تیتر عجیب یک سایت خارجی در مورد دستگیری سحر تبر؛ زامبی در ایران دستگیر شد

نیویورک پست با تیتر

تیتر عجیب یک سایت خارجی در مورد دستگیری سحر تبر؛ زامبی در ایران دستگیر شد

به گزارش خبر فوری ، چند روز پیش تسنیم در خبری اعلام کرد: "فاطمه خ. مشهور به سحر تبر که بواسطه عمل‌های متعدد زیبایی و گریم‌های مشمئزکننده و هنجارشکن، اقدام به جذب فالوور در حساب اینستاگرام خود می‌کرد، پس از ارسال پیامهای متعدد مردمی به سامانه دادسرای ارشاد و درخواست پیگیری، به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد."

واکنش رسانه های خارجی: زامبی ایرانی دستگیر شد

بعد از این اتفاق، بسیاری از شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. در این میان یک سایت آمریکایی با تیتری عجیب به پوشش این خبر پرداخت. نیویورک پست با تیتر "مدل زامبی آنجلینا جولی در ایران دستگیر شد" خبر زندانی شدن سحر تبر را مخابره کرد.

به جز این رسانه، گاردین انگلیس، بی بی سی، دیلی میل، نیویورک دیلی نیوز، میرر و ... هم به این واقعه واکنش نشان دادند و به پوشش آن پرداختند.

سحر تبر کیست؟

سحر تبر، فاطمه خ. متولد سوم اسفند سال ۱۳۷۶ در تهران است. دختری معمولی که اتفاقاً صورتی زیبا و متناسب دارد. سحر تبر اولین بار با این خصوصیات شناخته شد؛ چشم‌های خاکستری ترسناک، بینی کج سربالا، لب‌های بسیار درشت و جمجمه مخروطی و از همه مهم‌ترین لاغری شگفت‌انگیز. شایع شد که دختری با ۵۰ عمل جراحی زیبایی می‌خواسته خود را شبیه آنجلینا جولی کند. تصویر‌های عجیبش را کنار عکس آنجلیا جولی می‌گذاشتند. انگار کاریکاتوری ترسناک از چهره آنجلینا جولی باشد. بعضی‌ها هم بیشتر دقت کردند و شباهتی بین اون و "عروس مرده" تیم برتون پیدا کردند؛ که انصافاً بی‌شباهت هم نبود.

ماجرا که هیجان پیدا کرد. سحر تبر عکس‌های جدیدی منتشر کرد. عکس‌هایی که گونه‌هایش را سوراخ کرده بود و دست‌وپایش کج شده بود.

اما بعد از مدتی تصمیم گرفت چهره واقعی خودش را نشان دهد. سحر تبر اینستاگرام یا فاطمه دنیای واقعی دختری معمولی بود. سحر تبر اعلام کرد چهره‌اش را تغییر می‌داده آن‌هم با آرایش و ابزار‌های دیجیتال. این کار را هم برای تفریح می‌کرده. شایعات، اما آن‌قدر زیاد بود که راست و دروغ حرف‌هایش مشخص نشد. معلوم نشد کدام عکس قبل از عمل است کدام بعد از عمل! اصلا عملی در کار بوده و اگر بوده چند تا عمل بوده؟!( اینجا بخوانید).

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • فهيمه
    0

    بهترين تيتر رو زده ،كجاش عجيبه

  • دنیا داوری
    1

    واقعا این آ دم من فکر نمیکنم کسی خوشش بیاد یک لحظه نگاهش کنه خاک توسر آنکسی که ازش حمایت میکنه باید هم خودشو هم دکترشو مجازات کنند منکه فکر کنم جن دیدم شماها چطور

  • تعصب
    1

    همین که توجامعه کار وعمل بد جای کار خوب وعمل خوب را گرفت مطمئن باشید ان جامعه رو به زوال ونابودیست به امید تفکر

  • رضا فتحی
    0

    الو سلام ۵۰ عمل جراحی هزینه بسیار زیادی دارد در یکلام اعدام % وسلام ۸۹

  • شفایق
    0

    این آدما سرسفره ی حلال بزرگ نشدن‌!

  • عبدا...
    0

    درعجبب ام!!!!!!!!............ پدرومادرم از زمان قدیم تعریف میکنند که چهره های معروف وحتی خواننده های زن ورقّاصه ها یی مانند؛ منباب مثال (☆مَهوَش☆) درزمستان به خانواده های بی بضاعت زغال خیرات می کرد وتختی برای زلزه زدگان بوئین زهرا درخیابانها وبازار کمک مردمی جمع می کردودیگر چهره های معروف که چه ها نمی کردند بامعروفیّتشان برای عشق وخدمت برای مردم حال مقایسه کن باچهره های معروف الآن ؛ که همگیشان بلا استثناء باز هم تأکید می کنم همگییشان، دقت کرده باشید مُدَّعی یه عشق به مردمند واین عشق به مردمشان یک تکه کلام ولاف گنده ای شده برای شان ولی درواقعیّت ی لاف، بیشتر نیست. به قول شاعر توخود بخوان ازاین حدیث مُفَصَّل.والسلام.

  • محدثه
    0

    واقعا این طور آدما خودشون و خوشگل میدونن زامبی ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها