مطهری در نائب رئیسی مجلس ابقا می‎شود

براساس اخبار شنیده شده فراکسیون مستقلین مجلس نائب رییسی مطهری را پذیرفته است.

مطهری در نائب رئیسی مجلس ابقا می‎شود

به گزارش خبرنگار سیاسی سایت خبرفوری ، با توجه به رایزنی‎های صورت گرفته میان فراکسیون مستقلین ولایی و فراکسیون امید مجلس خبرها حکایت از این دارد که فراکسیون مستقلین با حضور علی مطهری در سمت نائب رئیسی مجلس برای یک دوره دیگر موافقت کرده است.

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید مجلس امروز در توئتیر نوشت:« ظاهرا تا الان برادران عزیز ما در فراکسیون مستقلین علی مطهری را جهت نایب رئیسى در لیست‌شان پذیرفته‌اند.»

غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی نائب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی نیز در گفت وگویی با بیان اینکه این فراکسیون قصد ندارد به صورت مشترک با فراکسیون نمایندگان ولایی لیستی را ارئه دهد خاطرنشان کرد: ما به صورت مجزا در انتخابات هیئت رئیسه وارد عمل خواهیم شد.

نماینده مردم رشت در پاسخ به این سوال که یکی از اعضای فراکسیون امید گفته است که فراکسیون مستقلین به نایب رئیسی علی مطهری رضایت داده است؟ اظهار داشت: این مسئله درست است.

حال با توجه به این موضوع باید منتظر باشیم و ببینیم که نمایندگان مجلس در روز چهارشنبه 10 خرداد در جهت تعیین ریاست مجلس و ترکیب هیئت رئیسه چه اقدامی انجام می‌دهند و چه افرادی را به عنوان گزینه‎های مدنظر خود برای حضور در هیئت رئیسه مجلس برای یک سال دیگر انتخاب می‎کنند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها