دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در کاشان

با تلاش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان، ۱۱ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با ایجاد درگیری و نزاع دسته جمعی در خیابان کارگر کاشان موجب اخلال در نظم عمومی شده بودند شناسایی و دستگیر شدند .

دستگیری ۱۱ نفر اراذل و اوباش در کاشان

سرهنگ پاسدار علی قربانی، سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اطلاع ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان کاشان، از یک مورد درگیری ، چاقوکشی ، قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت توسط افرادی ناشناس در شهر کاشان که منجربه نارضایتی ساکنین منطقه شده بود مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و طی هماهنگی با مقام قضایی موفق شدند ۱۱ نفر از اراذل و اوباش شاخص و سابقه دار را که در سطح یکی از روستاهای اطراف شهر کاشان مخفی شده بودند را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی سلاح سرد ، یک قبضه سلاح غیرمجاز، مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط و در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد و متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .
سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است افزود: اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نمی‌دهیم و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می‌کنیم.

منبع: پایگاه خبری ربیع

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها