۵۹ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: از زمان شیوع کرو نا ویروس در استان تاکنون بیش از ۵۹ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

۵۹ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان زنجانی توزیع شده است

سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه از زمان شیوع کرونا ویروس در استان تاکنون بیش از ۵۹ هزار بسته کمک معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: طرح مواسات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داد و آخرین مرحله این طرح در روز عید فطر می‌باشد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، به اجرای خوب و موفقیت آمیز رزمایش مومنانه و مواسات در استان زنجان اشاره کرد و گفت: سپاه استان با همکاری بسیج و گروه‌های جهادی ضد عفونی کردن معابر عمومی دستکاههای اجرایی را انجام می‌دهد.

کرمی همچنین از فعال بوده بیش از ۲۴ کار گاه تولید ماسک در استان زنجان خبر داد و گفت: روزانه بیش از ۱۰ هزارو ۵۰۰ عدد ماسک توسط بسیجیان در استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: رزمایش سراسری کمک مومنانه از ۲۳ فروردین ماه آغاز به کار کرده و در این رزمایش کمک و مساعدت به همنوعان در اقصی نقاط استان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، تاکید کرد: بانک اطلاعاتی از خانوارهای واجد شرایط در استان تهیه شده است و کمک‌های لازم به آنها انجام می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها