کمبود فضای آموزشی در ابهر

رئیس آموزش و پرورش ابهر گفت: مشارکت خیرین کلید اصلی رفع مشکل کمبود فضای آموزشی در ابهر است.

کمبود فضای آموزشی در ابهر

عباس عزیزخانی ظهرامروز در جلسه شورای آموزش و پرورش ابهر ضمن گرامی‌داشت مقام معلم و تقدیر از زحمات و تلاش‌های همه معلمان، افزود: معلمان اسوه و الگوی اخلاق و انسانیت در جامعه هستند.

وی با اشاره به رفع موانع در ارائه آموزش‌های مجازی و غیرحضوری در مناطق روستایی، تصریح کرد: خوشبختانه و با پیگیری و همکاری مسئولان به خصوص مجموعه بخشداری مرکزی ابهر بخش زیادی از مصوبات به مرحله اجرایی رسیده است.

این مسئول با اشاره به بررسی و نیازسنجی فضاهای آموزشی مورد نیاز بر اساس پراکندگی جمعیت شهری و تامین زمین مناسب، استاندارد و با وسعت کافی مطابق با ضوابط آموزشی در ساخت و ساز فضاهای آموزشی، تربیتی و ورزشی، تصریح کرد: همکاری با سایر ارگان‌های دولتی در جهت توسعه و پیشرفت همه جانبه در حوزه‌های مختلف از ضروریات است.

این مسئول از احصای اطلاعات دقیق در خصوص کمبود فضاهای آموزشی شهری خبر داد و اظهار کرد: امیدوار هستیم با پیگیری و حمایت‌ها و جذب کمک خیرین مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی شهری مرتفع شود.

عزیزخانی با تاکید بر این‌که با تکمیل فرآیند نوسازی و به‌سازی مدرسه روستای ینگی‌کند و قره‌آغاج، در مدارس روستایی مشکل کمبود فضای آموزشی نداریم، ادامه داد: همکاری و تعامل کلید اصلی رفع موانع و مشکلات در حوزه‌های مختلف است.

وی، تکمیل و آماده‌سازی پروژه‌های نیمه‌تمام را در اولویت دانست و از تامین منابع مالی و اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل و آماده‌سازی پروژه فاطمه الزهرا خبر داد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر، نیازسنجی و شناسایی آسیب‌ها و موانع در مجموعه را قدم اول پیشرفت و توسعه عنوان کرد و افزود: به کارگیری توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های جوانان یکی از راهبردهای اصلی در برون‌رفت از چالش‌ها است.

عزیزخانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور که همه بخش‌های جامعه را تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد: با این‌که ویروس کرونا موجب تعطیلی مدارس شد ولی در عین حال فرصت‌های آموزشی جدید مخصوصا در حوزه آموزش مجازی برای آموزش و پرورش فراهم کرد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها