جوان محکوم به قصاص در مراغه از زندان آزاد شد

دادستان عمومی و انقلاب مراغه از آزادی زندانی محکوم به قصاص در این شهرستان خبرداد.

جوان محکوم به قصاص در مراغه از زندان آزاد شد

نادر نجد دادستان عمومی و انقلاب مراغه افزود: این زندانی محکوم به قصاص با حمایت خیران و فرهنگیان این شهرستان با اخذ رضایت از اولیای دم به آغوش خانواده خود بازگشت.

وی ادامه داد: این جوان که به دلیل قتل از سال ۹۴ و بیش از چهار سال در زندان به سر می برد، با حمایت خیران و تلاش های انجمن حمایت از زندانیان مراغه آزاد شد.

نجد اضافه کرد: برای آزادی این زندانی در بند، حدود ۲۰۰ میلیون تومان توسط خیران نیک اندیش این شهرستان جمع آوری و تامین شد که به اولیای دم پرداخت و باقیمانده حبس وی نیز براساس قانون مرخصی داده شد تا به آغوش خانواده بازگردد.

وی با اشاره به آزادی ۳۸ زندانی از سوی خیران و انجمن حمایت از زندانیان مراغه در سال جاری گفت: در این مدت، چهار زندانی محکوم به قصاص و قتل با تلاش این خیران و این انجمن از زندان آزاد شده اند.

وی با تقدیر از تلاش خیران برای رهایی زندانیان گفت: از خیران این شهرستان که به این انجمن اعتماد کرده و زمینه ساز آزادی زندانیان را فراهم ساخته اند، کمال تقدیر را داریم.

وی اضافه کرد: حمایت از زندانیان و زمینه سازی برای ازادی آنان، موجب کاهش آسیب های اجتماعی پیش روی خانواده های آنان خواهد بود.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها