ظرفیت های هسته ای، موشکی، منطقه ای و سایبری ما خواب دشمن را پریشان کرده است

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت:استکبار با جلوه های توانایی ایران یعنی موشکی، هسته ای، نفوذ منطقه ای و قدرت سایبری ایران مشکل دارد

ظرفیت های هسته ای، موشکی، منطقه ای و سایبری ما خواب دشمن را پریشان کرده است

مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با اشاره به این که نظام استکبار امروز با جلوه های توانایی ایران یعنی موشکی، هسته ای، منطقه ای و قدرت سایبری ایران مشکل دارد، گفت: انقلاب با ۴۱ سال عمر خود به ما آموخت که قدرت مفهوم ما می توانیم یک واقعیت است.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، پیش از ظهر یکشنبه 13 بهمن 98 در آیین افتتاحیه پنجاه و دومین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در پردیس دانشگاه شهید بهشتی مشهد، اظهار کرد: ایران با اتکا به توان بومی، اندیشه بومی، امنیت بومی جنگ افزار های ساخت داخل و بومی دستاوردهای بزرگی داشته و پله های ترقی را طی نموده است.
وی تأکید کرد ظرفیت های بومی و توانمندی های داخلی در چارچوب راهبردها و برنامه های شجاعانه و ملی مقام معظم رهبری که اصول و چارچوب و سیاست های جمهوری اسلامی ایران را تنظیم و ابلاغ می کنند، به نتیجه رسیده و جایگاه کشور را اعتلا بخشیده است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه اقتصاد هم باید بومی شود تا این حلقه کامل گردد، افزود: اگر همه اینها بومی باشد هیچکس نمی تواند قدرت را از ما بگیرد، دانشمندان هسته ای ما را ترور کردند و قطعات را از بین بردند، اما نمی توانند دانش را از ذهن ما بیرون بکشند.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: قطعات و تجهیزات مربوط به سانتریفیوژها را به ما نفروختند و در قلب راکتور ما سیمان ریختند، اما کار تعطیل نشد چون فکر و دانش این کار بومی بود. در حالی که اگر ما این محصول را از خارج خریداری کرده بودیم، دیگر به ما نمی فروختند.
وی گفت: سانتریفیوژهای نسل یک و دو و سه و چهار را مطابق دانش جهانی پیش برده ایم، نقطه قوت آنجاست که می خواهند نباشیم اما هستیم، کشوری که ۴۰ سال است با انواع جنگ و تحریم و وابستگی اقتصادی و کارشکنی داخلی و جنگ سخت و نرم دست و پنجه نرم کرده، اما هم توانسته با ماهواره حیوان به آسمان بفرستد، هم انرژی هسته ای تولید کند و هم در سایر عرصه های علوم مانند دانش پزشکی و.... رشد کرده است.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ۴۱ سال کار بی وقفه کرده و به نتیجه رسیده است، امروز دنیا راجع به چهار مساله با ما مشکل دارد، اولین حرفش که نماد قدرت ملی ما شده این است که می گویند ایران به توان هسته ای دست پیدا نکند، ولو این که اعتبار آمریکا و رییس جمهورش در دنیا از بین برود و این کشور، ناقض پیمان های بین المللی شناخته بشود.
مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه آمریکا می خواهد به هر قیمتی جلوی توسعه موشکی ایران گرفته شود، اظهار کرد: حتی اگر لازم باشد آمریکا راه بیفتد و در منطقه هر جنایتی را مرتکب شود، این کار را می کند تا ایران موشکی نباشد. آمریکا برای این قصه هزینه می کند و این دومین چالش دشمن با ماست.
وی سومین مسئله دشمن با ایران را نفوذ منطقه ای ایران در منطقه عنوان کرد و گفت: آنها تمایل دارند اگر بتوانند همپیمانان جمهوری اسلامی در منطقه مثل سید حسن نصرالله را ترور کنند تا نفوذ ما از بین برود.
وی با اشاره به اینکه آمریکایی ها حتی از چین که قدرت تولید دنیاست زهر چشم می گیرند، گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی که ۱۳ موشک به مقر آمریکایی ها در عین الاسد شلیک شد، آن کشور ابرقدرت ادعا نکرد که جبران خواهد نمود، بلکه با ارسال پالس و پیام خواستار توقف عملیات انتقامی بود، این خیلی قدرت است. همه سناریوپردازهای آمریکایی حالا فهمیده اند دیگر نمی شود زد و در رفت.
این مقام امنیتی بزرگ نمایی و مبهم گویی درباره معامله قرن را شگرد صیهونیست ها دانست و تصریح کرد: در قصه کمپ دیوید دوم و توافق مادرید در سال ۱۹۹۱ و ۱۹۹۲، وقتی متن را نگاه کنید نوشته طرفین اسراییل و فلسطین توافق کردند که در رابطه با آب های مشترک، مرزها و مناطق تحت سیطره بعدا توافق کنند، این یعنی هیچ توافقی صورت نگرفته است، الان هم در معامله قرن می گویند ایران مانع اجرای معامله قرن است، چرا؟ چون سایه ایران در فلسطین هست. امروز یمن به عنوان ضعیف ترین کشور عربی، قوی ترین ارتش عربی را زمین زده است. چرا؟ چون ایران پشت سر این کشور قراردارد.

وی ادامه داد: کشوری قدرتمندی مانند ایران که راهبردهای آمریکا را به زمین زده، فکر می کنید حریف عوامل وابسته آنها در داخل نمی شود؟ مطمئن باشید ما می توانیم و توانسته ایم. اگر کشور قدرت نداشت، این مقدار برای ما مشکل ایجاد نمی کردند، ایران اعلام می کند آمریکا باید از خاورمیانه و شمال آفریقا برود و وزیر خارجه امریکا جواب میدهد نه ما همه آفریقا را ترک نمی کنیم، این قدرت ماست.

منبع: مشهد فوری

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها