جزئیات یک سریال کمدی جدید در تلویزیون

کارگردان مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» گفت: به احتمال فراوان پخش این سریال به‌زودی از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

جزئیات یک سریال کمدی جدید در تلویزیون

«بهمن گودرزی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» درباره زمان پخش این سریال گفت: به احتمال فراوان تا اواخر پاییز یا اوایل زمستان این سریال از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این روزها مشغول انتخاب بازیگر فیلم سینمایی جدیدم به نام «قاتل بروسلی» هستم که به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته در مرحله پیش تولید قرار دارد.

این کارگردان همچنین افزود: این فیلم کمدی موقعیت است که بخش عمده‌ای از آن در هنگ کنگ می‌گذرد. سریال «زیر همکف» با نام اولیه «چندراه»، در ۲۳ قسمت به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطفیان برای گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی رضا جودی ساخته شد.

در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده؛ «زندگی قانون‌های زیادی داره. ولی به نظر من مهم‌ترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ‌وقت از نه گفتن نترسین. موافقین؟ نه؟». این سریال کمدی اجتماعی است و معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی، سامان دارابی از بازیگرانی هستند که در سریال بازی می‌کنند.

منبع: فارس

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها