ارومیه میزبان لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های جهان شد

سرپرست هیئت کشتی آذربایجان‌غربی گفت: ارومیه میزبان لیگ کشتی آزاد بزرگسالان باشگاه‌های جهان شد.

ارومیه میزبان لیگ کشتی آزاد باشگاه‌های جهان شد

سعید خوشبخت اظهار کرد: سیزدهمین دوره لیگ کشتی آزاد بزرگسالان باشگاه‌های جهان، آذر ماه امسال به میزبانی ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی مسابقات لیگ کشتی باشگاه‌های جهان به غیر از یک دوره که در کشور اوکراین برگزار شد، به میزبانی یکی از شهرهای ایران بوده و آذربایجان‌غربی و شهر ارومیه برای نخستین مرتبه در تاریخ کشتی، به عنوان میزبان این مسابقات معرفی شده است.

سرپرست هیئت کشتی آذربایجان‌غربی گفت: تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بستگی به اعلام آمادگی کشورها بستگی دارد اما پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه آذربایجان‌غربی با چند کشور همسایه بوده و همجواری نیز با برخی کشورها مانند روسیه، ازبکستان و گرجستان دارد، استقبال از این رقابت‌ها بیشتر باشد.

وی با اشاره به علت واگذاری میزبانی این رقابت‌ها به شهر ارومیه بیان کرد: ارومیه تاکنون میزبان رویدادهای مهم بین‌المللی و جهانی بوده و تجربیات فراوانی در میزبانی دارد و از سوی دیگر امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز را نیز فراهم کرده است.

خوشبخت اظهار کرد: در رقابت‌های لیگ کشتی آزاد بزرگسالان جهان در شهر ارومیه، یک تیم نیز از آذربایجان‌غربی حضور خواهد داشت و تلاش هیات کشتی استان این است که یک تیم قدرتمند را روانه این مسابقات کند.

وی تصریح کرد: به زودی علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران و محمدمهدی شهریاری استاندارآذربایجان‌غربی تفاهم‌نامه‌ای به همین منظور امضاء می‌کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها