بسته‌های تبرکی مسجد جمکران در رفسنجان توزیع شد

خادمان افتخاری مسجد جمکران قم در رفسنجان با حضور در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان بسته‌های تبرکی مسجد جمکران را توزیع کردند.

بسته‌های تبرکی مسجد جمکران در رفسنجان توزیع شد

نماینده تولیت مسجد جمکران در استان کرمان در حاشیه توزیع بسته‌های تبرکی مسجد مقدس جمکران در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف ایجاد روحیه در پرستاران بسته‌های تبرکی هر بسته شامل نمک تبرکی، شکلات و تسبیح تبرکی از سوی مسجد مقدس جمکران تهیه و بین پرستاران بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان توزیع شد.

محمودرضا محی الدینی افزود: دو ماه است که پرستاران و کادر درمانی به طور جهادی در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس قرار دارند و به گفته خودشان وقتی بسته‌های تبرکی به آنها داده می‌شود خستگی دو ماه از تن‌شان بیرون می‌رود و حس معنوی خوشی در وجودشان دمیده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر سال در شب نیمه شعبان بسته‌های متبرک از مسجد جمکران بین مردم توزیع می‌شود، اظهار کرد: امسال این جشن‌ها به خاطر بحران کرونا و به دلیل جلوگیری از تجمعات در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، در میان پرستاران در حال توزیع است.

بسته‌های تبرکی مسجد جمکران در رفسنجان توزیع شد

نماینده تولیت مسجد مقدس جمکران در استان کرمان بیان کرد: در روزهای اخیر ۱۸۰ بسته در بیمارستان افضلی پور کرمان، ۱۰۰ بسته هم در بیمارستان امام علی (ع) زرند و امروز نیز ۱۵۰ بسته در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) رفسنجان توزیع شد و در روزهای آینده هم ۱۵۰ بسته بین پرستاران در بیمارستان سیرجان توزیع خواهد شد.

محی الدینی با بیان اینکه دفتر نمایندگی مسجد جمکران در جنوب شرق کشور در شهرستان رفسنجان در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ راه اندازی شده است، تصریح کرد: ۷۰۰ خادم در شهرستان رفسنجان داریم که به صورت گروه بندی هر پنجشنبه و جمعه (۵۰ خادم) به شهر مقدس قم اعزام می‌شوند و انتظامات مسجد جمکران قم را بر عهده دارند.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها