پاسخ اینستاگرامی جعفرزاده ایمن آبادی به درخواست شریعتمداری برای دادگاهی کردن 75 نماینده رد صلاحیت شده

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس دهم شورای اسلامی به درخواست شریعتمداری برای دادگاهی کردن 75 نماینده رد صلاحیت شده فاسد واکنش نشان داد.

پاسخ اینستاگرامی جعفرزاده ایمن آبادی به درخواست شریعتمداری برای دادگاهی کردن 75 نماینده رد صلاحیت شده

خبر فوری -غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به درخواست دادگاهی شدن 75 نماینده رد صلاحیت شده تاکید کرد: حرف ما همین است که هیچ جا بازخواست نشدیم توجیه نشدیم محاکمه نشدیم رایی صادر نشد و هر کس هر طور دلش خواست بر اساس یکسری گزارشات کذایی ساختگی از حق مسلمی که داشتیم و یا بعبارتی این حق انتخاب واقعی از مردم سلب شد و به ناحق از ادامه مسیر نمایندگی ملت محروم شدیم .

در ادامه متن کامل را بخوانید

جناب آقای دکتر شریعتمداری

در روزنامه سراسر کیهانی اتان! درخواست نمودید ۷۵ نماینده رد صلاحیت شده فاسد( مالی و بعضا اخلاقی) را به دادگاه بکشانید ! جانا سخن از زبان دل ما می گویی ! عین درخواست ما یا حداقل بنده و تنی چند همین است که شما می فرمایید اما چه خوب بود قبل از اینکه آبروی ما که به زحمت و سختی و قطره چکانی و در طول حداقل نیم قرن بدست آمده و توسط بعضی از خدانشناس ها اینچنین بر آن چوب حراج زده شد دادگاهی تشکیل و رایی صادر می شد و آن موقع هر تصمیمی گرفته می شد گردنمان از مو باریک تر بود.

جناب آقای حاج حسین آقای شریعتمداری اتفاقا حرف ما همین است که هیچ جا بازخواست نشدیم توجیه نشدیم محاکمه نشدیم رایی صادر نشد و هر کس هر طور دلش خواست بر اساس یکسری گزارشات کذایی ساختگی از حق مسلمی که داشتیم و یا بعبارتی این حق انتخاب واقعی از مردم سلب شد و به ناحق از ادامه مسیر نمایندگی ملت محروم شدیم .

مجلس آش دهان سوز نبوده و نیست ولی خادمی ملت نظام اسلامی افتخار کمی نبود که بالاجبار با دست و پایی بسته ان را از ما گرفتند! و بعد هم کوتاه نمی آیید و هر روز یک هجمه جدید و یک تهمت جدیدتر ! وارد می کنید.

اصلا فکر کرده ایدآمدیم و به دادگاه رفتیم و از دست قضا گیر یک قاضی خدا ترس افتادیم و او بیاد آخرت اش افتاد و متوجه شد بما یا حداقل به چند نفری که من می شناسم و شهادت می دهم ظلم شده و اشتباهی رخ داده و تبرئه شدیم آن موقع راه جبران این ظلم بزرگ چیست ؟ بخدا قسم ما فرزندان این انقلاب و نظام هستیم و حداقل همچون منی ادعا دارم از جنابعالی و امثالهم بیشتر نگران این نظام و انقلاب هستیم چون همیشه سعی کردیم در تمامی عرصه های جریان تکوین انقلاب و دفاع هشت ساله مقدس عملا وارد شده و هزینه پرداخت کرده ایم و برای انقلاب نیرو جمع کرده ایم حداقل اگر در جذب موفق نبودیم دفع نکردیم !

اقای محترم مگر چه چیزی با دو فوریت مطرح کرده ایم ؟ که اینچنین زمین و زمان را بهم دوخته اید و عنان از کف بدست داده اید ؟ خلاصه کلام گفته ایم هر کس گزارش کذب و خلاف واقع و در جهت حذف افراد مسئول داده بعدش ذینفع حق شکایت داشته باشد ! کجای این حرف اشکال دارد ؟ این طرح راه خلاف اخلاق و دین و راه حل حذفی افراد که مدتهاست در این کشور باب شده را می بندد بگذارید هر کس حقی از او ضایع شده بتواند مستند به قانون به مراجع تظلم خواهی و دستگاه قضا مراجعه کند ایا به همین سادگی به امثال منی که ادعا داریم یک جو‌ مال حرام وارد زندگیمان نشده و در عمرمان اصلا کار اقتصادی نکرده ایم تهمت و افترا می زنید آیا نظر دارید به گوشه ای بنشینیم و هر چه شما گفتید بپذیریم ؟ اتفاقا خیر ! شما از هر کسی بهتر می دانید تعدادی از این افراد و همچون بنده صرفا بخاطر حمایت از دولت آقای روحانی و جناح مقابل شما و برجام و لوایح چهارگانه و اعتراض به ادامه حصر و عدم برخورد با عوامل حادثه هواپیمای اکراینی و رای به وزرایی که در مسلک شما آنها را فتنه گر خطاب می کردید و نقدهایی که به ورود نظامیان به عرصه سیاست داشتند و نحوه برخورد با زندانیان سیاسی و دهها و صدها مورد دیگر رد صلاحیت شدند و شدیم و این اقدام یک تصفیه بدون خون ریزی و تشکیل به اصطلاح مجلس مورد خواست خودتان بود که بخدا قسم اشتباه کردید. تضعیف نهاد مجلس به هیچ عنوان خدمت به انقلاب نیست و این استراتژی از اساس دچار مشکل و اشتباه بود و هست و این را بدانید ما دلمان با این اقدامات نابخردانه نمی شکند دست از جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است نمی کشیم نا امید نمی شویم امید به اصلاحات واقعی و تدریجی داریم از شما بیشتر به ولایت فقیه اعتقاد داریم و ملتزم به آن بوده و حداقل همچون منی بوده و هستم اما در کرسی نمایندگان واقعی ملت در مجلس مدافع حقوق مردم بودیم و ذره ای هم خدا را شکر از انجام وظایف قانونی و شرعی امان عقب نشینی نکردیم و از حقوق ملت دفاع کردیم و اگر حکم حکومتی هم صادر شد پذیرفتیم بگذارید واقعیت را بگویم حرف داشتیم اما پذیرفتیم! و سکوت کردیم!

اقای حاج حسین آقای شریعتمداری

بخدا شما هم خیلی به این دنیا متکی نباشید در فکر اخرتتان باشید دست از یک سویه گی بردارید بفکر مردم و انقلاب و آخرت خودتان باشید و کمک کنید نظارت استصوابی خود محل دیکتاتوری نشود خوب است بدانید بعضی از عوامل شورای نگهبان در استانها برای خودشان دکانی باز کرده اند ! حکومتی براه انداخته اند ! و مواردی که چون نمی توان اثبات کرد بیان نمیکنم ولی ادعای جمهوری اسلامی حذف دیکتاتوری رژیم منحوس سابق است اگر دلتان برای انقلاب می سوزد که حداقل الحمدالله در بیان آن چیزی کم ندارید ! اجازه ندهید هیچ جا ظلمی بر علیه فرد یا افرادی صورت پذیرد. راه خرج کردن از رهبری را به حداقل ممکن برسانید هر کس پاسخگوی عمل خودش باشد و همه در زیر چتر بزرگ رهبری بفکر نظام و انقلاب باشیم در بیرون به اندازه کافی دشمن داریم در داخل بی جهت دشمن سازی نکنید نمی شود همیشه با دافعه کشور داری کرد قدری جاذبه بد نیست ببینید از تتلو چه ساخته شد ؟ رکورد دار لایو اینستا در دنیا شده ! بعد شما افتخارتان این است که فرزندان انقلاب و نظام و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان واقعی مخلص خدا را که ادعا دارند از قافله شهدا جا مانده اند را خانه نشین کرده اید ! بخدا این رسمش نیست ازاده و جانباز قطع عضو و ویلچری و پاسدار و و فرزند شهید نماینده مجلس را رد صلاحیت کردن و خانه نشین کردن و دشمن شاد کردن نباید افتخار جمهوری اسلامی باشد ! بیایید با هم بفکر حفظ انقلاب و نظام و جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران هزار شهید است باشیم .

هر جا اشتباهی کردیم شجاعانه بپذیریم وآن را اصلاح کنیم حذف افراد دلسوز و با غلتک بر روی آنان رفتن بر خلاف دینداری است در پایان تکرار میکنم هیچگاه بر خلاف مصالح نظام و انقلاب و شهدا اقدامی نکرده ایم و رد صلاحیت های فله ای اشتباه بزرگ تاریخی و حذف فرزندان صدیق انقلاب و نظام است.

و من الله التوفیق

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی

نماینده دوره های نهم و دهم مجلس

جانباز هفتاد درصد (قطع نخاع ویلچری)

سی و یکم فروردین ۱۳۹۹

76

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • مجتبی
    0

    ایکاش نمی نوشتی جانباز امثال تو جانبازان عزیزرا زیرسوال بردید با بخوربخور درمجلس حق جانبا زان راضایع کردید آیا حاضری زندگی ودارائی دودورمجلس که به هم زدی برسی شود توحامی روحانی فریدون جهانگیری نعمت زاده داماد وزیر رفاه ودیگردزدهای لواسان نشین هستی جانبازواقعی حامی دزدنمی شود شما قربت من الله بودیدنه قربت الله

  • دادفر فتاحي الکوهی
    0

    ما ملت همین را می خواهیم که حقی از کسی شایع نشود، بیایید بر اساس ملاک و معیارهایی تایید و یا رد صلاحیت ها را در استانها یا در مرکز انجام دهید. وحتی حین دوره نمایندگی و ریاست جمهوری نظارت باشد نه در پایان که این مشکل شما هم پیش نیاید. واقعآ هم حق شما واز اون طرف هم حق مردم خیلی با ارزش است. در کل نظارت را در همه قسمتهای کارها باشد. برادر کوچک شما

  • م
    0

    جناب مخالفت با ادامه حصر کم جرمی نیست کسانی که به طمع قدرت کشور را سالها به عقب راندن باید بعنوان خائن اعدام میشدن نه حصر. برجامتان هم که ادامه همان عقب راندن کشور بود هشت سال کشور تعطیل کردید بابت هیچ.شما و همسال شما باید محاکمه بشید بخاطر اینکه پستی را اشغال کردید که توانایی انجام کار در آن پست نداشتید و بقول خودتان مهمترین دست آوردهای مخالفت با حصر و دفاع از برجام بی فرجام بوده پس مظلوم نمایی نکنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها