دم خروس آمریکایی از اغتشاشات آبان بیرون زد / برایان هوک: از اعتراض ایرانی‌ها خوشحالیم!

برایان هوک مسئول امور ایران در وزارت خارجه آمریکا می‌گوید: از اعتراضات مردم ایران خشنود هستیم!

دم خروس آمریکایی از اغتشاشات آبان بیرون زد / برایان هوک: از اعتراض ایرانی‌ها خوشحالیم!

برایان هوک، مسئول امور ایران در وزارت‌خارجه آمریکا در گفت‌وگویی به بی‌بی‌سی گفت: "ما سعی کردیم از اعتراض‌های سال‌های پیش درس بگیریم و به حکومت ایران اعتماد نکنیم. ما با در اختیار گذاشتن ابزار ارتباطی توانستیم که حتی با قطع اینترنت در ایران، مردم بتوانند با ابزاری که ما در اختیارشان گذاشتیم در ارتباط باشند."

او گفت: "حکومت ایران اینترنت را خاموش کرد تا دنیا نتواند ببیند با مردمش چه می‌کند. در دوران جنبش سبز دولت باراک اوباما با حکومت ایران همراه شد به جای مردم، ولی ما در کنار مردم ایران هستیم."

آقای هوک در پاسخ به این سوال که چرا آقای ترامپ به اعتراض‌های اخیر واکنشی نشان نداده گفت این طور نیست و رئیس جمهور آمریکا چندین بار با وزیر امور خارجه این کشور درباره این موضوع صحبت کرده است.

هوک در پاسخ به اتهام رهبران ایران درباره دخالت آمریکا در اعتراض‌ها گفت: رژیم ایران همواره دیگران، مانند سعودی‌ها و آمریکایی‌ها و اروپایی ها را متهم می کند؛ این در حالی است که خود آنها باعث بی‌ثباتی هستند و این اتهام‌ها دیگر تکراری شده است.

این اظهارات درحالی بیان شد که واشنگتن با تحریم‌های ضدانسانی خود معیشت مردم کشورمان را هدف قرار داده و از آشوب و ترور در ایران حمایت می‌کند.

منبع: بی بی سی

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • حقگو
    0

    دم خروس خیلی هامعلوم شد

  • فرهاد
    0

    درست حرف دلمو زدین زدین مرحبا

  • کاربر ناشناس
    0

    خاک بر سر مسئولان ما که ارتباط درست و حسابی و رسانه قوی نه با مردم ایران نه با مردم خارج ندارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها