حمله سگ‌های ولگرد ‌به دختر ۵ ساله تبریزی

دختر پنج‌ ساله تبریزی بر اثر حملهٔ سگ‌های ولگرد از ناحیه صورت آسیب دید.

حمله سگ‌های ولگرد ‌به دختر ۵ ساله تبریزی

 شامگاه جمعه، دختر پنج‌ساله در اثر حملهٔ سگ‌های ولگرد از ناحیه صورت آسیب دید. مسئلهٔ سگ‌های ولگرد و سگ‌گردانی در تبریز علی‌رغم آسیب‌های فراوانی که به شهروندان و فضای شهری وارد کرده است، مدت‌هاست در سایه برخی بی‌تدبیری‌ها آرامش شهروندان را سلب کرده است.

حملهٔ سگ‌های ولگرد اتفاقی است که برای بسیاری از شهروندان تبریزی رخ داده و آرامش شهروندان را سلب گرده است‌؛ پیش از این نیز پسری هفت ساله به نام امیرعلی در «باسمنج» بر اثر حمله سگ‌های ولگرد جان باخته بود و یک کودک دیگر در «کندرود» هم که مورد حمله سگ‌ها واقع شده بود با ورود به موقع همسایه‌ها نجات یافته بود.

با ورود مدعی‌العموم و واکنش جدی شهرداری تبریز به مسئلهٔ سگ‌های ولگرد در تبریز، باید هرچه زودتر تکلیف شهر تبریز با این اتفاق‌های ناگوار مشخص شود.

 

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    این دو سه ماهه چندین فقره حمله سگ به خردسالان داشتیم که منجر به مرگ بعضی این عزیزان شده شهر داران همین امروز اقداماتی را انجام دهند یا استانداران شهرداری‌ها را مجبور به جمع اوری سگها کنند بصورتی که در یک منطقه تمامی انها را جمع اوری و هزینه ها را هم شهرداری‌ها متقبل شوند یعنی کل استان در یک نقطه

  • صادق
    0

    نمیدونم از قصد یا به صورت اشتباهی موضوع جمع نکردن حیوانات خطرناک ولگرد رو که کوتاهی دستگاه های اجرایی هست رو با سگ گردانی مطرح کردید!!!
    این دوتا موضوع جداس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها