خراسان رضوی ۴ درجه گرم‌تر می‌ شود

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا اواخر هفته جاری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند افزایشی داشته و بین ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد یافت.

خراسان رضوی ۴ درجه گرم‌تر می‌ شود

یحیی قاینی‌پور در خصوص وضعیت جوی استان گفت: از فردا سه‌شنبه تا اواخر هفته جاری میانگین دمای هوا در خراسان رضوی روند افزایشی داشته و بین ۲ تا ۴ درجه افزایش خواهد یافت.

وی افزود: بیشینه دمای هوای دیروز مشهد هشت درجه سلسیوس بود که امروز و فردا تغییری نخواهد داشت اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری بیشینه دمای هوای مشهد به ۱۲ درجه خواهد رسید.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: کمینه دمای هوای مشهد شب گذشته سه درجه زیر صفر بود که با افزایش چند درجه‌ای دما طی شب‌های آینده در پنجشنبه و جمعه شب به صفر درجه افزایش خواهد یافت.

قاینی‌پور اضافه کرد: طی روزهای پیش رو جوی پایدار همراه با پیش‌بینی افزایش آلاینده‌های جوی در خراسان رضوی حاکم است و در نیمه شرقی و جنوبی استان هم شدت وزش باد افزایش می‌‌یابد.

وی در ادامه بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده کیفیت هوای مشهد طی این مدت در برخی از ساعات شبانه روز در شرایط ناسالم قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها