بریدن سر زن 18 ساله در شرق تهران

پیدا شدن جسد سر بریده شده زن جوان در شرق تهران سناریوی یک معمای پلیسی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی تهران قرار داد.

بریدن سر زن 18 ساله در شرق تهران

ساعت 12و45 دقیقه ظهر امروز همسایه های خانه زن جوانی در تماس با پلیس و آتش نشانی ادعا کردند که زن همسایه صبح داخل خانه بوده و خارج نشده است اما هرچه در خانه رامی زنیم کسی پاسخگو نیست و نگران او هستیم.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 128 تهران نو و تیم آتش نشانی به خیابان دماوند، خیابان منتظری اعزام شدند و پس از بررسی های ابتدایی عملیات باز کردن در انجام شد که ماموران با حضور در خانه زن 18 ساله با صحنه هولناکی روبرو شدند.

جسد زن جوان غرق خون و در حالیکه سرش بریده شده بود روی زمین افتاده بود و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست شوهر قربانی جنایت را که یک نقاش ساختمان است هدف تحقیق قرار دادند و این مرد 26 ساله به ماموران گفت: همسرم، دختر عمویم بود و هیچ اختلافی با هم نداشتیم و صبح برای کار نقاشی ساختمان به محل کارم رفتم که در تماس پلیس متوجه به قتل رسیدن همسرم شدم.

جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی برای دستگیری عامل این جنایت هولناک در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: رکنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • لیلا هستم
    0

    تو خیابان مرتجائی شرقی بوده کوچه علیپور نه منتظری همسایه ما بوده اون خانم اون مردی که این بلا رو سرش اورده میگن خواستگار قبلیش بوده تازه ی پای اون بدبختم اتیش زده بوده که همسایه طبقه دیگه از بوی دود متوجه میشه وقتی در واحدشو میزنه قاتل از طبقه دوم میپره تو کوچه طفلی زن ه همش چند ماهی بوده ازدواج کرده بود لعنت به قاتلش

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وای چقدر وحشتناک

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها