خبرفوری بررسی می‌کند

جنجال استفاده از یک آیه در بیانات رهبر انقلاب / منظور از "دشمنان جنّی" چیست؟

رهبر انقلاب در بیانات نوروزی‌شان با قرائت آیه‌ای از قرآن، نسبت به همکاری سرویس‌های جاسوسی غرب علیه ایران و

جنجال استفاده از یک آیه در بیانات رهبر انقلاب / منظور از "دشمنان جنّی" چیست؟

آیه ای که رهبر انقلاب بعد از اشاره به موضوع بکارگیری دستگاههای جاسوسی غربی و موساد از جن ها استفاده کردند، با واکنش‌های گسترده‌ای مواجه شد.

رهبر معظم انقلاب در بخشی از سخنرانی تلویزیونی، به دشمنان جمهوری اسلامی اشاره کردند و همکاری جن و انس در دستگاه های امنیتی کشور های غربی و موساد را تشریح کردند.

رهبری در این خصوص آیه ۱۱۲ سوره انعام را خواندند: وَكَذٰلِكَ جَعَلنا لِكُلِّ نَبِيٍّ عَدُوًّا شَياطينَ الإِنسِ وَالجِنِّ يوحي بَعضُهُم إِلىٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورًا ۚ وَلَو شاءَ رَبُّكَ ما فَعَلوهُ ۖ فَذَرهُم وَما يَفتَرونَ﴿۱۱۲﴾

ترجمه آیه چنین است: اینچنین در برابر هر پیامبری، دشمنی از شیاطین انس و جنّ قرار دادیم؛ آنها بطور سری (و درگوشی) سخنان فریبنده و بی‌اساس (برای اغفال مردم) به یکدیگر می‌گفتند؛ و اگر پروردگارت می‌خواست، چنین نمی‌کردند؛ (و می‌توانست جلو آنها را بگیرد؛ ولی اجبار سودی ندارد.) بنابر این، آنها و تهمتهایشان را به حال خود واگذار!

این البته برای اولین‌بار نیست که رهبر انقلاب از این آیه در کنار اشاره به سرویس‌های جاسوسی غربی استفاده می‌کنند.

حسین باستانی، تحلیلگر سیاسی مقیم لندن که پیش از این از کارشناسان BBC بود در مطلبی، مدعی شده که رهبر انقلاب پیش از این ۱۴ بار از این آیه در بیانات‌شان استفاده کرده‌اند.

اما دلیل استفاده از این آیه و اشاره به "دشمنان جنّی" چیست؟

به‌نظر می‌رسد هر بار که فعالیت جاسوسی علیه ایران به اوج خود می‌رسد و همکاری این سرویسها زیاد می‌شود، رهبر انقلاب از این آیه استفاده کرده و بلافاصله، تلاش‌های مخرب جاسوس‌های غربی را مورد اشاره قرار می‌دهند.

مثلا ایشان در ۲۴ اسفند ۹۶ و چند هفته پس از خروج ترامپ از برجام، با استناد به آیه فوق فرمودند: "آرمان‌ها و اهداف و شعارهایی که در جمهوری اسلامی مطرح است... 'دشمن ‌تراش' است، 'جنگ‌ راه بینداز' است... [درمقابل آن] جبهه‌ باطل با یکدیگر همکاری می‌کنند".

ایشان در دوم خرداد ۹۷ و در آستانه جهش قیمت دلار هم همین آیه را خواندند تا همکاری اروپا و آمریکا را در مورد برجام تحلیل کند: "اینها به هم کمک هم می‌کنند، به یکدیگر پیام هم می‌دهند... اینها چیزهایی است که ما به‌عنوان تجربه‌ برجام باید در نظر داشته باشیم".

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با استناد به این آیه، در ۲۵ دی ۸۵ به روحانیون گوشزد کردند: "دشمنان ما هر کدام هر چه بلدند... به همدیگر یاد می‌دهند؛ انگلیسی‌ها به آمریکایی‌ها یاد می‌دهند، اسرائیلی‌ها به آنها یاد می‌دهند".

در ۱۶ تیر ۹۳ نیز ایشان چنین به مسئولان هشدار دادند: "مراقب باشیم که دستگاه محاسباتى ما به ‌وسیله‌ شیطان‌هاى انس و جن دچار اختلال نشود... یکى از خطاهاى محاسباتى این است که انسان در چهارچوب عوامل محسوس و صرفاً مادّى محدود بماند".

رهبر جمهوری اسلامی درمجموع، تاکنون در سخنرانی هایشان در ۳ فروردین ۹۹، ۲ خرداد ۹۷، ۲۵ فروردین ۹۷، ۲۴ اسفند ۹۶، ۶ شهریور ۹۶، ۱۶ اردیبهشت ۹۵، ۱۶ تیر ۹۳، ۳۱ فروردین ۹۳، ۱۷ خرداد ۹۲، ۲۰ مهر ۹۰، ۱۵ بهمن ۸۹، ۱۴ اردیبهشت ۸۷، ۲۵ دی ۸۵ و ۱۲ فروردین ۷۷ به این آیه واحد استناد کرده‌اند.

در توضیح استفاده از این آیه و دشمنی‌های خاص هم روایت‌هایی وجود دارد. مثلا حجت السلام ولی الله نقی‌پورفر از کارشناسان صداوسیما در شبکه سه سیما توضیح داده که اسرائیل می‌خواست از طریق "جن" به سیستم اطلاعاتی ایران نفوذ کند که تاکنون موفق نشده است.

متن صحبت‌های او را در ادامه بشنوید.

در رابطه با ابزارهای خاص سرویس‌های جاسوسی علیه دیگر کشورها حتی هالیوود هم بی تفاوت نبوده است.

سکانس سرقت اسناد محرمانه ی ایران با استفاده از جن در فیلم suicide squad محصول 2016 نمونه ای از تایید ضمنی روش‌های عجیب جاسوسی علیه کشورمان را به نمایش می‌گذارد که در ادامه می‌بینید.

با کنار هم قراردادن این اطلاعات و اتفاقات عجیبی که سال ۹۸ در ایران رخ داد شاید بتوان بهتر فهمید که رهبر انقلاب چرا از آیه‌ای مربوط به "دشمنان جنّی" در سخنان اخیرشان استفاده کرده‌اند.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 144
  • محمد
    4

    این قدر شعر نبافید شما که از سخنان رهبری چیزی سر در نمیاری برای چی تحلیل آبدو خیاری میکنی

    نظرات شما -
    • تقی رزاقپور
      2

      احسنت وقتی سردرنمی اوریدشمارابحرمت خداوندوانبیا سکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدسکوت کنیدساکت ساکت ساکت ساکت ونظرندهید!!!!

    • نادر
      2

      تو که سر درمیاری بگو. این حرف این قدر عجیب و غریبه که با تحلیل آب دوغ خیاری هم نمیشه ماست مالیش کرد. وای به حال ما که کشورمون بخاد با جادو جنبل و جن و انس اداره بشه!!!!!

    • صابر صلوات
      3

      درک مطلب درهرمغزی متفاوت هست .رهبری دانشمند تراز ادراک هاست .

    • نادر
      2

      آقا تقی آخر این چه مدل برخورد با این مسئله اس ؟؟یعنی چی که هر وقت استدلالی برای چیزی ندارید تهمت نفهمیدن به بقیه بزنید. رهبر یک جامعه وقتی به طور عمومی صحبت می کنه باید طوری باشه که همه مردم منظورش رو بفهمن . قرار نیست حرفی زده بشه و هر کسی به سلیقه خودش تفسیر کنه آخر سر هم بگن شما نمی فهمین پس حرف نزنین. به نظر من ، شما و هم فکرهای شما هم نتونستید استدلال منطقی بیارید در نتیجه بقیه رو به نفهم بودن متهم کرده دستور به ساکت شدن میدید.

    • هادی
      1

      خاک بر سر کسانی که به خاطر کینه از جمهوری اسلامی و حکومت در مقابل خدا و کلام صریح قرآن هم وایمیستن آخه بدبختیها!اینکه دشمن جنی هم وجود داره کلام خداست اگه میخوای مسخره کنی برو کلام خدا رو رد کن اول بیچاره تمام دانشمندان فکری و کلامی یهود امروز نحوه تسخیر جن و ...دارند به مدیران جاسوسی خودشون تعلیم میدم اون بدبختی هم که میگه اونها چه می‌دونن جن چیه بهتره بره تورات و انجیل شوند رو بخونه ببینه چقدر مطلب درباره جنیان و شیاطین جنی توش هست..نفهم بیسواد

    • ....
      0

      دقیقا

  • رضا
    3

    ترجمه آیه چنین است: اینچنین در برابر هر پیامبری، دشمنی از شیاطین انس و جنّ قرار دادیم؛ خدا خودش دشمن قرار داده خوب دیگه چه کاری از دست ما بر میاد؟؟؟؟؟؟ با این توصیف تلاش پیامبران هم بی فایده هست که.!!!! واقعا برا م سوال هست

    نظرات شما -
    • مرتضی مؤیدی
      0

      جعلنا در این آیه به این معناست که رها کردیم و آزاد گذاشتیم تا هر کاری خواستن بکنن و موجب آزمایش بشن

    • علی
      0

      اینکه خدا شیطان رو خلق کرده و قرار داده یعنی دیگه کاری از دست ما و پیامبرها برنمیاد؟ رو چه حساب؟! خب همون خدا به من و شما و پیامبرها هم قدرت داده. مگر دشمن داشتن مساوی است با شکست خوردن؟

  • علی
    0

    ترسناک شد قضیه

  • ناشناس
    8

    نه خداییش قبول کنین این یکی دیگه خیلی خنده داره!!! خخخخخ آمریکا و اسرائیل بیان از جن کمک بگیرن !!! خخخخخ اولش که اصلا اونا نمیدونن جن چیه! بعدش اونا فقط از خدای خودشون کمک میخوان!! این شماها هستید که از جن ها کمک میخواید!! در روزهای شیوع کرونا ترامپ در آمریکا روز ملی دعا اعلام کرد تا همه مردم آمریکا با دعا به درگاه خدا از خداوند بخواهند که این ویروس از کشورشون بره. شما چه کار کردید به حساب ادعای مسلمانی هم می کنید! بعد خود شماها آمریکا رو مسخره کردید گفتید : نگاه کنین آمریکا عرضه نداره دارن دعا می کنن!! دعا کردن اونا نشانه ضعفشون نیست !! اونا دعا می کنن چون اعتقادشون قویه!! ولی شما چی فقط حرف می زنید هیچ یک از کارهایی که در اسلام آورده شده رو انجام نمی دید!!!

    نظرات شما -
    • نگین
      1

      فیلسوف بیشتر جادوگران یهودی هستن . اول مطالعه داشته باش بعد کامنت بزار

    • ناشناس
      1

      اشباه ما آنجایی است که فکر می کنیم آنها چیزی نمی دانن آنها روشنفکرانشون تفاسیر قرآن را از ما که ادای مسلمانی در می آوریم بهتر بلدند واز آن بهره می برن و برای پیش رفت کشورشان استفاده می کنن اگر نمی دانستن که این همه فیلم در مورد اخر زمان جن و روح نمی ساختن ما هنوز خوابیم

    • محراب
      1

      جناب خخخخخ، اونی که نمیتونیم قبول کنیم حرف تو اتفاقا خیلی خوب میدونن، اونی که نمیدونه و با خخخخخ میخواد موضوعی رو که بلد نیست و ازش آگاهی نداره بپیچونه تویی. اگه نمیدونستن که نمیومدن تو کارتون و فیلمهاشون استفاده کنن( جن آبی) ((((پیشنهاد میدم اگه مخالف هم هستی حتما( استاد رائفی پور-جن آبی-شیطانپرستی و هالیوود) رو بری از اینترنت و موضوعات مرتبط با اون رو نگاه کنی)))) امریکا و کشورهای اروپایی رو هم دیدیم فدایی آمریکا و ترامپ، اون از دعا کردنشون اون از تجهیزاتشون فعلا که مشغول خرید اسلحه و دستمال توالت هستن حالا تو بگو چیکار کردی که خخخخخ میخندی؟ دعا کردن بلدی؟ اتفاقا اونی که اعتقاداتش قوی ایرانی جماعت. مسلمونیشونم از تو بهتره جناب خخخخخخ شست و شوی مغزی که میگن یعنی تو، که هنوز با این همه بدختی و گرفتاری که تو اروپا و امریکایی هاست و میبینی و میشنوی و صد البته خودشونم تو همه زمینه ها دارن اعتراف میکنن، ولی بازم نمیخوای قبول کنی و خخخخخخخخ راه انداختی

    • ناشناس
      0

      اول جواب اون خانم اول من نمی دونم منظور شما از جادوگر چیه؟؟؟ جادوگرایی که شما میگی همه ایرانی هستند که با فراخواندن جن ها از آنها کمک می خواهند به جای اینکه از خدای خودشون که بر هر کاری تواناست بخوان!! به نظر من هنوز خیلی بی خبری برو به اطرافت نگاه کن ببین همین رمّال های اطرافت همه جادوگرن!! فهمیدی!!!

    • ناشناس
      0

      جواب ناشناس دومی البته شما درست می فرمایید اونا همه چیز رو میدونن خیلی هم می دونن. این ما هستیم که نمی دونیم که البته تقصیر مردم هم نیست تقصیر این حکومت است!!! منم فقط منظورم این بود که اونا هیچ وقت مثل ما نمیان همچین کارهایی بکنن!!!

    • ناشناس
      1

      و اما جواب اون سومی ببین آره راست میگی اونا می دونن تویی که نمی دونی و نفهمی و سرت رو زیر برف کردی چرا چون دور خودت دیوار کشیدی و جهان بیرونت ارتباط نداری!! اولش من خیلی خوب درباره کشورهای غربی اطلاعات دارم تا دلت بخواد تویی که مثل انسان های اولیه ارتباط نداری!! اون فیلم و کارتونی که گفتی استاد نمیدونم کی کیک هم اصلا من قبول ندارم هیچ کدوم از ایرانی ها قبول ندارم چون همه دروغگو ، دزد و... فهمیدی!! بعدش هم آمریکا مرکز تولید اسلحه هست. اسلحه می فروشه نمی خره!! اگه نمی دونستی بدون!! معلوم هست تو یکی از اون بخورهای سفره حضرت آقایی!! ها عجب ایرانی ها اعتقادشون قویه از دزدی شون بگم ، اختلاص ، قتل ، نماز نخواندن ، دعا نکردن ، دروغگویی ، غیبت ، تهمت زنی و........ از چی شون بگم دیگه اگه بخوام بگم این متن بس نمیاد. تو روشست و شوی مغزی کردن از جایی که خبر نداری!! همون کسی که فداییشی مغزت رو پر از آشغال کرده. بعدشم فکر کنم خیلی اخبار ایران نگاه می کنی برای همون هم حتما می گی آمریکا و اروپا بدبختن!! داداش بهت توصیه می کنم یک منبع خبری رو نگاه نکن!! برو یکم تو اینترنت اطلاعات بگیر!!

    • تکتم
      2

      بد بخت ترین مردم کسانی هستند که نوک بینی خودشون را بیشتر نمی بینند....فقط یک کلام اشتباه نکن حضرت آقارا دست کم نگیر....بیشتر از اون چیزی که فکر میکنی دانایی دارند ایشون....سبک مغز بازی در نیار...ایشون کسی نیستند که با نیروهای خبیث بخواند پیروزی بدست بیارند....فقط یکم دیگه صبر کن باچشم خودت میبینی....

    • Aa B
      1

      دلیل میخوای ؟ اگه زبان رو بلدی یکی از ترانه های آمریکایی مشهور رو دانلود کن بعد همون آهنگ رو برعکس کن بعدن میبینی اونا از طریق یه آهنگ چجوری بر عقل ناخودآگاه انسان عمل میکنن تا اون رو به شیطان پرستی دعوت کنن برای مثال آهنگ ریانا : work بعد متوجه میشی اگه اونا با شیطان ارتبطی دارن یا ندارن

    • سعید
      1

      مطالعه و تحقیق میدانش برای مغزهای خشک وپوسیده وبسته فقط در مورد جن وتوانایشون و.... بازه. منابع قرآن. اینترنت حداقل قبل از نظر دادن ی سرچی بکن. وکتابها متعدد بنام جن و.....

    • پارسا
      0

      اینا اگه عقل داشتن که....!

    • سعید
      1

      نه این مسئله ثابت شده ،، در بین انسان ها زندگی میکنن

  • نگین
    0

    واقعا من که دارم شاخ درمیارم بخصوص وقتی این فیلم اخری رو دیدم . خدا بخیر کنه من که خیلی ترسیدم

  • مصطفی ابویی
    0

    واقعاً براتون متأسفم، اگه اسراییلیها و آمریکایی‌ها می تونستن از جن استفاده کنن دیگه چه نیازی به اینهمه جاسوس انسانی داشتن که مرتب هم دارن دستگیر می شن و برای آزادیشان هم مجبورن زندانیهای ما را در قبالش آزاد کنن ، دوم اینکه نیازی به پهباد های جاسوسی هم نداشتن که بعد ایران هم بیاد یکیشو بزنه و آبروشون تو دنیا بره ، سوم اینکه اگه اینا جاسوس جن داشتن فوری جای شهرای موشکی را لو می داد و اونها هم همشونو می زدن و در آخر هم اونا جاسوس جن داشتن پادگانشون موشک بارون نمی شد با اون همه تلفات، اینقدر ساده نباشید جن کافر هم با آمریکایی‌ها همکاری نمیکنه چه برسه به مسلمونش ، از این فیلمها هم نترسید که خدا با ماست مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

    نظرات شما -
    • نگین
      1

      با خواندن دعا و ایات قران جلوی جن گرفته میشه .برای همین از پهباد و.... استفاده میشه . در ضمن در همین ایران خودمون کسایی هستن که یا جن سروکار دارن و جن هارو برای جاسوسی از یه خانواده یا فردی میفرستند و یا برای قرار دادن کاغذ طلسم در یک خانه

    • نسرین
      0

      آخه باهوش! واژه "جن" اینجا یک مثاله که ملت ایران هوشیار باشند

    • سینا
      1

      جناب تو کجا سیر میکنی آخه خداوکیلی کمی مطالعه کن تو این زمینه بعد بیا نظر بده اگه نبود که قرآن بهش اشاره نمیکرد که ببم جان بوده و هست برو یکم تو اینترنت سرچ کن هم ی چیزهایی دستت میاد، هم حوصله ات سر نمیره آخر حرفتون خوب بود آفرین مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل

    • ناشناس
      0

      فقط همینو یاد دارید دیگه مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل واقعا براتون متأسفم که بویی از انسانیت نبردین!!!

  • آریا
    3

    رائفی پور هرچی میگه اول مسخرش میکنن بعد چندسال بعد میرسن به حرفاش چیز هایی تو این دنیا داره اتفاق میوفته که همش پشت پردس...

    نظرات شما -
    • اریایی
      0

      اریا لااقل اسمتو عوض کن بذار سید اعرابی . تو رو چه به فرهنگ ایرانی . همون عرفات پور یه چیزایی بلغور می‌کنه براتون شما هم آویزه گوش تون‌میکنید

    • ایران بزرگ
      0

      تو که نوشتی آریایی ایرانی واقعی نیستی ، تو هم مثل یک خائن عمل میکنی . اگر دیده شما اجازه دهد متوجه میشوید که اکثر پادشاهایی ایرانی که شکست خوردن ، آنجایی بود ،که یکی از درون به عنوان خائن صحبت و عمل میکرد ، و آنهایی هم که پیروز میدان بودن با ایمان و اعتقاد میجنگیدند.نکته بعدی اینکه هر جا با تعصب بیجا مواجه میشویم ، دقیقا همان نقطه ضعف است که دشمن از آن به خوبی استفاده میکند. ایرانی واقعی غیرت ، شرف ، عزت ، سربلندی دارد که به کوری،چشم دشمنانش همیشه زنده و پاینده است ، و ما هم یک اعتقاد داریم که اصل و واقعیت است و آن هم دین اسلام است ، البته ما در طول تاریخ کهن خود با رشد فکر و فهم خود به اینجا رسیدیم و این طبیعت تکامل انسانهاست که دیر یا زود همه به آن باید برسند.

  • سید حسین میر نجاتی
    1

    بنام الله باید عرض کنم در زمان موسی نبی الله فرعون زمان نیز چین اقدامی را انجام میداد ان زمان بزرگترین جادو گران و ساحران بزرگ را بکار گرفته طوریکه در قران اعلام ومیباشد نبی خدا نیز لرزش برداشته ولی الله قادر متعلق پشتبان پیامبران مردان توحیدی بوده وهست زمانی که امت موسی به دریا وبن بست برخورد کردن سپاه وامت حضرت موسی نیز نامید گردیده فقط مردان توحیدی وامید وار به الله عزم راسخ وایمان به توحید ونجات یافتگان شد ند حال بایستی درس وعبرت گرفت تذکرات وراهنمایها موسی زمان را در نظر داشته ادامه مسیر داد واز موسی زمان یک قدم نه جلو بود نه یک قدم عقب افتاد خود موجب هلاکت می باشد دولت مردان نخبگان عبر ت عبرت از سرنوشت امت موسی الله نبی بگیر

    نظرات شما -
    • ضد سید
      1

      سید یجوری عین آخوندا تعریف می‌کنی انگار در صحنه حضور داشتی . ول کن این چرندیات رو.. واقعا مورد تمسخر دنیا قرار گرفتیم با این خزعبلات . موسی کیه؟ عیسی کدومه؟ تو دو‌ نسل پیش خودت رو نمیشناسی اونوقت راحت راجع به هزاران سال پیش قضاوت هم میکنی؟ از کجا معلوم فرعون ادم‌ خوبی نبوده؟

    • این یک حقیقت است که باید بدانیم؛
      0

      شما که ضد سید زدی، با تاریخ که نباید با تعصب و شخص محور صحبت کرد ، اصلا چیزی که ثبت شده رو چطور انکار میکنی؟ آیا شما قبل تولد خود را میدانی؟یا اطلاع داشتی ؟خب به شما گفته شده ، اما مهم صحیح بودن و درستی بیانات است که باید باشد ، لذا از یک طرف نباید با تعصب و با جنبه شخصی و برداشت احساسی با قضیه برخورد کرد و از طرف دیگر باید با عقل و منطق و فهم و تحقیق حقیقی باشد تا به درستی آن اصل برسی. ما باید بدانیم که از کجا بوجود آمده ایم ، چکار باید کنیم ، و کجا میرویم. اینکه ما از یک جایی به عنوان یک انسان متولد شدیم ، که باید به حقایقی دستیابیم تا به هدف اصلی برسیم. البته با جزءنگری با قضیه نمیشود برخورد کرد ......

  • بانو
    0

    الان این سوال پیش.میاد پس چرا میگن انسان اشرف مخلوقاته اما جن قدرتی فراازهمه نیروها داره

    نظرات شما -
    • صادق صمیمی
      0

      انسان‌های کامل و معصوم اشرف مخلوقات هستند، که اولاً: به عنایت الهی علم غیب دارند، ثانیاً: آنها حضور فرشتگان را درک می‌کنند و حتی فرشته مرگ نیز برای قبض روح از آنان اجازه می‌گیرد.[2] بنابراین فرشتگان قبض روح، ماموران انجام فرامین الهی هستند؛ و صرف این‌که فرشته‌ای مأمور قبض روح انسان کامل است، دلیل بر برتری او بر انسان کامل نیست.

    • محمدرضا
      0

      انسان عقل داره جن نداره

    • Aa B
      0

      هر مخلوقی قدرت خاص خودشو داره مثلا شاید جن این همه قدرت رو داشته باشه اما عقلی به خرد عقل انسان ندارد - دوم اینکه انسان نیز قدرت های خاص و عجیبی داره خوب شاید سوال پیش میاد

    • بانو
      0

      همون بهترکه عقل نداره انسان بااین عقل هم داره خودشونابود میکنه هم بقیه انسانهارو هم دنیارو

  • rohi bastan
    0

    توجیه یه عمل غلط و اشتباه بدتراز خود اشتباه و حرف نسنجیده هست شاید باشند معدود افرادی که الان و تو قرن ۲۱ و برتری علم این خرافاتو باور کنند یا کسانی به واسطه اجبار یا منافعشون حمایت کنند از چیزی که خلاف عقل و منطق انسان آزاد اندیش و مستقل هست ولی باید بپذیریم و ناگزیر به پذیرفتن هستیم که این قبیل افکار و روحیات در جامعه و اندیشه انسان امروزی تاثیر انچنانی ندارد و بیشتر دست مایه جک و مسخره و طنز میشوند این قبیل سخنان و باورها و افکار

    نظرات شما -
    • محسن
      1

      برتری علم را خوب اومدی!!! برتری علمی که تو یک ویروس میکروسکوپی مونده ... :)))

    • Masoud moradi
      1

      دوست عزیز وجود اجنه از طرف قرآن تایید شده این که شما تا الان جن ندیدی دلیل بر این نیست که خرافات باشه حتی اجنه در روز عاشورا اومدن که به امام حسین ع کمک کنن مگر اینکه شما مسلمون نباشی که قبول نداشته باشی که اونم با عقل جور در نمیاد چون تو کتب ادیان دیگه هم از جن حرف زده شده یه ذره به خودت بیا ببین دینت چیه اول

    • محمد
      0

      فارغ از کامنت های پایین آمریکا اگر میخواست از قدرت اجنه استفاده کند کوبا, شوروی، فلیپین عراق، افغانستان‌، چین، روسیه و کره شمالی اهداف بزرگ تر و سودمند تری هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ حاکمیت هستند پس چرا اینهمه تلفات و خرج و مخارج رقم خورد؟! قدرت اجنه در روایات اونقدری بود که گفتند 30 هزار لشکر یزید رو تو ثانیه ای محو کنیم پس چرا جنگ سرد این چنین بساط شد اگر اینقدر دستشان بود؟! واقعا منت به نظرم اینکه اشتباهات حکومت فعلی بدجور داره به گردن این و اون میافته تا سلب مسئولیت بشه

    • ناشناس
      0

      شما مشخصه که نه قرآن و اسلام رو درست فهمیدی و نه حتی جن رو

  • شهروند
    1

    دوستان واقعن جن وجودداره ولی حق بدیدازاین آمریکای خبیث بعیدنیست به هرکاری دست بزنه تاکوچیکترین ضربروبه ایرانوایرانی بزنه اوناازلحاظ اطلاعاتی زیادراه رسوخ ندارن به همین خاطر به هرراهی میزنن کسی که راه داروبه ایرانومیبنده معلومه که توجنگ اطلاعاتی شکست خورده ومجبوره به هرکاری دست بزنه

  • کمطم
    1

    هرکسی اجنه رو نفی میکنه اسم منو صدا کنه و فقط کافیه کد ملیشو تو ذهنش مرور کنه، که فقط بتونم تشخص بدم کیه

  • کاربر ناشناس
    0

    واقعا خيلى عجيبه وخنده دار هم هستش آخر ما ملت خرافاتى بهترازاين نيشود

  • ناشناس
    0

    دنیا عزمش رو گذاشته برای کشف واکسن و کاهش تلفات و یافتن راهی معقول برای دفع ویروس، خبرفوری شده پراکننده خرافات و جن و از فیلم تخیلی هالیوودی مصداق میاره. متاسفم

    نظرات شما -
    • مهدی پارسا
      0

      سلام، روش صهیونیستها همینه. هرکاری بخوان انجام بدن، با ساخت فیلمهای هالیوودی، اول ذهن مردم رو آماده میکنند و بعد، اون کار رو انجام میدن. شاخه کابالا صهیونیستها با اجنه در ارتباط هستند. لطفا مطالعتون رو بیشتر کنید، سپس نطر بدید

  • بهراد
    0

    من فکر می کنم منظور رهبری مصداق کمک جن و انس به هم در دشمنی بوده و همکاری سرویس هلی جاسوسی بیگانه را به همکاری جن و انس تشبیه کردن البته این نظر من هست

  • سیده فاطمه
    1

    سلام درودخدابرحضرت امام خامنه ای که صداقت گفتارش وکردارش و پیامها و سخنرانی هایش همیشه درس بوده وخواهدبود برای سلامتی این امام بزرگوار و نائب امام زمان از پروردگار رحمان و رحیم عاجزانه درخواست میکنیم تا از شر جن وانس در امانش بدارد

  • رضا
    0

    سلام ان کسانی که در ایران ودر اروپا وهمه دنیا اعتقاد به فال ندارند وفال نگرفتن بیایند نظربدندایشان استناد به ایه قران از کلام حق فرمودند که بله دشمن درهمه توان متحد است

  • Reza
    0

    یک مرتاز میتواند کارهای خارقوالعاده انجام دهد یک فالگیر میتواند غیب گویی کند وشماره 13 نحص وهمه خرافات انگلیسی رهبر عزیزم استناد به ایه قران عزیز فرمودند باید دید شما چطور تفسیر میکنید

  • خدا
    0

    در مورد این صحبت های کوچک و بی ارزش حتی نباید فکر کرد اینا همش خرافات با آمریکا چندین ساله دارن کاسبی میکنن سر ملت شیره میمالن بعد همه چیز و کس خودشون تو امریکاست بسه دیگه حنای شما دیگر رنگ ندارد

    نظرات شما -
    • جن جني
      1

      جن وجود داره در قران امده تو سوره بقره پیدا کن واضع تر تو چاپ قمشی چاپ کامپیتوری

  • حرف های رهبری برگرفته از کلام خداوند است همین اعتقاد های ناپخته شماست که ماها به اینجا رسیدیم وسایل وزلزله کرونا شامل حالمون شد
    0

    دیم وسایل وزلزله کرونا شامل حالمون شد

  • احمد علی پیامی
    0

    سلام . این امور حدود 30 سال است که در کشورهای غرب واروپا دارای دانشگاه و رشته تحقیق راجب جن از چه جنس و قدرت آنها روح و شناخت جنس و تمام امور و آخر زمان شناسی و چه کسانی چه دین هایی وحدود ظهور شناخت ادیان و .....بوجود آمده ما هنوز به فکر تیپ و خرافات و مردم در خارج بیکار درخانه هزاران کلیپ آشپزی .الکترونیک ساخت انواع وسایل با لوازمی شاید ما فقط در دور انداختن آنها تجربه داریم به این لمپن های بی سواد که همه چیز را خرافات و هیچ تحقیقی ندارن توجه نکنید آنها از هر قدرتی در هر دینی اشاره شده استفاده و در به دست آوردنش تلاش می کنند ما فقط آنها که با چله دوستی و ارتباط با جن و پری ... ایجاد کرده اند توبیخ وزندانی و تحت فشار قرار می دهیم ولی از جویندگان گنج و مشکلات و چه چیزها که دیدن و از چه کسانی برای باطل کردن طلسم گنج خوب استفاده می کنیم این را دانشمندان غرب شرق اروپا و وجود آنها را با آزمایشات مختلف و خواسته هایشان و سرعت عمل آنها و وجودشان معارف هستند شما هم در وزارت اطلاعات از واردین در این امور دعوت و تلاش کنید موفق باشید . یامولا یا اروحنا فدا ادرکنی .

  • فرشید
    0

    هر کسی در عمرش جن را از نزدیک با چشم های خودش دیده به من بگه. نمی گم وجود نداره ها. ولی هر کی دیده بگه. و در ثانی انسان در صورت شرور شدن کار هایی می کنه کنه که شیطان و جن از اون کار ها خجالت می کشن . مثل ترور شهید سلیمانی.

    نظرات شما -
    • ااا
      1

      من دیدم توی کیش

  • صادق صمیمی
    0

    از اینا هر چی بر می آد یعنی احتمالش هس ولی خداوند پشت و پناه ماست و هیچ جادویی نمی تونه جلو اراده ی خدا باشه

  • سامان
    0

    مشکل همه ما اینه کهفهم درستی از مسائل نداریم همینجوری رگباری نظر میدیم ..

  • ابراهیمی
    0

    فقط امان از جهل و نادانی و خریت وای بر ملتی که دین دارن ولی عقل ندارن انشاالله خداوند همه را به راه راست هدایت گرداند الهیی آمیین

  • رضا
    0

    اگه اینطوریه که جنها میتونن به اسرائیل و آمریکا کمک کنن چرا سران کشور ما ازشون کمک نمیگیرن که مثلا برن مخ ترامپ و بزنن که بابا بیخیال ایران و حکومتش شو بذار هر جوری که میخوان رفتار کنن تازه این قضیه جن و جن بازی اینقدر که تو کشور ما رواج داره گمون نکنم هیچ کجایی دیگه تو دنیا اینجوری باشه. پس این همه روحانی برای چی تو کشور تربیت شده حداقل کاری که میتونن انجام بدن گرفتن و مجازات این جنهای پست فطرته جاسوس بی وجدانه. تازه باید با یه عده ای هم از حضرات جنهاهم روهم بریزن و خلاصه یه ارتش نامرئی درست کنن البته به شرطی که خائن و ستون پنجمی نداشته باشن و به همه دنیا حکومت کنن. تازه من یه چیزه دیگه ای هم فهمیدم اگه این جنها با ما رفیق بشن دیگه به هیچ موشکی احتیاج نداریم چون فکر کنم سرعت جنها از موشکهای هایپرسونیک هم بیشتره از همه مهم تر رادار گریز و غیر قابل شناسای میباشن. خدایش اگه زیر سلطشون دربیاریم بی تردید ابرقدرت بی چون و چرای دنیا میشیم

    نظرات شما -
    • Man to nistam
      0

      نفهمی یا خودتو زدی به نفهمی؟

  • ابراهیمی
    0

    فقط بگید مرگ بر این مرگ بر آن خاک برسرتون آمریکا بمب اتم زد تو ژاپن ببینید با تکلونوژی چطور دهن آمریکارو سرویس کرد با این مرگ مرگ واقعا به کجا رسیدین؟؟

    نظرات شما -
    • ایرانی
      0

      فکر کنم از روابط آمریکا و ژاپن اطلاع نداریدقبل از جنگ هم ژاپن ابرقدرتی در شرق آسیا بود.ودر ضمن حضور نیروهای بیگانه در ژاپن تا الان ادامه دارد

    • تکتم
      0

      حتما زیر سلطه آمریکا بودن و جیره خوار آمریکا بودن سرویس کردنه؟خودمون را به نفهمی نزنیم،آمریکا بمب اتم میندازه تو یه کشور چندین و چند سال نونشا میخورند با بدبختی ها و مردمی که گرفتار امراض اتمی شدند بعد اون کشورمیگه آقا دست شما درد نکنه بدبختی انداختی تو کشورمون حالا هم بیا دستمون را ببند سرمون را گرم کن به تکنولوژی ولی اگه یه روز خواستی بهمون حمله کنی اجازه نداشته باشیم از خودمون دفاع کنیم.

    • سعاد
      0

      قران هم مرگ بر مرگ بر فلان هم داره

    • علی
      0

      شما بعنوان یک ایرانی چه کارها و پیشرفتهایی برای کشور داشته اید؟،؟؟؟؟؟؟ وظیفه تک تک مردم هست که برای پیشرفت کشورش تلاش کند و این وظیفه دولت یا قشر خاصی که نیست

    • ح
      0

      خاک بر سر خودت که از آمریکای جنایتکار دفاع می کنی آمریکایی ها در سرزمین ژاپنی ها به زنان ژاپنی تجاوز می کنن، شاید تو بی غیرت باشی اما ما نیستیم

  • محسن فوری.دانشگاه علوم پزشکی..
    0

    رهبرم عزیزترینم. میدانیم وازصمیم قلب میگویم با دیدگاه بسیارروشن مطالب گوهربار ایرادمیفرمایند.دراین زمینه بطورحتم جانمان رهبران به چیزهای مهمی رسیده آمد. والسلام.

  • عزیززاده
    0

    آنچه آقا به استناد آیه قرآن فرموده اند عین حقیقت و اعمال استکبار جهانی غربی می باشد در این هیچ جای شک و شبهه ای نمی باشد.ولی حیف که همه سران کشور به این دیدگاه نرسیده اند هر یکی به چند دلیل .. ... .

  • احسان علیرضایی
    0

    آدمها ذاتا دوست دارند بگند ما خوبیم و دیگران بدند. و ما خوبیم و خدا ما را خیلی دوست داره و فقط به ما کمک میکنه و دیگران بد و شیطانی هستند و شکست حقشونه. دلم یه دنیایی را میپسنده که همه مردم دنیا بی دلیل همدیگر را دوست داشته باشند و به هم کمک کنند، به هم احترام بزارند، حرف هم را گوش بدند و اگر هم اشکالی در یکدیگر میبینند برای رفعش صحبت کنند. اینکه فرزندان و خود مسیولین کشور همه امریکا و اروپا هستند بعد دشمنی با امریکا و اروپا میشه این مشکوکه عجیبه مسخره است.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      همین. مسولین را من وشما انتخاب میکنیم انسانهای پاک وزحمت کش هستن وقتی میدان انتخاب که میان من وشما با هزار بهانه ردشان میکنیم بعد یکی مثل حسن روحانی را انتخاب میکنم که بچه هاش آنطور برادرش اینطور و وزراش یکی بدتر ازدیگری وبچه هاشون ...پس اگه حرف رهبری معظم بگوشمان فروبره ودرست عمل کنیم کاردرست میشه ما مامور باتکلیف هستیم پس اگه به تکلیفمان عمل نمیکنیم حرفهای عوام پسند هم کمتر بزنیم

  • عزیزقاسمی
    2

    وای به حال ملتی که ارشدترین رهبر سیاسی آن به اجنه وخرافات اعتقاد داشته باشد به نظر من اینها همه بهانه است برای شانه خالی کردن از احساس مسئولیت ویافتن راه چاره برای مشکلات

    نظرات شما -
    • علی رضا
      0

      اجنه وجود دارند خود خدا که خالق همه چیز است در قرآن هم می فرماید. پس با این حساب شما در قضاوت خدا میگویی وای بر حال خدایی که به اجنه باور و... داشته باشد؟!!! کمی مطالعات و باورهای ماورایی هم برای شما آرزومندم

    • رضا
      0

      مثل اینکه شما خوب مطالعه نکردی آیات قرآن رو یا شاید اعتقادی به قران نداری در قران بصورت آشکار از جن و انس سخن گفته شده صهیونیسم همیشه به جادو گری علاقه داشته و ازش استفاده کرده که به این آیین کابالا گفته میشه و شدیدا از جن استفاده می کنند در کارهای شیطانی حالا میخوای قبول کن و اگه نمیخوای قبول نکن و در جهل مرکب بمان تا قیامت

    • حامد
      0

      شما اطلاعاتت رو بالا ببر و رهبر عزیزمون رو به خرافیگری متهم نکن. استفاده دشمنان اسلام از جن و نیروهای شیطانی مسئله ای است که قرآن و دین بر آن صحه می‌گذارد.

    • حسب
      0

      اولا متاسفم برای خبرفوری که هتاکی این فرد به رهبر انقلاب رو تایید کرده که آن شاالله گزارش این هتاکی رو باید انتقال بدیم ثانیا تو بیسواد هستی چرا رهبری رو به خرافه گرایی متهم می کنی آلبانی نشین؟ اینقدر بیسوادی که نمی دونی ما یک سوره به نام جن داریم؟

    • عباس صنعتی
      0

      بدبخت ، تمام دنیای درتمام ادیان وجود جن رو قبول دارند ، توی تازه به دوران رسیده قبول نداری، این از لجاجت و دشمنی تو با آنهایی است که چشم دیدنشان را نداری.

    • ناشناس
      0

      اشتباه دستم به جای منفی روی مثبت خورد کاملا با این حرفتون مخالفم

  • سعید رحمانی
    0

    بنده خودم جن گیرم الان چندتا جن در اختیارم هست ولی برای کارهای نیک بکار میگیرم اونا هم انصافا حرف گوش کنن هر کی باور نداره بیاد ثابت کنم.

    نظرات شما -
    • محمود نوری
      0

      لطفا شماره تماس بدهید

    • ساسان رزمجویی
      0

      سلام میشه شماره شما را داشته باشم ی پیام بهم بدین از طریق وات ساب من ی کار مهمی دارم 09174390265

  • باران
    0

    از شیاطینی مثل آمریکای جنایتکار و خونخوار و اسرائیل کودک کش همه جنایتی بر می آید.....درود خدا بر رهبر عزیز

  • مهدی عدب
    0

    خداوند عمر مقام معظم را طولانی کند و سلامت باشن انشالله

  • جانباز جنگ تحمیلی بدون حقوق وپرونده ام تکمیل هست چون پارتی ندارم حقوق به من نمیدهند و خانواده ی پنج نفری هستیم چکار وکیلی هم نداریم
    0

    بنام خالق بزرگ که جان داده وجان میگیرد ما ملت آیرانبایددر خانه بمانیم و از دستورات دکتر بهداشت برای سلامتی خودمان خانواده ایمان اطاعت کنیم تا بتوانیم بااین ویروس گرونای لعنتی مبارزه کنیم بشر طی که آقای رییس جمهور به فکر ما مردم محروم ومظلوم باشد و حقوقی به حساب هایشان بریزند که بتوانیم در خانه بمانیم به امید حق وسلمتی ملت ایران عزیزم وتمام انسانهای دنیا09155176394جانباز جنگ تحمیلی

  • علی
    0

    بسیارتون نه اگاهید و نه خبر دارید و نه مطالعه دارید. لطف کنید به ماهواره کتاب بخونید (نه رمان) و تحقیق کنید بعد نظر بدید. جن و انس رو همه ادیان برش صحه دارن. کسی دین رو قبول نداره خدارو قبول نداره... سواد رسانه ای ندارید گوشا و چشمها و دهنتون رو گل بگیرید.

  • رسول
    0

    مغز انسان سه بخش عمده دارقشر پایینی قسمت حسی مغز کارش اتوماتیک کنترل وکار مثلا قلب ریه معده و...بخش وسطی بخش احساسی این بخش درطول تاریخ انسانهارا باالقا ارا وعقایدوایین ها از بیرون کنترل کرده.بالا ترین بخش قشر عقل است.که در طول تاریخ تقریبا بلا استفاده مانده وانسان مهارت استفاده از انراپیدا نکرده.بنابراین اکثر قریب به اتفاق ادما هنوز مطلبی را میشوند در حالی که میتوانند با تفکروتعقل انرا رد یا قبول کنند ترجیحا احساسی با موضوع برخورد میکنند.ازروی عادت تاریخی وتنبلی وتعصب.شاید به جرات بتوان گفت که انسانهاتا۳۰۰-۴۰۰سال پیش عقلشان تعطیل بوده اگر پیشرفتی بوده حاصل عقل ادمایی بوده که انرا بکار گرفته ونو اوری وخلاقیت ره اوردش شده وتغییر.شایددیده باشید بعضی جاها جملات قصار مثلا هفتگی میگذارند.اگر دقت کنیدبعضی این جملات دقیقا متناقض اند اما وقتی ما انهارا میخوانیم همه را تایید میکنیم.چون عاقلانه قبول نکردیم .احساسی بر خورد کردیم.رندانی که ازاین ضعف انسان باخبرند به طرق مختلف سوار بر احساس دیگران سوار میشوند.ونهایتا بر خودشان.تعصب عقل را به تاریک خانه میبرد.

  • ناشناس
    0

    باسلام وعرض ادب؛هیچ چیزی توی این دنیا ازاین بشردوپا بعیدنیست وازانس وجن هم درقرآن یادشده وسوریه ای نیز داریم پس اینها نشانگراین است که بیاییم توبه بکنیم وتوکل برخدانماییم وازاویاری وکمک بخواهیم ویارهمدیگرباشیم تاانشالله خداوندفرجی نماید

  • یوسف سعیدی از شهرری
    0

    باسلام فرمایشات گوهربار حضرت آقا آنقدر خردمندانه و الا هست که هرکسی قادر به فهم و درک اون نیست وبعضی افراد کم خرد یابی خرد بدلیل کم فهمی یانفهمی محض می‌خوان درباره صحبت هاو فرمایشات گوهربار حضرت آقا نظربدهند، که خوب جز حرف مفت چیزی برای گفتن ندارند، توصیه حقیر به اینگونه افرادهمیشه این بوده که حرف زدن بلد نیستید حرف نزدن که بلدید.

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      پسندیدم

  • محمود
    0

    به نظرمن چون جن دیده نمیشودودشمن منافق نفوذی هم دیده نمیشودرهبرازاین تعبیراستفاده کرده اندواگراینطوردر نظربگیریم که دشمن نفوذی منظوراین ایه باشدحتمایک ادم نفوذی اطلاعات محرمانه ایران رادراختیاردیگران قرارداده وچون کارش راخوب انجام داده وهیچ ردی ازخودش بجای نگذاشته مثل جن امده ورفته رهبری این اینگه رادرموردش بکاربرده اندوهیچ حزبی بانفوذترازاصلاح طلبان درحال حاضر درامورکشورنداریم که مایل به خیانت به کشورهم هستند

  • انصاف کرم ساجدی فر
    0

    برای فهم کلام رهبری و آیات قرآن کریم ابتدا باید با معنای لغوی جن آشنا بشیم جن از نظر لغوی به معنای پوشیده شده هست یعنی چیزی که مانع از دید می شود به همین خاطر به باغ وجنگل که درختانش در هم تنیده هستند جنت گفته می شود یا به سپری که در مقابل دشمن جلوخودت میگیری جنه گفته می شود و یا کسی که عقل او توسط امر دیگری پوشیده شده مجنون گویند . حالا از نظر اصطلاحی عرض کنم که به هر گونه استفاده کردم از نیروهای پنهان می‌شود مصداق جن . ممکن است مصداق جن گاهی همون افرادی باشند که از جنس ابلیس هست و ممکن است که منظور نفوذی ها باشند که آنها هم بصورت پوشیده و پنهان مانند جنیان به دشمنی خود ادامه میدهند . میدانید که جنیان کلا دو دسته هستند مؤمن و کافر رئیس اجنه کافر ابلیس هست والایی قسم خورده که نسل بشر رو‌گمراه میکند( آیات آخر سوره ص) پس در دشمنی جن با انسان شک نکنید . حالا چرا ما از اجنه مؤمن برای شکست دشمن استفاده نمیکنیم ؟ اینجاست که دوستان ما دچار ابهام و شبهه شده اند که جوابش این است : خداوند متعال نمی خواهد با طرق غیر عادی مسلمین بر جهان غالب شود بلکه اصل هدف خدای متعال این است که به همه بفهمند که پیروان باطل اولا هیچ ابایی از بکار گیری ابزارهای مختلف برای شکست جبهه حق ندارند بلکه با تمام قدرت از آن استفاده میکنند . این یعنی بی پروایی و به عبارت حضرت آقا شارلاتان بودن و کینه عمیق داشتن است . بهر حال ولی طرف دیگر که مسلمان است برای نبرد با دشمن محدود است به استفاده از توان خود چون انسان اشرف مخلوقات است پس این دشمن سرسخت باید به دست انسان شکسته شود نه از طرق علم سحر و جادو و احضار روح و غیره .. اگر اینچنین بود خب امام زمان( عج) خودش یک تنه می‌تونه همه را شکست بدهد مخصوصا الان که در پس پرده غیبت است و همه جا می تواند برود و از تمام نقشه ها و برنامه های دشمن اطلاع دارد ولی اتفاق نمی افتاد چرا چون سنت الهی این است که از طرق علل و اسباب و آنهم به دست بشر قویترین دشمنان در برابر حق شکست بخورند و به همین خاطر است که خدای متعال دست دشمنان را باز گذاشته تا از هر قدرتی استفاده کنند و در آخر به آنها بفهمانند که تمام توان و قدرت و فکر شما در مقابل استراتژی مسلمانان ضعیف است و به همین خاطر است که در قرآن به کشته شده‌ای در راه حق شهید گفته می شود چون آنان برای غلبه بر دشمن خباثت به خرج ندادند و از طرق صحیح در مقابل تهاجم آنها دفاع کردند . در زمان حیات حضرت امام شخصی خدمت امام خمینی رسید و عرض کرد اگر حضرت امام اجازه بفرمایند با احضار روح فرماندهان ارتش صدام. آنها را تخلیه اطلاعاتی کنیم و اینگونه از نقشه دشمن آگاه شده و جلو حمله آنها را بگیریم . (حضرت امام مخالفت کردند و فرمودند خدا میخواهد از طرق طبیعی دفاع کنیم نه از مجرای غیر طبیعی ) پس توجه داشته باشید پیام کلام رهبری ما این است که ای دشمن مصر لجوج تو حتی اگر از لشکر غیبی ( همان اجنه) بخواهی استفاده کنی در نهایت شکست از آن تو هست به شرط اینکه ما هم ایمانمان قوی شود . والسلام پس

  • وحید
    0

    دست بردارید. خداوند متعال نقشه های شوم دشمنان را به خودشان باز می گرداند. اگر ما متحد باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

  • جاسم
    0

    بنظر اینجانب ، دشمن از حساس ترین اطلاعات کشور ما با خبر است و این موضوع باعث مطرح شدن حضور اجنه شده است شما الان خبرهای و تبلیغات دشمنان را بر علیه کشور ما را ببینید و متوجه میشوید که اینها از خبرهای پشت پرده و حتی نقشه های ما ممکنه با خبر باشند و شاید همین موضوع بحث حضور اجنه و دسترسی به اطلاعات فوق سری کشور را قوت بخشیده است. الله اعلم

  • بی نام
    0

    سلام،من کاری به جن و ماوراء طبیعه ندارم و این فرضیه رو رد نمیکنم،اما انصاف داشته باشید تا آدمها و پرسنل خائن در این کشور هستند و زندگی می‌کنند نیازی به جن و پری زاد نیست،به عنوان مثال سرقت اسناد محرمانه هسته ای ایران در انباری دور افتاده در محله تورقوز آباد به وزن ۵۰۰ کیلوگرم پوشه و فایل و سی دی را بردند اسراییل روی میز نخست وزیرشون،نمونه اینطوری خیلی هست،

  • Pouya
    0

    ب نظر من ک اینجور چیزایی نمیتونه وجود داشته باشه..اون فیلمم ک مضخرفه

  • زهرا
    0

    کرونا امریکایی ننگت باد جانم فدای رهبر عزیز کشورمون‌ابران زنده باد ایران

  • ابراهیم
    0

    سلام نه ما استفاده نمیکنیم نمونش نامه سپاه با متن ما از رگ گردن به شما نزدیکتریم تو اتاق ریس جمهور امریکا که برای داخل شدنش بایداز هفت خان رستم رد بشیم

    نظرات شما -
    • مهربان
      0

      ای جان به سپاه هنوز از اون روش استفاده نکردنند نیازی ندارن

  • الهام
    0

    به حضرت یوسف هم انگ خرافه پرستی می زدند.... رهبر درست می فرمایند قل اعوذ برب الناس، ملک الناس، اله الناس، من شر الوسواس الخناس، الذی وسوس فی صدور الناس، من الجنه والناس از شر جن و انسان های بد به تو پناه می بریم خدا

  • Razayeg
    0

    جن یعنی پوشیده؟ چقدر خنده دار پس این همه ادم جن دیدن و شما اونارو خرافاتی خطاب کردین چی متاسفانه هیچ مسلمانی قادر نیست به شکل محض به این چیز ها باور داشته باشه فقط برای ایمان داشتن بهانه تراشی میکنه واسش بهانه جور کنه جن بر چیزی قالب نمیشه رابطه شیطان ابلیس با تاریکی ها و سایه ها و نفس هاست همچنین سلطه بر طبیعت چون خیلی ها مکان های نفرین شده دیدن اما هر کسی بشنوه میگن دروغ یا خرافاته نقشه ابلیس ارتباطش با میکروب هاست چون ابلیس نقص هارو خلق میکنه و آلوده میکنه مگه جز اینه ربطی به انس نداره این ربط دادن به انس فقط به خاطر مساعل سیاسی هست و چون مساعل دینی عجایب داره میگن خرافاته عذاب الهی هم مال کافرانه مومن مبتلا نمیشه به عذاب به امتحان الهی مبتلا میشه

  • اسداله
    0

    تا جایی که من اطلاع دارم ادمها شیطان سفت از جن ها بسیار بدتر و روی دست انها را اورده اند و ما در ایران بسیار داشته ایم از این افراد که نه تنها خود فروش بلکه میهن فروشند و این اتفاق چندین قرن است در این مملکت بوده و خواهد بود.پس دیگر اجانب احتیاجی به جن و سحر و جادو ندارند تا این افراد در بین ما هستند . میگوید نه بروید تاریخ را بخوانید .

    نظرات شما -
    • اااااا
      0

      سفت با ص نوشته میشه

  • محسن
    0

    ابن سینا دانشمند جهانی می فرماید:" ما فرزندان برهان و دلیل واستدلالیم." خواهش میکنم ابتدا اصل موضوع را درک و فهم کنیم بعد قضاوت و اظهار نظر کنیم. لطفا کلیپ ها را مشاهده کنید

  • مهربان
    0

    من میترسم و در آینده میبینم که اینا اجنه رو به ما مسلط کنن و از خود بیخود بشیم همدیگه رو بکشیم پناه میبرم از خدا وشر شیطان و جن و انسان نادان وخر و گاو احمق . بیانات رهبری رو به گوش دل بشنوید

    نظرات شما -
    • هما
      0

      دوست عزیز. اینجا سخنران هم تاکید کرد اون کسی با جن ارتباط میگیره اون رو بر دیگران نمی تونه مسلط کنه بلکه بر خودش مسلط می کنه. پس نترسید بیهوده.

    • جواد
      0

      سلام کسی که خدا داره که از جن نمیترسه . انشالله دعا کنیم آقا بیاد تا نسل هم جنش هم انسش رو رو زمین برداریم

    • سلطانی
      0

      آخه بنده خدا، این چه کلمات زشتی است که میگی؟!!؟ اینجوری داری خودتو معرفی میکنیذ!!! لااقل چیزی نگو که باعث شی تا دیگران از اعتقادت فاصله بگیرند

  • ح
    0

    سلام همه باید ب درک این حقیقت برسن ک کسایی ک با ایران دشمنی میکنن تروریست و شیطان هستن ای ی واقعیت هست هرکس ب درک این رسیده باشه اهل معرفته امریکا وشریکای شیطانیش مصداق واقعی تزویر هست

    نظرات شما -
    • ا
      0

      در مورد روسیه هم صدق میکنه؟؟؟

  • بنده خداوند
    0

    سلام بر همه شما عزیزان لطفاً دعوا نکنید خداوند جنیان را قبل از حضرت آدم آفریده است بعضی از جنیان موحدند و به مومنین کمک میکنند و بعضی کافر و یاران ابلیس می باشند عمر این موجودات بسیار طولانی است هزار با دو هزاروغیره خداوند جن را بر انسان مسلط نکرده است اما کسانی از انسانها می‌توانند با ریاضتهایی سخت با جنیان ارتباط بر قرار کنند و جن را مسخر کنند برای کارهایی که بخواهند رهبر انقلاب درست فرموده اند و شک نکنید اما جنیان اگر ما ایمان قوی داشته باشیم نمی توانند به ما آسیب برسانند پس باید خودمان را با ایمان قوی کنیم در آخرالزمان و ظهور امام به مصاف لشکریان ابلیس هم برویم خداوند همه شما عزیزان را از بلاهای آخر آلمانی حفظ کند با دعا وصدقه خود و خانواده هایتان را از این بلاها محافظت کنید

  • habib
    0

    بلا شک شیاطین انسی و جنی در همکاری هستند تا حقیقت را وارانه نشان دهند شاید نفوذهای کرده و زیانی رسانده باشند اما آرمان بزرگ و ارزشمند انقلاب مانع شده ، البته روح بزرگ رهبر انقلاب راه نفوذ را بسته

  • بنده ی خدا
    0

    سلام بنده اعتقاددارم به قول شاعر آسایش دوعالم تفسیراین دوحرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا ما امام زمان(عجل ا...) نیستیم که بخواهیم برکل کره خاکی حکومت کنیم حکومت جهانی ازآن امام مهدی (عجل ا...) است وظیفه ما درجهان امروز تبلیغ مسالمت آمیز دینمان بویژه از طرف عالمان دین از طریق فضای رسانه ای بویژه اینتر نت است ومنابع وثروت هایی که درون مرزاین کشور است باید صرف رفاه همین مردم شودالبته می‌توان درصدی راصرف کمک به نیا زمندان ومستضعفان در سراسر عالم کرد ولی اصل مردم سرزمین خودمان است چون هر ملتی باتوجه به دنیای مرز بندی شده امروزباید ازمنابع خودشان برای اداره زندگی شان استفاده کنندواز حکومت هایشان حقشان را مطالبه کنند اصلا امام زمان(عجل ا...) برای این ظهور خواهد کرد تاحکومت استکباری مادی زر وزورجهانی راساقط کند وحکومت عدالت گستر خودرادر سراسر جهان حاکم کند پس ماباید بازی درنقش امام زمان(عجل ا...) را کنار بگذاریم وملت خودرادر یابیم تا فقر آن هاراکه اکثریت شیعه او هستنداز ایمان به کفرنرساند و امام زمان (عجل ا...) بتواند یاران پاکی ازبین این ملت برای کمک به انقلاب جهانی خود بیابدوموضوع اجنه که درقرآن صراحتااز آن نام برده شده است امروزه بیشتر در افکار ووسوسه‌های ذهن مانفوذ داردومانند دوران پیامبران وامامان نیست که ظهوری هم باشد هر چندکه به صورت محدود ممکن است برای کسانی دیدن ظهوری هم پیش بیاید البته منظورم انسان های گمراه و دجال نیست که در ذمینه های سحر وجادو وفریب مردم فعالیت دارند. باسپاس

    نظرات شما -
    • Man to nistam
      0

      حالم ازت بهم میخوره منافق

  • محمد
    0

    چی شده که رهبر معظم انقلاب خودشون رو مورد تهمت اشخاص نادان و کوتاه فکر قرار دادن وبه استفاده اولاد شیاطین از قدرتهای شیطانی خبر دادند اون هم تو زمانی که نفوذیها و غربزده ها بدنبال بهانه هستند،به این گفته ابلیس توجه کنید،ودر مال و فرزندان با انها شریک میشوم.شاید بزودی شاهد اتفاقات بزرگی در منطقه و جهان باشیم.رویارویی عظیم جبهه حق و باطل الهم عجل الولیک الفرج

  • حمید
    0

    نیاز به جن نداریم الان توی کشور ما از این جن ها زیاده این همه دزدی و سیل و طوفانو و تمامی بلاهای زمینی هوایی و بعضی مردم ما با کارهاشون گرون فروشی احتکار گرون کردن مسکن خودمون به تنهایی یک جن هستیم من نمیدونم از چی اسلام داریم پیروی میکنیم در صورتی که اسم اسلامو خراب کردیم

  • احمد
    0

    حضرت امام خمینی در یکی از صحبت هایشان که از تلویزیون پخش شده بود زیبا فرمودنو خداوند همگی مان را ادم کند انشاالله‌. ودر صحبت دیگری فرمودند :بترسید از روزی که این مردم کوچه وخیابان به باطن ذات درون شما پی ببرند انگاه هست که ..... واقعا امیدوارم خداوند همی مارا ادم کند

    نظرات شما -
    • م
      0

      الان چه ربطی داشت عمو

  • پزشک سهمیه ای
    0

    هرکاری میکنید بکنید.هرچی میخایید بگید بگید.ولی مطب من خالی نباشه لطفا.کرایه این ماه مطبو از کجا بیارم

  • جن
    0

    خواهشا سنتی و صنعتی رو با هم نزنید

    نظرات شما -
    • م
      0

      مگه تو این کار رو می کنی؟

    • 1
      0

      امتحان کردی تشخیص میدی؟

    • جواد
      0

      عوضی بدون چی از دهنت در میشه

  • کرمی
    0

    دادوصد بیداد از دست این ملت خرافاتی

    نظرات شما -
    • م
      0

      خرافاتی تویی بیسواد که چون سواد نداری همه چیز رو خرافی می دونی

    • 1
      0

      خرافاتی تو هستی که اصلا نخوندی ببینی چی نوشته و رو هوا حرف میزنی

    • جج
      0

      خرافاتی تو هستی که مثل کبک سرت رو کردی تو برف و نمی خوای بدونی اطرافت چی می گذره

  • بنده‌ی خدا
    0

    سلام در نظر اینجانب بنام بنده‌ی خداخط ماقبل آخر املای زمینه های با «ز» صحیح است که درهنگام نوشتن بدلیل اشتباه سهوی با «ذ» نوشته شده که اصلاح می گردد«فارسی صحیح راپاس بداریم». باسپاس

  • حامد
    0

    متاسفانه واقعیت داره، و در دولت یا کل نظام افرادی هستند که این مقابله با نفوذ دشمن را انجام میدهند، چیزی که روح الله زم قبل از دستگیری توو برنامش گفت و از عباس غفاری اسم برد ولی خیلی ها مسخرش کردند،

  • 1
    0

    توی میلیاردها کهکشان و سیاره فقط انسان هست؟ یا موجودات دیگری هم زندگی می کنند؟

  • جانم فدای ره
    0

    جانم فدای رهبر. اگرقرآن خونده باشید این چیزارومیفهمید درغیر این صورت نظر ندید

  • عوام
    0

    خیلی هالیود می بینید

  • supernaturalfanatic
    0

    وای پانزده سیزن سوپرنچرال امریکا را نگاه کردم و مسخره کردم حالا نکنه سر خوذمون امد الان حتما هانتر با حقوق بالا استخدام میکنند ترسیدم

  • ali
    0

    بقول ناپلئون آن چیزی که حد ندارد , خریت است . و هنوز هم کسانی هستند که میشود ازشان سواری گرفت

  • کریم سلطانی
    0

    تا زمانیکه تعصب کور وعصبانیت داعشیذتعیین کننده نقطه نظرات باشه،خدای بی شریک وبی واسطه عاقبت همه مارا به خیرکند خدایا یا عمر ما به عاقبت اینها آگاه بشه!!!! یا عمر وآگاهی بده نتیجه نظرات اینان را ببینیم!!! این نظرات آنهم درهزاره سوم!!!!! خدایا پناه برخودخودت

  • جواد
    0

    سلام .انشاالله دعا کنیم خداوند فرج آقا رو برسونه تا این لکه های ننگ رو از روی زمین برداریم

  • فری
    1

    الان تنها برتری آمریکا نسبت به ایران همین جن هستش که اگه حل بشه تمام مشکلاتمان حله.....

  • مهدی
    0

    سلام الجنه وجود دارد و بارها اتفاق افتاده که من دیدم ولی اگه کسی بتواند احضار کند می تواند به خدمت بگیرد

  • علی
    0

    درود وسلام عزیزان ماهمه ایرانی هستیم متا فیزیک وماورا سالهاست که در کشورهای دیگه تدریس دانشگاهی میشود روی فرکانس انرژی وارتعاش کار می کنند اونجا باهم بحث می‌کنند دلیل می آورن نه اینکه به هم توحین می کنن بدون تعصب ابوعلی سینا میگه من در مورد چيزي که اطلاع ندارم نظر نمی دهم به عملکار برآید به سخن دانی نبست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      دانشگاه اسلامی در اسراییل تاسیس شده وتمام کارهی ضد دین را داره اموزش میده دشمنی جن و استفاده از انهم ممکنه دستور کارشون باشه.

  • رضا
    0

    چرا ما از اجنه استفاده نمیکنیم؟ مگه حضرت سلیمان زیردستای جنی نداشت؟ مگه در جنگ کربلا لشکری از اجنه به یاری امام حسین نیامده بودن؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها