ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان آرادان

مدیرتوزیع برق شهرستان آرادان گفت: به منظور تغذیه برق متقاضیان جدید و ایجاد ظرفیت لازم برای مشترکان، ۴۳ ایستگاه هوایی توزیع برق با قدرت دوهزار و ۶۲۵ کیلوولت آمپر در شهرستان آرادان نصب و بهره برداری شد.

ایستگاه هوایی توزیع برق در شهرستان آرادان

رحمان اشرفی با عنوان این که احداث هشت هزار و ۵۹۵ متر کابل خودنگهداردر راستای پروژه های کاهش تلفات و پیشگیری از سرقت شبکه ها عملیاتی شده خاطرنشان کرد: به منظور تامین برق متقاضیان جدید ، هفت هزار و ۹۳۵ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف هوایی و زمینی در طی سال گذشته دایر و مورد بهره برداری واقع شده است.

وی با اظهار این که ۲۶۹ پروژه عمرانی برق رسانی در سال گذشته با مبلغ ۳۷ میلیارد و ۳۳۳ میلیون ریال به بهره برداری رسیده یادآور شد: نصب ۲۶۵ دستگاه کنتورهای طرح فراسامانه اندازه گیری و مدیریت انرژی فهام ، در زمره فعالیت های صورت گرفته برای هوشمندسازی لوازم اندازه گیری محسوب می شود.

وی به اقدامات شاخص انجام شده سال قبل در عرصه خدمات دهی اشاره کرد و گفت: تبدیل هفت هزار و ۴۶۶ متر شبکه سیم روپوش دار شهرک صنعتی سید آباد، احداث ۹۶۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت ارتباطی روستای داورآباد، برقراری ۵۶۰ متر خطوط ۲۰ کیلوولت ارتباطی کمربندی آرادان و بهسازی ۷۱۰ متر شبکه سیمی خیابان آیت ا... سعیدی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار، به عنوان برخی فعالیت هایی می باشد که به اجرا در آمده است.

اشرفی تصریح کرد: برای سال ۹۹ برنامه هایی شامل؛ احداث دو دستگاه پست هوایی عمومی، اصلاح یک هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار متوسط هوایی خلخالیه ، تامین روشنایی معابر کمربندی قدیم آرادان به میزان ۵۲۰ متر، بهینه سازی شبکه ۲۰ کیلوولت و فشار ضعیف هوایی خیابان ۲۲ بهمن، پیش بینی گردیده تا تأمین اعتبار و به مرحله اجرا درآیند.

منبع: خبرآنلاین

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها