گزارش نشریه آمریکایی از محبوبیت روزافزون سردار سلیمانی در میان مردم کشورهای منطقه

نشریه آمریکایی فارن‌افرز در گزارشی نوشت که ایران در مبارزه با پدیده تروریسم در داخل و خارج ایران بسیار موفق عمل کرده‌ است.

گزارش نشریه آمریکایی از محبوبیت روزافزون سردار سلیمانی در میان مردم کشورهای منطقه

به گزارش خبر فوری به نقل از میزان ، نشریه فارن‌افرز در گزارشی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران ضمن بیان تاریخچه‌ای از پدیده تروریسم در ایران و نحوه مبارزه با تهدیدهای تروریستی نوشت: ایران در مبارزه با تروریسم و دورکردن تهدیدهای آن از خاک خود بسیار موفق عمل کرده‌است.

به نوشته این نشریه با افول تروریسم داعش در عراق، نیروهای ضدترویسم ایران با سال‌ها تجربه مبارزه با تروریست‎های داخل و خارج از کشور به خوبی داعش را خارج از مرزهای ایران کنترل کردند و حتی این کشور بودجه‌های نظامی خود را سال‌به‌سال افزایش می‌دهد چرا که بخشی از آن در راستای تقویت مبارزه با تروریسم است.

وی همچنین با اشاره به مبارزه موفق ایران در انهدام گروهک‎های ترویستی مختلف در مرزهای شرق و غرب این کشور در دهه‌های گذشته در خصوص جدی‌بودن ایران در امر مبارزه با پدیده تروریسم می‌افزاید: در ایران هم‌اکنون نهادهای ضدتروریسم شامل سپاه پاسداران، نیروهای نظامی ، وزارت اطلاعات و قوه مجریه هستند که تاکنون به خوبی توانسته‌اند با هماهنگی هم تهدیدهای تروریستی را از مردم این کشور دور کنند.

فارن‌افرز در پایان درباره نحوه مبارزه ایران با تروریست‎های تکفیری در عراق و سوریه می‌نویسد: سپاه پاسداران نیروهای برون‌مرزی خود را با فرماندهی سرلشکر سلیمانی به عراق و سوریه اعزام کرد تا داعش را خارج از مرزهای ایران کنترل کنند.

نگارنده با تأکید بر اینکه حمله اخیر داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی ایران و مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی به هیچ وجه موفقیت سه‌ساله نیروهای ضدتروریستی ایران در کنترل عناصر داعش را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد افزود: طی سه‌ساله گذشته نیروهای قدس ایران با به کارگیری تجربه خود در عراق وسوریه با مهارت داعش را خارج از ایران کنترل کردند؛ هم‌اکنون سردارسلیمانی فرمانده نیروهای قدس ایران به خاطر موفقیت‌های ایران در مبارزه با تروریست‎های داعش به چهره‌ای محبوب در میان مردم منطقه و ایران تبدیل شده‌است.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها