ترافیک نیمه سنگین در محورهای شرق استان تهران/ رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی پرهیز کنند

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به افزایش بار ترافیکی در محورهای هراز و فیروزکوه گفت: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی پرهیز کنند.

ترافیک نیمه سنگین در محورهای شرق استان تهران/ رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی پرهیز کنند

سرهنگ سیاوش محبی، با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: برابر تصاویر دریافتی از دوربین‌های پلیس با توجه به پایان هفته و آغاز مسافرت‌ها، شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در تمامی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اعم از هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) هستیم.

وی همچنین تصریح کرد: پلیس راه شرق استان تهران با تجهیزات کامل و نیروها به صورت آماده‌باش در کلیه محورها حضور داشته و تخلفات به صورت 24 ساعته رصد خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان از سفرهای غیرضروری به مناطق‌ کوهستانی اجتناب کنند و در صورت الزامی بودن سفر، از عجله و شتاب پرهیز و در طول سفر همواره جوانب احتیاط را درنظر گرفته و با سرعت مطمئنه در مسیرها قرار گیرند.

محبی ادامه داد: پایان طرح فاصله‌گذاری پایان کرونا نیست؛ لذا از هموطنان درخواست داریم تا با «در خانه ماندن» از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و قطع‌کننده زنجیره انتقال کرونا باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها توسط مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به شماره تلفن 88255555 و یا سایت 120 راهور و یا سامانه 141 راهداری اطلاع حاصل نمایند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها