تجاوز به عنف درزنجان ۲۹ درصد کاهش دارد

فرمانده انتظامی استان زنجان، ازکاهش سه درصدی وقوع سرقت‌ها در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این استان در خصوص سرقت به عنف ۱۴ درصد کاهش و تجاوز به عنف هم ۲۹ درصد کاهش دارد.

تجاوز به عنف درزنجان ۲۹ درصد کاهش دارد

سردار رحیم جهانبخش گفت: در سال گذشته توفیقات خوبی در خصوص کاهش جرایم در استان زنجان رخ داده است و این مهم نشان می‌دهد اقدامات پلیس در مقابله و پیشگیری از جرایم بسیار موثر بوده است.

وی ازکاهش سه درصدی وقوع سرقت‌ها در استان زنجان طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: این استان در خصوص سرقت به عنف ۱۴ درصد کاهش و تجاوز به عنف هم ۲۹ درصد کاهش دارد.

فرمانده انتظامی استان زنجان، با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه انتظامی پلیس در کاهش وقوع سرقت‌ها مؤثر بوده است، ابراز داشت: جرایم خشن در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲۰ درصد کاهش دارد.

جهانبخش با بیان اینکه استان زنجان جزو امن ترن استان‌های کشور است، افزود: پلیس زنجان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی مردم با تمام توان در طول شبانه روز به مردم خدمت می‌کند.

وی یاد آورشد: با آموزش‌هایی که انجام‌گرفته و آگاهی و دقت مردم سرقت‌ها در استان زنجان کاهش داشته و در این میان وقوع سرقت‌ها از خودرو، منازل، خودرو هم بسیار کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان، تصریح کرد: مردم استان زنجان با پلیس همکاری خوبی دارند و این خود عامل مهمی در بحث کاهش وقوع جرایم سرقت‌ها و جرایم در استان زنجان است.

جهانبخش یاد آورشد: نیروی انتظامی استان زنجان در زمینه رعایت حقوق شهروندی و حفظ حقوق بیت المال جایگاه خوبی در کشور دارد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فاطمه حسینی
    0

    اره دیگه وقتی همه رو تبرئه کنید معلومه که امار کم میشه . دزد و متجاوزا رو تبرئه کنید بریزید خیابون دستتون هم درد نکنه فقط مواظب ناموستون باشید از هر دست بدی از همون دست پس میکیری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها