سرمربی تراکتور مشخص شد؟

در شرایطی که تراکتوری‌ها با دنیزلی به پایان خط رسیدند، حالا از گزینه های مختلفی صحبت می‌شود اما شانس گزینه بومی بیش از سایرین است.

سرمربی تراکتور مشخص شد؟

در شرایطی که توقع می‌رفت تراکتور لیگ نوزدهم را به مراتب بهتر از لیگ هجدهم پشت سر بگذارد اما کسب چند نتیجه بد کافی بود تا زنوزی دوباره از نحوه هدایت تیمش توسط سرمربی منصوب، شاکی شود و حکم برکناری بدهد.

اخراج دنیزلی باعث شد تا دوباره تراکتور مثل فصل قبل در شرایطی که هنوز لیگ به نیمه راه هم نرسیده به دنبال جایگزین بگردد. در چنین شرایطی نام‌های مختلفی پیرامون تبریزی‌ها شنیده می‌شود، اما گفته می شود کار را باید تمام شده تلقی کرد و ردای سرمربی‌گری تراکتور را روی قامت رسول خطیبی تصور کرد.

خطیبی که پیش از این هم سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه دارد، در لیگ نوزدهم سرمربی ماشین‌سازی، دیگر تیم زنوزی، مالک باشگاه تراکتور شد. خطیبی تابه اینجای کار در ماشین سازی نتایج نسبتا خوبی هم کسب کرده‌است. برد مقابل استقلال و تراکتور در تبریز و همچنین کسب تساوی خارج از خانه مقابل سپاهان و پرسپولیس از جمله نتایج ماشین سازی در لیگ نوزدهم است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا در آخرین لحظات تصمیم عوض خواهدشد یا خطیبی به زودی به عنوان سرمربی جدید تراکتور راهی این تیم می شود؟

فعلا تراکتوری ها زیر نظر ساکت الهامی، مربی ماشین سازی تمرین می کنند و همین موضوع بر شایعه حضور خطیبی در تراکتور دامن می زند.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • یاشار زنوزی
    0

    خطیبی بد نیست ولی باید مشاور خوب خارجی هم داشته باشد

  • ali zonouzi
    0

    Bazikon Bumi bayad zyad shavad va Bazikone pir nemikhahim.......d

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها