بازدید نامحسوس رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از چند دفتر اسناد رسمی

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صبح امروز (هفتم آذرماه) به صورت از پیش اعلام نشده، از اداره ثبت اسناد و املاک گرگان بازدید کرد.

بازدید نامحسوس رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از چند دفتر اسناد رسمی

ذبیح الله خداییان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ابتدا در واحد جانمایی نقشه حاضر شد و وضعیت این واحد را مورد ارزیابی قرار داد. سپس به واحد حسابداری رفت و در حین ورود به قسمت هیات قانون تعیین تکلیف با مراجعه کننده‌ای مواجه شد که مدعی بود به علت نداشتن سواد، فردی پیگیری امور ثبتی زمین روستایی وی را متقبل شده است.

خداییان پیگیر موضوع شد و از این مراجعه کننده خواست تا فرد مذکور را به وی معرفی کند. این فرد در هنگام مواجهه با رئیس سازمان ثبت اسناد و هنگامی که خداییان از او خواست مدارکی دال بر وکالتنامه رسمی برای پیگیری امور این مراجعه کننده نشان دهد، دستپاچه شد و به ارایه اظهارات ضد و نقیض پرداخت و در بین حرف‌هایش گفت که امورات ثبتی برخی مراجعه کنندگان را انجام می‌دهد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه به حراست اداره ثبت اسناد و املاک گرگان دستور داد که موضوع را پیگیری کند و همراه فرد مراجعه کننده به هیات قانون تعیین تکلیف رفت.

خداییان خطاب به کارکنان این واحد بر تسریع در رسیدگی به امور ارباب رجوع تاکید کرد و به آنها گفت که درصورتیکه کار ارباب رجوع با سرعت انجام شود، افراد واسطه را از پیگیری امور خود حذف خواهند کرد.

وی در ادامه از ‌واحد اجرای مهریه بازدید کرد و نسبت به میزان موجودی پرونده‌ها نکاتی را متذکر شد.

خداییان در طی این بازدید به گفت‌وگو با مراجعه کنندگان پرداخت و ضمن ارزیابی از میزان رضایت مراجعین، نسبت به رفع مشکلات آن‌ها دستورات لازم را صادر نمود.

او سپس در واحد بایگانی حاضر و در ادامه به قسمت ثبت شرکت‌ها و پست رفت و مدت زمان پاسخ به استعلامات را جویا شد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس از بازدید از واحدهای مختلف اداره کل ثبت اسناد گرگان، در نشستی با رییس این اداره به بررسی مسایل و مشکلات پرداخت.

بازدید نامحسوس رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از چند دفترخانه اسناد رسمی

خداییان در ادامه سفر به گرگان از چند دفترخانه اسناد رسمی به صورت نامحسوس بازدید کرد. وی همچنین بازدیدی از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان گلستان داشت و وضعیت واحدهای کاداستر، اسکن اسناد مالکیتی و هیات نظارت را مورد بررسی قرار داد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان بازدید از این واحدهای ثبتی، در نشستی با کارکنان به گفت‌وگو پرداخت.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • خدمتگزار
    0

    سلام ریس محترم ثبت یک سری هم به ثبت اسنادخیابان پیروزی پنجم نیروی هوایی تهران هم بزند یک سال است که در خواست سند دادیم ولی تاکنون به نتیجه نرسیدیم و...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها