۴۱ اثر هنرمندان گیلانی به جشنواره کشوری عمار راه یافت

۴۱ اثر هنرمندان گیلانی به جشنواره کشوری عمار راه یافت

به گزارش خبرگزاری تسنیم علی ذاتی امشب در در افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار استان گیلان در رشت اظهار داشت: هفتمین جشنواره فیلم مردمی عمار را هم زمان با سراسر کشور در استان گیلان آغاز کردیم.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در استان گیلان افزود: آثار در بسته‌های دی وی دی با انتخاب موضوع به اکران کنندگان استانی داده شد و آنها مشغول به اکران شدند.

ذاتی به خصوصیت جشنواره عمار که نیاز به زمان و مکان خاصی ندارد اشاره کرد و گفت: امسال 28 اثر فیلم، 10 اثر رادیویی و چند اثر در زمینه فیلم نامه و لوح نگار از شهرهای رشت، رودبار، تالش، آستارا و آستانه اشرفیه به جشنواره کشوری راه پیدا کردند.

دبیر اجرایی جشنواره عمار گفت: 3000 اثر از سراسر کشور در این جشنواره شرکت داده شدند و موضوع آثار استانی در حوزه‌های فیلم، مستند، نماهنگ، پویانمایی، متن فیلمنامه و لوح نگار بودند.

وی با بیان اینکه افتتاحیه جشنواره عمار هر سال از8 دی آغاز می‌شود اظهار کرد: خاصیت جشنواره این است که زمانش محدود نیست و در طول یکسال جشنواره، اکران‌ها ادامه دارد.

ذاتی خطاب به مبتدیان علاقه مند به اکران گفت: علاقه مندان می‌توانند در سایت "عمار پورتال رفته" و با ثبت نام، لوح‌های فشرده منتخب را دریافت کنند.

وی به استقبال عمومی بالا جشنواره اشاره کرد و افزود: امسال 350 اکران کننده استانی داشتیم که فیلم‌های منتخب جشنواره عمار را در خصوص جنگ نرم، تاریخ معاصر، اقتصاد مقاومتی و نقد درون گفتمانی دریافت کرده و به اکران گذاشتند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها