رامسر قرنطینه کامل شد

 فرماندار رامسر در استان مازندران گفت: تمام ورودی های شرقی و غربی شهرستان بسته شده و تنها خودروهای دارای پلاک رامسر حق عبور و مرور دارند.

رامسر قرنطینه کامل شد

محمد آزاد از کنترل شدید مبادی ورودی شهرستان رامسر از نخستین ساعات صبح امروز جمعه ۸ فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: ورودی شهرستان هم از سمت گیلان و هم از سمت شهرستان تنکابن مورد بازرسی قرار گرفته و از ورود خودروهای غیر از پلاک رامسر بجز خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی و فاسد شدنی به شدت جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی اجرای قرنطینه کامل را در راستای طرح ملی و استانی و با هماهنگی استاندار مازندران اعلام کرد و افزود: در صورت مشاهده خودروهای غیربومی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده و خودروها به مدت یک ماه توقیف می شوند.

فرماندار شهرستان رامسر با بیان اینکه این طرح تا ۱۵ فروردین ماه ادامه داشته و برای تمدید مجدد آن متعاقبا تصمیم گیری خواهد شد، تاکید کرد: اجرای قرنطینه کامل با مشارکت نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر، فرمانداری، بخشداری ها و شبکه بهداشت با استقرار ایست‌های بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان انجام می شود.

آزاد در پاسخ به پرسشی مبنی بر تمهیدات درنظر گرفته شده برای روز طبیعت در شهرستان گردشگرپذیر رامسر خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان روز طبیعت و مقوله طبیعت گردی برای امسال در رامسر تعریف نشده و به این معناست که هیچ گونه خدمات اقامتی چه در پارک ها، بوستان ها، سواحل و جنگل به مردم ارائه نشده و مراکز تفریحی و اقامتی مجوز فعالیت ندارند.

وی گفت: در این راستا تمامی مبادی ورودی به مناطق جنگلی و ساحلی کنترل شده و خودروهای غیربومی به هیچ عنوان حق تردد و توقف نخواهند داشت.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    باید زودتر در تمام شهرهای شمال انجام میشد شاید شاهد تلفات در شمال به اینقدر نمیشدیم. ولی باز الان هم بهتر از باز بودن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها