رسیدن به آرزوهاست، کوتاهی نکن که وقت از دست می رود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:
* شما را دو پند می دهم. بشنو و به کار ببند تا صد گنج بدست آوری.
الف: به خرسندی و خوشدلی روزگار را سپری کن. همیشه خوش باش و با عیش و ذوق زندگی کن.
ب: عیب بین مباش و عیب کسی را مگیر. راه نادرست را انتخاب نکن که در عالم کاری بهتر از این دو نیست.
* ای جانان تو گفتی از حافظ ما بوی ریا و تزویر می آید. آفرین به نفس گرم تو باد که خوب بو بردی و خوب فهمیدی.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر چه شما دارای قدرت اراده و اعتماد به نفس می باشید ولی این موجب نمی شود که مغرور و خودخواه باشید و بخواهید با لجبازی و یکدندگی، زندگی خود را اداره کنی و به همه کس زور و فخر بفروشی. درحالی که باید گفت: “درخت هر چه پر بارتر باشد، افتاده تر است.”
۳- به مشورت اهمیت دهید و برای اجرای کارهایتان از افراد مطلع بهره بگیرید. همیشه صله رحم و دید و بازدید، بویژه با اقوام و خویشان را به جا آورید و نسبت به پدر و مادر کاملاً خاضع باشید که سعادت دنیا و آخرت است.
۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. ۴ فرزند در طالع دارید. نگرانی شما بی جهت می باشد زیرا به زودی گشایش بسیار حاصل می شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: ظاهری آرام، مطیع، مهربان، قدرتمند، با صفا، مخلوطی از احساس و منطق.

 متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۷۵ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نسبت به اموری که در اطراف تو در جریان است توجه بیشتری داشته باش. هیچ کاری بی علت و غرض انجام نمی شود. او نیز از رفتارهای خود غرض خاصی دارد که تو باید به آن پی ببری. ناله ها و دعاهای تو در درگاه خداوند نیز بی جواب نخواهد ماند. پس درد خود را از خلق نهان کن و حاجت خود را فقط از خدا بخواه که روا خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او بی غرض و مقصود این پیشنهاد را به تو نکرده. سخن او قلابی است و قصد دارد تو را بدین وسیله مغبون سازد.
۲- اگر اینکار را کردی، پشیمان می شوی. گویی به چاه و زندانی همیشگی دچار می گردی.
۳- خداوند عمرت را طولانی کند اما سعی کن در راه خدا گام برداری.
۴- این ناله و فغان تو بی علت نیست و خبر از پریشانی دل و باد غرور می دهد. همه متوجه ناراحتی تو شده اند پس هر چه زودتر این فکر بیهوده را از سر خارج کن که آینده ای موفقیت آمیزتر در جایی بالاتر و فایده ای مفیدتر در انتظار توست.
۵- پندی پدرانه دارم: “هرکس کاری را از راه درست و منطقی آن انجام ندهد، می لغزد”
۶- سفر کرده می آید. معامله خرید منفعت دارد اما فروش زمانش نرسیده است. ازدواجی فعلاً صورت نمی گیرد ولی فردی با یکی از آشنایان شما برخوردی زیبا و صمیمانه پیدا می کند.
۷- در ماه مس و تلاش به دنیا آمده اید. بسیار صبور و بردبار در کارها هستید اما زود هم می رنجید.
۸- می دانی فکر، قوه ای خدادادی است که برای حل مشکلات آفریده شده ولی متاسفانه گروهی برای خود مشکلاتی فراهم می سازند.
۹- حافظ در بیت آخر پاسخ شما را داده است که می فرماید:
* اگرچه دل، غم عاشقی را از مردم پنهان میدارد اما ای حافظ این چشم اشکبار تو بی کار نمی ماند و راز تو را آشکار میکند.
۱۰- به آینده ای که در پیش رو داری، فکر کن که از خانواده ای محترم و دارای اصل و نسب هستی. پس لازم است که تلاش و کوشش شما درخور شایستگی این خانواده باشد. زیرا همه از شما توقع دارند.
۱۱- خبری و هدیه خوشی دریافت می کنی که موجب شادی شما می شود.
۱۲- برنده، متعهد می شود اما بازنده، وعده می دهد.
۱۳- آشفتگی خیال شما در مورد این نیت بی جهت می باشد زیرا وعده ها، وقتی جامه عمل می پوشانند که صداقت و یکرنگی لباس و پوشش آنها باشد. پس نگران نباشید.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تو انسانی ساده دل و پاک هستی اما به دام مکر و حیله بداندیشان گرفتار آمده ای. به امید خدا آنکه تو را در این دام انداخت به زودی رسوا خواهد شد و حاصلی جز شرمندگی نخواهد برد. گرچه دست تو از گرفتن انتقام کوتاه است ولی بدان که خدا بهترین انتقام گیرنده است و هیچ جرمی در نزد او بی کیفر و مجازات نمی ماند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، فیلسوف، شوخ، حق را به حق دار می دهد، شجاع، با حس ششم قوی، رک گو، اهل کشف، بانمک، آگاه از جهان، با اراده، با شرف، با وجدان، با سلیقه، مشاور عالی، کمیاب، مخترع، باطن دار، پرنده نهایی، امین، ولخرج و اهل گردش.
۲- از مردم ریاکار و معتاد دوری کنید که به شما ضربه خواهند زد. سعی کنید حرف و عمل شما یکی باشد تا شما را به دورویی متهم نکنند. دیگران ارزش واقعی شما را نمی شناسد و شما را به عدم صداقت و حرافی و دورویی متهم می کنند و می گویند کارهایش ظاهر سازی است در حالی که شما قدری در کارها غلو و مبالغه روا می دارید وگرنه قلبی پاک و مهربان دارید.
۳- این نیت با فعالیت بیشتر، صبر و حوصله همراه با سرعت عمل و دقت، حتماً عملی خواهد بود وگرنه طرف مقابل دست به حیله و نیرنگ خواهد زد. پس شما باید مواظب سایر رقبا و حریفان باشید که درکمین هستند.
۴- از گفتن حقیقت نهراسید و در مقابل حقیقت خاضع و شاکر باشید و بر خدا توکل کنید.
۵- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:
* پشمینه پوش نیرنگ باز، دام در راه خلق خدا گسترد و حقه شعبده بازی خود را باز کرد و با چرخ مکار حیله گری و ریا را آغاز کرد.
* نیرنگ فلک درویش را رسوا کرد زیرا او بر عارفان راز دار سحر و افسون عرضه کرد.
* ای ساقی شتاب کن که زیبای موزون قامت بزم درویشان عشرت پرست بار دیگر نمایان شد و غمزه را‌ آغاز کرد.
۶- رنگ سفید عاجی را برایتان پیشنهاد می کنم که شما را شفاف تر و با طراوت و گیرا و سرزنده تر خواهد ساخت و با خون گرمی ویژه ای که دارید، محبوب همان خواهید شد و کلید احساسات و عواطف می گردید. تردیدها و ترس های انسان بدترین دشمنان اویند، پس هراس به دل راه ندهید. مصممانه و هوشیارانه اقدام کنید. خدا با شماست.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۳۳ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

اگر با چشم بصیرت به زندگی خود نگاه کنی خواهی فهمید که تو بسیار بیش از آنچه آرزویش را داری از نعمات خداوندی بهره مندی، پس با توکل به خدا و با اتکاء به همت عالی خود قدم در راهی که قصد آغازش را داری بگذار و از سرزنشهای مدعیان هراس به دل راه مده که در تقدیر تو کامیابی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- همه چیز برای انجام این نیت کاملاً مهیا و آماده می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست، زیرا این نیت برآورده می شود. اما دو عامل را می طلبد: یکی آنکه از حسودان و بد اندیشان دوری کنید و راز دل را با آنان در میان مگذار و دیگر اینکه اندکی صبر و مقاومت داشته باشد.
۲- نیاز به سفارش این و آن نمی باشد. بر خدا توکل کن و سوره مبارکه الروم آیه های ۳ تا ۶۰ را با معنی و حضور قلب بخوان گشایش حاصل می شود.
۳- شخصی با موی بلند و سینه و ابرو و قدی کوتاه، با ناخن های نسبتاً بلند، درصدد ضربه زدن است. از او دوری کنید.
۴- او خیلی شما را دوست دارد. حیف است که موجب رنجش قلب او می شوید. بدان که او در کارش، مبتدی و ناوارد است، پس اگر کاری را انجام میدهد، به علت ناپختگی و بی تجربگی اوست. به همین جهت به طور ناخود آگاه انجام می دهد. سیاستمدارانه به او یاد دهید.
۵- بسیار طناز، عشوه گر، آداب دان و مؤقر هستید و خیلی میل دارید. از شما تعریف کنند که حقیقتاً لیاقت تمجید هم دارید.
۶- مسافر می آید. از گمشده اطلاع پیدا می کنید. ازدواج و طلاق هر دو زود است ولی بیمار شفا می یابد. از او خبری دریافت می کنید.
۷- چرا به خود رنج می دهی و با خود درگیری داری ؟ ادامه این وضع، موجب می شود که بر سر دو راهی قرار گیرید. پس اگر دچار این وضع شدی، فوراً با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید که تردید، موجب ناامیدی است. درحالی که تردید شما، ابداً معنی ندارد، این نیت عملی می گردد و سود سرشاری که فکرش را هم نمی کردی، نصیب شما خواهد شد.
۸- بازنده، هنگامی که از دیگران بد رفتاری می بیند، خشم و ناخشنودی خویش را بر زبان نمی آورد و زجر می کشد و با انتقام گرفتن از خود شرایط بدتری را پدید می آورد. اما برنده در چنین شرایطی آزادانه رنجش خود را بیان میکند و تخلیه احساس می کند، سپس مساله را فراموش می کند.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۵۴ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خیالپردازی بیهوده و بلندپروازی دو عاملی هستند که انسان را از واقعیات دور می کنند. واقعیت این است که تو به شدت خواهان کسی هستی که فاصله طبقاتی بسیاری با تو دارد و برای به دست آوردن او به مال و منال بسیاری نیاز داری. به جای ابراز ناامیدی و شکایت اگر می توانی تلاش خود را چندین برابر کن و با مشکلات بجنگ. در غیر اینصورت از این کار صرفنظر کن و فرصت ها را بیهوده از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- از این فکر صرف نظر کنید که رنج و عذاب فراوان به همراه دارد. به زودی یکی از دوستان که او را سخت دوست داشتید. از این دیار خواهد رفت و شما را تنها می گذارد که باعث ناراحتی شما می گردد.
۲- زیاد به خود سختی ندهید. دنیا ارزش این همه رنج و سختی را ندارد. متاسفانه خبر بدی دریافت می کنید ولی پس از آن بر اثر ملاقات یا پیشامدی، زندگی شما به کلی تغییرخواهد کرد. بطوریکه همگان حسرت زندگی شما را خواهند خورد.
۳- بیمار بهبود نمی یابد. سفر را توصیه نمی کنم و خرید و فروش و معامله زیان آور است. طلاق عملی است ولی ازدواج انجام نمی گیرد. شما در این کار چندان موفقیتی کسب نمی کنید چون مقدمات آن را خوب و کامل فراهم نکرده اید.
۴- در بیت هشتم حضرت حافظ پاسخ شما را می دهد و می فرماید:
* خاطر غم زده را به میل خویش شاد نمی توانم بکنم. چه این کار در توان من نیست.
پس شما نیز دست به اینکار نزنید که فعلاً در توان شما نمی باشد و آنرا به موقع مناسب تری بسپارید.
۵- نذری که کرده اید، ادا کنید و برای گشایش در کارتان، سوره مبارکه القصص، آیه ۴۳ تا ۷۳ را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است. همین پنجشنبه به یکی از مشاهد متربکه برو و حاجت بخواه.
۶- شما شخصی مهربان، باصفا، صمیمی، دهن بین، زیبا، دلربا، طناز، ولخرج و تردید پذیر هستید که نمی دانید چه کسانی شما را زیاد دوست دارند. اتفاقاً کسانی که شما را زیاد دوست دارند، بیشتر اذیت می کنید. به قول معروف، گاو نه من شیرده هستید که باید با درایت بیشتر عمل کنید.
۷- به شما پیشنهادی می شود. فعلاً پذیرش موضوعی به صلاح شما نیست.
۸- عزیزی چشم به راه شماست. با او تماس بگیرید. این را خوب بدانید که برنده، همیشه تمرکز حواس دارد اما بازنده پریشان حواس است.
۹- گاهی احساس می کنی تنها و بی کس می باشی و غم دنیا روی قلبت سنگینی می کند. این حالت برای کسانیکه قلبی مهربان دارند، امری عادی است. در این حالت به خدا توکل کنید.
۱۰- از صحبت های او غم و اندوه به دل راه ندهید چون او از باده غرور مست شده و به تو خوب توجه ندارد. ولی عاقبت ضرر خواهد کرد.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.
۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.
۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.
۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.
۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.
۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.
۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.
۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.
* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۱۲ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی یا کاری را در نظر داری و در تو تمایل بسیاری نسبت به آن شخص یا کار وجود دارد و منتظر اشاره ای موافق هستی. صلاح تو در این است که از ناشکیبایی و عجله پرهیز کنی تا به مقصود خود برسی، زیرا این تحول جدید بخت خواب آلوده تو را بیدار خواهد کرد و برایت کامیابی و موفقیت همراه خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- عجولانه اسرار و رازهای خود را فاش میکنی که به سود شما نمی باشد. درحالیکه این نیت با کمی دوراندیش توام با صبر حتماً عملی می گردد.
۲- شما چنان عاشق و شیفته این موضوع شده اید که عنان عقل و اختیار را از دست داده اید ولی بدانید که تا موفقیت راه اندکی بیشتر نمانده است.
۳- به زودی طالع شما بیدار شده و درخت اقبال شما پر از شکوفه های زیبای زندگی می گردد، بطوریکه دیگران به شما حسادت خواهند ورزید.
۴- مواظب باش. حسودی درکمین شماست. با پدرو مادر خود مهربان تر باش. از خواهر و برادر دلجویی کن و نسبت به اقوام بی تفاوت نباش.
۵- دو فرزند خوب در آینده برای شما ثمر بخش خواهند شد. خرید را توصیه می کنم ولی برای فروش دست نگهدارید.
۶- بیمار حالش چندان تفاوتی نخواهد کرد. چیزی گم کرده ای. به زودی خبری از او می رسد.
۷- عشق آتشینی درانتظار شماست. پیروزی و کامیابی همگام شما می باشد. به شرط آنکه سوره الفاطر را با حضور قلب بخوانی.
۸- موفقیتی عالی از قبیل پست و مقام یا پول و ثروت یا درجه تحصیلی یا خبری خوش به زودی به شما خواهد رسید.
۹- پندی دلپذیر به شما هدیه می کنم: زود رنج و کم حوصله نباش. زیرا لازمه انسان عاقل آنست که نظر صائب خردمندان را بر اندیشه خود بیفزاید و دانش خویش را به علم دانشمندان پیوند دهد.
۱۰- همه از قلب مهربان شما آگاه بوده ولی از درد نهفته در سینه شما بی اطلاع اند. همه می بینند که می خندی ولی گریه درونت را نمی بینند و این خودداری و حفظ ظاهر موجب موفقیت شماست.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۴۱۰ از دیوان حافظ

فال حافظ

 تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری برازنده توست و تو لیاقت و شایستگی رسیدن به آن را داری و اکنون که شانس به تو روی کرده است، بهترین زمان برای انجام این نیت است. گرچه به نظرت می آید دیر شده و از تو گذشته است، اما اشتباه می کنی. تو هنوز هم فرصت آغاز داری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- اخیراً شما، همسر یا پدرتان اوضاع و احوال خوبی برخوردار شده اید. ملاقات های مهمی و گردش کار خوبی داشته اید. بدان که طالع شما در برج سعد است. بخوبی از آن بهره بگیر که هر کسی در زندگی یک مرتبه همای سعادت را در آغوش می گیرد و به آثار آن، تا آخر عمر راحت و آسوده می گردد. پس شما مواظب باشید که با بی احتیاطی و عدم تدبیر، آن را پرواز ندهید تا در چشم مردم عزیز بمانید و نیت شما برآورده شود. پس جای نگرانی نیست.
۲- اگر فکر می کنید که مضطرب هستی، برداشت غلط شما از امور زندگی و خانوادگی است در حالیکه نمی دانید او شما را دوست دارد. به شما اطمینان میدهم او از صمیم قلب شما را دوست دارد و کارتان سکه می شود.
۳- از تردید و دودلی دست بردارید که رقیبان در کمین و حسودان در راهند. پس با قدرت تمام، با ابتکار و خلاقیت اوضاع را بدست بگیرید و بدانید که موفق خواهید شد. نگران نباشید. پیشاپیش تبریک می گویم.
۴- کار ما شاید این است که میان گل نیلوفر و قرن، پی آواز حقیقت برویم. پس حقیقت هدیه ای نمی باشد که بسته بندی شده دریافت دارید. بلکه حقیقت رمز و راز دارد که در دل انسان عارف و آگاه و با ایمان چون خورشید درخشانی است که می تابد. همان طوری که در قلب شما، نور معرفت و عرفان تابیده است.
۵- از اینکه او به خانواده اش توجه دارد، ناراحت نباشید. او از شما دلخور است و برای لجبازی این کارها را می کند.
۶- از تهدیدها نترسید. او طبل تو خالی است.
۷- به شما اطمینان می دهم که این نیت با صبر و شکیبایی، توام با زیرکی شما قابل حل می باشد.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۳۴۱ از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زمانی که انسان به صحت کار خود ایمان دارد، نباید اعتنایی به سرزنش ها و طعنه های نادانان کند. تو که به راهی که انتخاب کرده ای، اعتقاد داری نباید با حرف مردم از راه خود بازگردی، به راه خود ادامه بده و از خدا یاری بخواه زیرا او از احوال همه بندگان خود آگاه است و محرم اسرار آنهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم می فرماید:
* ارادتی و محبتی نشان بده و برای رضای خدا اندکی تامل کن و کنجکاوی نکن زیرا بالاخره پی می بری که من تا چه اندازه از عالم درویشی بی خبرم.
* ای باد صبا، این شعر که برخاسته از خون دلم است، به سوی یار ببر و پیغام دل من را برسان زیرا مژگان سیاه یار، چنان تیز است که بر ته قلبم خورده و مجروح محبوبم کرده است.
* من اگر شراب می خورم یا نمی خورم، کاری با دیگران ندارم. من که به کسی آزار نمی رسانم و راز میگساری را پنهان کرده ام. پس من شناسای وقت خود و راز خود می باشم و عیش را از دست نمی دهم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- کار شما درست است ولی قدری تند و خشن عمل می کنید و عجله دارید. از سخن دیگران ناراحت نشوید. بسیار مفید است که با شخصی با تجربه و عالم مشورت کنید و به سخنان وی توجه نمایید. از حرف مردم عامی ناراحتی نشوید و به کار خود ادامه دهید که اگر تلاش، کوشش و دقت را همراه سازید، بر رقیبان پیروز می شوید. موفقیت در چند قدمی قرار می گیرد. پس بر خداوند توکل کنید و راز خود را به کسی نگویید.
۳- اگر دیگران می گویند این کار فایده ای ندارد و موفق نمی شوید، بدین جهت می باشد اولاً خودخواهی شما موجب شده که به سخنان خیراندیشان توجه نکنید ثانیاً تردید و وسواس شما را مشاهده می کنند. بنابراین از هم اکنون با اراده ای قوی و مصمم گام بردارید. حتماً موفق می شوید.
۴- شخصی در کمین فریب همسر یا مادر شماست. به او بگویید با او معامله نکند. از طرفی به زودی خوابی خوش خواهید دید.
۵- روح های کوچک به آب حوض می مانند که با کوچکترین حادثه آلوده می شوند و روح های بزرگ به دریا می مانند که همه چیز آلوده را در خویش پاک می کنند. به شما تبریک می گویم. روحی بزرگ داری.

منبع: تاروت رنگی
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شایسته سلمانی
    0

    اعتماد به فال حافظ هستم انشاالله که نتیجه ای بگیزم ای خدا بچه هام سالم باشن سلامتی بهترین هدیه خداست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد