نشنال‌اینترست: جنگ، موشک‌های ایران و دردسری واقعی برای آمریکا

نشریه آمریکایی نشنال اینترست در یادداشتی در وب سایت خود نوشت:‌ اگر جنگی با ایران روی دهد،‌موشک های این کشور دردسری واقعی برای پایگاه ها و ناو های هواپیمابر آمریکایی محسوب می شود.

نشنال‌اینترست: جنگ، موشک‌های ایران و دردسری واقعی برای آمریکا

به گزارش خبر فوری ، در ادامه این مطلب آمده است: روند توسعه موشک های تهران رو به پیشرفت است و و اگر ایران احساس نیاز به استفاده از آنها بکند، می تواند ویرانی های بزرگی ایجاد کند . ایران به طور فزاینده به توسعه موشک های بالستیک دوربرد ادامه می دهد و برخی موشک های با برد کوتاه تر را نیز در میادین مبارزه شلیک کرده است. این در حالی است که دولت آمریکا از جمهوری اسلامی خواسته است به طور کلی تسلیحاتی را که فرضیه قابلیت حمل کلاهک هسته ای برای آها وجود دارد را استفاده نکند.

در تاریخ ۸ سپتامبر و ۱ اکتبر ۲۰۱۸، ایران موشک های ذوالفقار، قیام ۱ و فاتح ۱۱۰ را به دشمنان خود در کردستان عراق شلیک کرد. انجام این حملات همزمان نمایانگر شدیدترین اقدام موشکی ایران در حدود ۲۰ سال گذشته تاکنون می باشد. مقصد شلیک های ماه اکتبر که در آن موشک های قیام و ذوالفقار مورد استفاده قرار گرفتند، شبه نظامیان دولت اسلامی (داعش) در نزدیکی مرزهای شرقی سوریه و شهر بوکمال در این کشور بود. در ماه سپتامبر یر فاتح ۱۱۰ به مقصد کردستان عراق شلیک شد.

در حالی که ایالات متحده همچنان به تهدید ایران مشغول است، تهران به توسعه هر چه بیشتر موشک های قدرتمند خود ادامه می دهد.

منبع: شفقنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • نگین
    0

    روسیه جنایتکار این وسط عشق می کنه و سود میبرد از جدال ایران با امریکا همسایگان نفت خود را از روسیه خریداری می کنند و پیاده نظام روسیه هم در حال اتش افروزی تو منطقه احساس خود بزرک بینی بهش دست داده بی خود نیست می گویندلقب مسیحیان ترسایان است انها یه بز دل ترسو هستند هر تعلل بیشتر خطر بیشتر

  • حسن
    0

    روسیه خوب یا بدش متحد ایران هست. و هر کشوری منافع کشور خودش رو در نظر میگیره. و ایران اعتماد نمیکنه ولی همکاری میکنه چون فعلا هم برای ایران منفعت داشته و هم روسیه.تمام اتفاقات منطقه ایی ایران به نفعه هر دو کشور بوده ، پس احساسی برخورد نکنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها