اقدام وحشیانه مربی با دختر خردسال در کلاس + فیلم

مربی یک مرکز نگهداری کودک در آمریکا که اقدام به آویزان کردن یک دختر خردسال کرده بود، توسط پلیس این کشور بازداشت شد.

اقدام وحشیانه مربی با دختر خردسال در کلاس + فیلم

ویدئویی تکان دهنده‌ که به تازگی منتشر شده است، رفتار وحشیانه یک کارمند با دختر خردسال در یک مرکز نگهداری کودک در آمریکا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین مداربسته تهیه شده، این دختر ۵ ساله در حالی که توسط یکی از کارمندان مرد در کلاس درس در هوا آویزان نگه‌داشته شده است، دیده می‌شود.

ویدئو منتشر شده این کارمند را در حالی که پای کودک را گرفته و او را در هوا به شکلی وحشتناک آویزان کرده است، نشان می‌دهد. این اتفاق در تاریخ ۱۳ آگوست و در مقابل چشمان وحشت زده همکلاسی‌های این دختر خردسال رخ داد.

پس از انتشار این ویدئو پلیس آمریکا روز سه شنبه اقدام به بازداشت دو کارمند خاطی با نام، اما دیتریچ ۳۱ ساله و جاشووا تنانت ۲۷ ساله کرد. این دو اکنون با اتهام در معرض خطر قرار دادن جان کودک مواجه هستند. همچنین بنا به اعلام مرکز نگهداری کودک، این دو از کار نیز اخراج شده‌اند. این دو در اظهارات اولیه گفتند که به دلیل تخطی کودک از نظم و انضباط کلاس او را مورد تنبیه قرار داده اند. پلیس منطقه کلمبوس واقع در ایالت اوهایو از انجام تحقیقات کامل در مورد این پرونده خبر داده است.

بنا به تحقیقات انجام شده ظاهرا دختر خردسال پیش از تنبیه تلاش کرد تا از داخل کلاس بگریزد، اما موفق به این کار نشد. در این مرکز نگهداری کودک از نوزادان، کودکان، پیش دبستانی‌ها و همچنین دانش آموزان نگهداری می‌شود. لیزا واو، مالک این مرکز نگهداری کودک با ابراز تاسف از وقوع چنین حادثه‌ای گفت این مرکز کوچک‌ترین اغماضی با چنین رفتار‌هایی نخواهد داشت.

گفتنی است؛ قرار است این دو کارمند خاطی به زودی مورد محاکمه قرار گیرند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    اگه داخل ایران این اتفاق افتاده بود ،حق رو میدادن به کارمند وکودک مقصر میشد ،کارمند اخراج نمیشد وحتی سمت بالاتری میگرفت ولی کودک علاوه بر جریمه اخراج میشد،بعله اونا کافرند ولی ما مسلمان

    نظرات شما -
    • آرش
      0

      حالم بهم میخوره از این آدمای «اگه ایران بود ..»

    • ناشناس
      0

      حالت بهم نخوره يادسعيدطوسي بيافت ميبيني درسته ،بعداونهمه جنايت راست راست داره راه ميره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها