دستگیری زورگیران از زنان تنها در نازی آباد

دو زورگیر حرفه‌ای که از ۴۰ زن تنها در خیابان زورگیری کرده بودند، دستگیر شدند.

دستگیری زورگیران از زنان تنها در نازی آباد

از مدتی قبل تعدادی از شهروندان که اکثر آن‌ها زنان جوان بودند، با مراجعه به کلانتری یا تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از دو زورگیر که با تهدید و ضرب‌وشتم اقدام به سرقت از آن‌ها کرده بودند، شکایت می‌کردند که در همین راستا تیمی از مأموران برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند. عمده این سرقت‌ها در محدوده کلانتری نازی‌آباد رخ داده بود.

تعدادی از شکات به کلانتری دعوت شدند و در اظهاراتی مشابه اعلام کردند زورگیری بین ساعات ۲۱ تا ۲۳ انجام شده و درحالی‌که آن‌ها مشغول صحبت با تلفن همراهشان بوده یا تلفن را در دست گرفته بودند، دو نفر سوار بر موتورسیکلت آپاچی به آن‌ها نزدیک شده و با تهدید و ضرب‌وشتم تلفن همراهشان را گرفته و فرار کرده‌اند.

شکات توضیح دادند پلاک موتورسیکلت کاملا مخدوش بود، به‌همین‌دلیل مأموران با شیوه‌های دیگر به دنبال ردی از سارقان رفتند تا اینکه حوالی ساعت ۱۵ روز چهارشنبه هفته گذشته مأموران گشت کلانتری نازی‌آباد در محدوده پارک بعثت با دو جوان که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی بودند، مواجه شدند و مشاهده کردند پلاک موتورسیکلت نیز مخدوش است و تمامی ظواهر نیز مطابق با موارد اعلام‌شده از سوی شکات است.

مأموران برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند و پس از دقایقی تعقیب‌وگریز دو متهم را در خیابان دستواره دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

متهمان در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفتند، همچنین در بازرسی از آن‌ها شش عدد سیم‌کارت، ۱۰ حافظه جانبی گوشی تلفن همراه، سه سوئیچ متعلق به موتورسیکلت‌های دیگر و مبلغ ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان نیز کشف شد که تمام این موارد نشان‌دهنده ارتکاب سرقت‌ها از سوی همین افراد بود.

موتورسیکلت متعلق به دو متهم نیز سرقتی بود و از محدوده کلانتری نواب به سرقت رفته بود.

دو متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در بازجویی‌های انجام‌شده به زورگیری از ۴۰ نفر که اکثرا زنان تنها بودند، اعتراف کردند.

همچنین گفتند موتورسیکلت را اواخر اسفند سال گذشته سرقت کرده‌اند و قصد داشتند پس از انجام چند زورگیری دیگر آن را در خیابان رها و موتوری دیگر را سرقت کنند تا بتوانند به جرائمشان ادامه دهند.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: دو متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

منبع: شرق

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها