داریوش ارجمند: شاید ستایش مانند بازیگران بوتاکس کرده/ همه چیز این دنیا برای من است

داریوش ارجمند با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار کارنامه‌اش را همکاری با ناصر تقوایی در فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» می‌داند، تأکید کرد شرایط به گونه‌ای شد که نگذاشتند تقوایی باز هم کار کند.

داریوش ارجمند: شاید ستایش مانند بازیگران بوتاکس کرده/ همه چیز این دنیا برای من است

داریوش ارجمند، بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون امروز (یکشنبه هفتم مهر) مهمان برنامه صبحگاهی شبکه سه سیما بود.

داریوش ارجمند در واکنش به جوانتر شدن ستایش در فصل سوم گفت: چطور در بین بانوان هنرپیشه با تزریق بوتاکس، شاهد جوانتر شدن آنها و رفع چین و چروک‌های‌شان هستیم شاید ستایش هم این کارها را کرده است. این انتقادات بر اساس استدلالات ژورنالیستی است.

او در واکنش به شوخی مجری در رابطه با تسلط وی به مسائل تزریق ژل و بوتاکس کفت: من به همه چیز مسلطم همه چیز به من مربوط است؛ کل جهان مال من است. چرا که یک انسان هستم.

داریوش ارجمند در ابتدای گفت‌وگو درباره همکاری‌اش با ناصر تقوایی گفت: «من با خیلی از بزرگان سینمای ایران کار کرده‌ام؛ چه جوانان، چه اساتید بزرگ که در پیشانی آنها استاد ناصر تقوایی است و بزرگترین افتخار من در طول دوران بازیگری ام، کار با ایشان در «ناخدا خورشید» است. نوع کاری که می کرد و شرف، انسانیت، شعور و سوادی را که داشت هرگز فراموش نمی‌کنم. متاسفانه شرایط اینگونه است و نگذاشتند یا نشد که تقوایی باز هم کار کند. او سریال تلویزیونی طنزی «دایی جان ناپلئون» را ساخت که این همه طناز آمده اند اما یک سکانس به قوت کار او نساخته اند.»

او افزود: «شاید ایراد من این است که اولین کاری که به صورت حرفه ای انجام دادم با یک استاد بود و چیزهایی را به من شناساند و مرا به گونه ای برای سینما تربیت کرد که بعدها برای برخی کارگردانان دردسر شدم. تقوایی والا و باسواد بود و امیدوارم هرجا هست خدا او را حفظ کند.»

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ستایش شناس
    0

    جوان شدنش به درک . ۴۰۰ میلیون پول پس انداز داشت اونم از راه آشپزی پس انداز کرده بود چطور ممکنه . اگه هم ۴۰۰ میلیون پس اندازش را قبول کنیم اینکه مستاجر بود و پسرش هم بیکار و بدبخت بود را چطور قبول کنیم.

    نظرات شما -
    • علی
      0

      دوست عزیز اگر سری دوم سریال یادتان باشد ستایش یک ارث از پدر بزرکش به اورسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها