تمدید ۴ روزه ثبت نام صنوف در سامانه سلامت در فارس

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس بیان کرد: با توجه به استقبال واحدهای صنفی از سامانه سلامت، فعالیت و ثبت نام در این سایت چهار روز تمدید شد.

تمدید ۴ روزه ثبت نام صنوف در سامانه سلامت در فارس

محمود هاشمی امروز دوشنبه بیان کرد: پاساژهایی که در سطح شهر واستان هستند با توجه به مصوبه‌ای که ستاد ملی و استانی کرونا داشته است می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نسبت به بازگشایی واحدهای کم خطر اقدام کنند.

وی در خصوص واحدهای پرخطر نیز اظهار کرد: واحدهایی که براساس طبقه بندی بهداشتی جز صنوف پرخطر هستند همچنان نمی‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند و همچنان باید منتظر دستورات جدید باشند البته این در حالی است که واحدهای صنفی کم خطر نیز باید اصول بهداشتی را رعایت کنند تا امکان ادامه فعالیت برای آنان وجود داشته باشد.

هاشمی افزود: دستور العمل های بهداشتی به تمامی اتحادیه‌های صنفی ارائه شده است و تمامی واحدهای صنفی که تمام فعالیت دارند ملزم به رعایت این پروتکل‌ها هستند.

او در خصوص فعالیت واحدهای عرضه کننده مواد غذایی نیز تاکید کرد: واحدهای عرضه کننده مواد غذایی گرم فعالیت آنان باید به صورت بیرون بر باشند.

رئیس اتاق أصناف در خصوص دریافت کد بهداشت نیز تاکید کرد: واحدهای صنفی باید به تارنمای که برای این موضوع توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است مراجعه کرده و با ثبت نام در این سامانه کد بهداشتی را دریافت کرده و در معرض دید مشتریان باید گذاشته شود.

او اضافه کرد: با توجه به استقبال واحدهای صنفی از این سامانه فعالیت و ثبت نام در این سایت چهارروز تمدید شده و واحدهای که تاکنون نتوانسته‌اند کد بهداشتی را دریافت کنند اکنون می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هاشمی در خصوص دریافت شکایات از واحدهای صنفی متخلف نیز تصریح کرد: در صورتی که در واحدهای صنفی تخلفی مشاهده شد افراد می‌توانند با شماره تلفن ٣٢٣۴٠٠٠٠ نسبت به ارائه شکایت خود اقدام کنند و شکایات افراد در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها