روزانه 35 بستری کرونایی در اردبیل داریم/مردم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در حال حاضر روزانه 35 بستری بیماری کرونا داریم که نسبت به روزهای گذشته افزایش جزئی را شاهد هستیم.

روزانه 35 بستری کرونایی در اردبیل داریم/مردم هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرید

شهرام حبیب‌زاده ۱۷ اردیبهشت در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی اردبیل اظهار کرد: همچنان وضعیت اردبیل در کرونا قرمز است ولی اگر مردم همراهی و همکاری کنند به زودی به شرایط پایداری در این حوزه دست خواهیم یافت.
وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش جزئی در مبتلایان به کرونا بودیم به طوری که تعداد ابتلای روزانه از 30 نفر به 35 نفر افزایش یافته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با هشدار به شهروندان در رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: مهمترین مساله‌ای که مردم باید در این روزها رعایت کنند فاصله‌گذاری اجتماعی است که به محض مشاهده مکان‌های پرتراکم از حضور در آنجا پرهیز کنند.
حبیب‌زاده ادامه داد: در کنار این امر همچنان تاکید بر برگزار نشدن مجالس ترحیم و عروسی حتی به صورت خانوادگی است تا تعداد مبتلایان به کرونا در استان و علایم مشکوک به حداقل برسد.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی با تمام تجهیزات و کادر درمانی همچنان پای کار است و انتظار می‌رود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی صنوف مختلف و موازین مدنظر از سوی مردم کنترل بیماری و ریشه‌کنی آن را در استان شاهد باشیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: هرچند ویروس کرونا براساس نظر متخصصان تا فصول سرد سال پایدار است ولی با رعایت موازین بهداشتی به صورت فردی و اجتماعی می‌توانیم خطر شیوع آن را به حداقل برسانیم.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها