کلوپ: ترائوره از واردی هم خطرناک تر است

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، تمجید ویژه ای از مهاجم مالیایی ولورهمپتون یعنی آداما ترائوره انجام داد.

کلوپ: ترائوره از واردی هم خطرناک تر است

لیورپول فردا شب از سری مسابقات هفته بیستم لیگ برتر انگلیس میزبان ولورهمپتون خواهد بود؛ تیمی که روز پنج شنبه با ارائه یک نمایش فوق العاده منچستر سیتی را شکست داده بود. ولورهمپتون پیش از این نیز نشان داده بود که برای تیم های بزرگ انگلیس یک حریف سخت و دشوار به حساب می آید و قطعاً شاگردان یورگن کلوپ نیز در بازی فردا کار دشواری را در برابر آن ها پیش رو خواهند داشت.

یکی از بهترین بازیکنان ولورهمپتون در فصل جدید ستاره مالیایی این تیم یعنی آداما ترائوره بوده است. او تا به این جای فصل آمار ۴ گل و ۴ پاس گل را به ثبت رسانده و عملکرد درخشانی در ترکیب ولورهمپتون داشته است؛ موضوعی که باعث شده یورگن کلوپ پیش از بازی تیمش مقابل ولوز، به تمجید از ترائوره بپردازد. سرمربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: " او یک استعداد بزرگ است. شما هرگز گمان نمی کنید که او جوان است اما هست و حالا یک سرمربی فوق العاده را برای نشان دادن توانایی هایش پیدا کرده است. اتفاقی که در میدلزبورو برای او رخ نداد. از ابتدا هم مشخص بود که بالاخره این اتفاق خوب برای او رخ خواهد داد؛ موضوعی که حالا به واقعیت تبدیل شده و این برای ولورهمپتون خیلی خوب است."

کلوپ در ادامه گفت:" او یک مهاجم خطرناک است. در فضای زیاد دفاع از جیمی واردی دشوار است اما فکر می کنم که این کار در مورد ترائوره سخت تر است چرا که او سرعت بسیار بالایی دارد."

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها