تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) /اجازه تعدی نمی‌دهیم

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) خبر داد و گفت: اجاره تعدی نمی‌دهیم.

تشکیل شورای تأمین در پی هتک حرمت به حرم حضرت معصومه(س) /اجازه تعدی نمی‌دهیم

سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت‌وگویی، با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای انتظامی و پلیس در محوطه بیرون حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: در حال حاضر در جلسه شورای تأمین در داخل حرم مطهر تشکیل‌شده است و هرگونه تصمیمی که اتخاذ شود ما مجری آن خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه حضور و ورود نیروهای پلیس به حرم مطهر لازمه دستور و مجوزهای لازم است، گفت: چنانچه ابلاغ به ما شود که با عوامل تحصن‌کننده برخورد کنیم توسط نیروهای حاضر در محل این اقدام را صورت خواهیم داد.

آقاخانی تصریح کرد: نیروهای پلیس در آماده‌باش کامل قرار دارند و اجازه هیچ‌گونه هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را نخواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: کسی اجازه سوء استفاده از برخی از فیلم‌ها که در فضای مجازی منتشرشده است را ندارد و نیروهای امنیتی هم اجازه اجرایی شدن این تهدیدها را نخواهند داد.

منبع: تسنیم

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • یکی از مردم
    0

    به نظر من خادمین حرم مشخصات همه اینها رو داشته باشند و دیگه هیچوقت به حرم راهشون ندن...حرم که بالاخره باز میشه اینها لیاقتشون زندانه نه حرم

  • مریم
    0

    بایستی باهاشون برخورد جدی بشه. یاد گرفتن همه جا قانون شکنی کنن. حفظ جان از اوجب واجباته.

  • حقگو
    0

    اگر اینا دانشجو بودن داخل حیاط دانشگاه تحصن کرده بودن پنجاه گروه مختلف از لباس شخصی ها تا آتیش به اختیارها و نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و گارد و .... ظرف پنج دقیقه همه را دستگیر و ظرف دو روز قوه قضاییه برای همشون حکم سنگین صادر میکرد ولی با اینا کسی کاری نداره چون دانشجو برای احقاق حق مردم تحصن میکنه اینا برای پخش ویروس و درگیر نمودن بیشتر مردم به بیماری . حال پیدا کنید نام همسر پرتقال فروش را؟؟؟؟

  • مهرداد
    0

    این هارا باید فرستاد به بیمارستان های کرونایی تا چند روز خدمه بیمارها بشن تا اوضاع دستشون بیاد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها