۷۶ روستای استان اردبیل به شبکه گازرسانی متصل شد

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: ۷۶ روستای استان اردبیل به شبکه گازرسانی متصل شد.

۷۶ روستای استان اردبیل به شبکه گازرسانی متصل شد

سردار اسماعیلی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: علاوه بر ارائه خدمات به مشترکین و استمرار گازرسانی در سراسر استان اردبیل، با گازدار شدن ۷۶ روستا، تعداد روستاهای گازدار استان به یک هزار و ۳۱۲ روستا معادل ۹۴ درصد خانوار روستایی تحت پوشش افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ با حمایت مسئولین، همت و تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت گاز استان اردبیل و مسئولین استانی و شهرستانی و در راستای توسعه شبکه گازرسانی و تحقق برنامه‌های شرکت ملی گاز ایران، اقدامات ارزشمندی در این استان انجام شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: به موازات خدمات رسانی در بخش‌های شهری و روستایی در سال ۹۸، گازرسانی به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز با جدیت در برنامه شرکت قرار داشت به نحوی که ۶۳ واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل و در این راستا تعداد صنایع گازدار به یک هزار و ۴۴۴ واحد رسیده است.

به گفته اسماعیلی، مطابق گزارشات شرکت ملی گاز ایران، سرعت گازرسانی به روستاهای استان اردبیل در مقایسه با سایر شرکت‌های گاز استانی در رتبه پنجم کشوری قرار دارد که حاکی از عملکرد برجسته گاز استان در حوزه گازرسانی به روستاها است.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها