دبیر شورای عالی امنیت ملی:

شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده است

دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار با رئیس سرویس اطلاعاتی عراق گفت: با توجه به شرایط سیاسی و امنیتی عراق، نقش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی برای مدیریت شرایط جدید بسیار مهم و پیچیده است.

شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه آغاز شده است

دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی که به عراق سفر کرده است در این دیدار با بیان این که تحولات سیاسی و امنیتی عراق بر ثبات و آرامش منطقه به صورت جدی تاثیر گذار است خاطر نشان کرد: تشکیل دولت مقتدر و کارآمد مبتنی بر رای و اراده عموم مردم خواست همیشگی جمهوری اسلامی ایران است.

وی ترور ناجوانمردانه سرداران جبهه مقاومت، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را حاصل خطای راهبردی ترامپ و تیم شرور حاکم بر کاخ سفید دانست و تاکید کرد: شمارش معکوس اخراج آمریکا از منطقه از بامداد جمعه ۱۳ دی ماه آغازشده است.

شمخانی برپایی تظاهرات میلیونی و تاریخی مخالفت با اشغالگری آمریکا و حمایت از استقلال و حاکمیت ملی عراق را نشانه‌ای از پیشتازی و پرچمداری مردم پرافتخار عراق در مسیر اخراج آمریکا از منطقه دانست.

همچنین در این دیدار مصطفی کاظمی، رییس سرویس اطلاعاتی عراق با تقدیر از نقش موثر جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریسم و افزایش ثبات و امنیت در منطقه گفت: موفقیت ایران در مقابله با تروریسم و برقراری امنیت در داخل و پیرامون مرزهای خود دلیل روشنی بر کارکرد کم نظیر الگوی امنیتی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: قدردان کمک‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران به عراق در عرصه مبارزه با تروریسم هستیم و از تداوم همکاری‌های نزدیک برای ریشه کن نمودن گروه‌های تروریستی استقبال می کنیم.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها