یک نماینده مجلس در گفتگو با خبرفوری:

شفافیت در تمام ابعاد کشور لازم است، نه فقط رای نمایندگان! / اجبار به شفافیت با ادبیات ناپسند، اخلاقی نیست

نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در خصوص شفافیت آرا در مجلس اظهار داشت: اصل شفافیت موضوع خوبی است و اگر اتفاق بیفتد منافع بالاتری نسبت به آنچه اندیشیده می شود خواهد داشت.

شفافیت در تمام ابعاد کشور لازم است، نه فقط رای نمایندگان! / اجبار به شفافیت با ادبیات ناپسند، اخلاقی نیست

اردشیر نوریان در گفتگو با خبر فوری ادامه داد: شفافیت به انتخاب های صحیح تر، منطقی ترو جلوگیری از تزلزل رای و فرار از مسئولیت و دورویی کمک می کند.
وی با تاکید بر این موضوع که نحوه مطالبه شفافیت آرا با لحن های غیراخلاقی امر پسندیده ای نیست، بیان کرد: من جزو افرادی بودم که با شفافیت آرا موافقت کردم؛ به این دلیل که امر شفافیت به انتخاب منطقی کمک می کند.
وی با اشاره به این که شفافیت آرا علاوه بر روشن شدن قضایا از چندگانگی جلوگیری می کند خاطر نشان کرد: مردم باید بدانند که نماینده آن ها در خانه ملت چه تصمیمی می گیرد.
وی ضمن اعلام این که شفافیت نسبت به یک موضوع و برای یک مخاطب نیست، یادآور شد: شفافیت در همه موضوع ها و برای تمام افراد معنا دارد؛ اگر کشور اصل شفافیت را در تمام ابعاد خود قبول کند و مسئولین در تمام سه قوه این امر را رعایت کنند خیلی از قضایا حل می شود.


وی تصریح کرد: شفافیت بودجه نهادهای نظارت مجلس و سایر مراکز تصمیم گیری کشور بسیار مهم است که علاوه بر شفافیت آرا در مجلس شورای اسلامی باید به وقوع بپیوندند.
وی افزود: نمی توانیم شفافیت را تنها معطوف به مجلس و برخی از نمایندگان کنیم و بعد با روش های غیر اخلاقی و تخریبی گرایانه آنها را زیر سوال ببریم.
نوریان گفت: به نظر من شفافیت در تمام ابعاد، نسبت به همه مسئولین، همه فرایندهای تصمیم گیری و همه نهادهای حکومتی امر پسندیده ای است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • یحیی م
    0

    امام راحل : مجلس در راس امور است. هر تصمیمی در مجلس سیر بخشی از اتفاقات خوب و بد را درکشور رقم میزند،لذا بطور قطع شفافیت باید از مجلس شروع شود ، ضمن اینکه در کنار این حرکت ، بدون ایجاد تنش و با تدبیر آسیب شناسی لازم در دیگر نهادها نیز صورت گیرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها