رقابت «ترامپ» و «اون» در تندروی / راهبرانی که نباید به دنیا می آمدند

تنش میان واشنگتن و پیونگ یانگ بالا گرفته است. گفته می شود کره شمالی خود را برای حمله به ایالات متحده آماده کرده و ترامپ هم به طور مداوم برای «اون» خط و نشان می کشد.

رقابت «ترامپ» و «اون» در تندروی / راهبرانی که نباید به دنیا می آمدند

به گزارش خبر فوری ، آزمایش های موشکی کره شمالی دلیل اصلی اختلافات جدید میان آمریکا و این کشور است و در این میان کشورهای شرق آسیا نگران هستند که مبادا تشدید تنش میان دو کشور به یک بحران هسته ای بینجامد.

در تازه ترین خبرها، خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرده، ارتش این کشور طرح شلیک موشک به سمت گوام را با کیم جونگ اون در میان گذاشته است. کیم جونگ اون گفته است، آمریکا برای جلوگیری از درگیری با کره‌شمالی باید گزینه درست را انتخاب کند.

پیش از این دونالد ترامپ کره شمالی را تهدید به برخورد سخت کرده بود. از آنجا که براساس نظرسنجی موسسه گالوپ، میزان محبوبیت ترامپ به پایین ترین سطح خود رسیده، برخی از این می ترسند که ممکن است ترامپ برای جبران مشکلات داخلی خود، وارد جنگی شتابزده با کره شمالی شود.

بر همین اساس، در شبکه های مجازی شوخی با تندروی های رهبران آمریکا و کره شمالی اوج گرفته و در تازه ترین نمونه، یک شرکت سازنده ابزارهای پیشگیری، ترامپ و اون را افرادی دانسته که نباید به دنیا می آمدند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمدرضا باقرپور
    0

    به نظرم، این تصاویر، شایسته رسانه شما و هیچ رسانه دیگر داخلی نیست؛ به خصوص اینکه مخاطبان، از هر سنی می توانند باشند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها