عرضه زولبیا و بامیه در واحدهای صنفی غیرمجاز تبریز ممنوع است

رئیس اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز، گفت: عرضه هرگونه بامیه و زولبیا در خارج از واحد صنفی ممنوع است.

عرضه زولبیا و بامیه در واحدهای صنفی غیرمجاز تبریز ممنوع است

یوسف عبداله زاده در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونای استان، تمامی قنادان موظف به پخت محصولات ماه مبارک رمضان، به ویژه زولبیا و بامیه در مغازه خود هستند و تامین آن از سایر واحدها ممنوع است.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه تخلف توسط بازرسین مرکز بهداشت تبریز، بلافاصله واحد صنفی متخلف پلمب خواهد شد و پرونده به مراجع قضایی جهت برخورد قانونی ارجاع خواهد شد.

اتحادیه صنف قنادان کلانشهر تبریز ضمن صیانت از حقوق فعالان صنف، حفاظت از جان و سلامت شهروندان محترم را نیز اولویت خود دانسته و در آن جهت تلاش می‌کند.

وی تشریح کرد: واحدهای صنفی قنادی دارای پروانه معتبر کسب از اتحادیه مجاز به فروش زولبیا و بامیه به صورت بسته بندی بوده و از نگهداری محصول یاد شده به صورت فله‌ای در مغازه خودداری کنند.

عبداله زاده با اشاره به لزوم پخت زولبیا و بامیه با کیفیت برای رضایت مشتریان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سم پاشی روزانه واحدهای صنفی قنادی، ادامه داد: در صورتی که همکاران مشاهده کنند که در نزدیکی واحد صنفی آنها، واحد غیرمجاز اقدام به فروش زولبیا و بامیه می‌کند، فورا مراتب را با شماره 190 فوریت‌های بهداشتی در جریان گذاشته تا نسبت به جمع آوری و پلمب آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: شهروندان محترم نیز در صورتی که شاهد عرضه زولبیا و بامیه غیرمجاز در خارج از واحد صنفی و با قیمت‌های بالا و بدون بسته بندی به صورت فله‌ای و هرگونه تخلف یا رعایت نشدن مسائل بهداشتی باشند، موضوع را به شماره ٣٥٢٣٩٦٩٥ -۴۱ (اتحادیه) یا به شماره همراه ۰۹۱۴۱۱۵۱۷۵۷ و شماره بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت استان(۱۲۴) اطلاع دهند.

وی در خاتمه با تاکید بر ارائه قیمت عادلانه زولبیا و بامیه عرضه شده و همچنین رعایت بیشتر اصول بهداشتی از سوی مدیران واحدهای صنفی قنادی و همشهریان عزیز، گفت: برای همه همشهریان عزیز در ماه مبارک رمضان لحظاتی خوش و نورانی آرزومندیم و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا در سراسر کشور باشیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها