دستگیری قاتل و همدستش در سنندج

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: قاتل و فرد همدست او، پس از ۴۸ ساعت از قتل، با تلاش ماموران پلیس در سنندج دستگیر شدند.

دستگیری قاتل و همدستش در سنندج

سرهنگ عبدالله فاتحی روز سه‌شنبه اظهار داشت: پس از اینکه فردی با مراجعه به پلیس اعلام کرد که چند روزی از گم شدن برادرش می‌گذرد بلافاصله تحقیقات برای یافتن این فرد آغاز شد.

وی با بیان اینکه این فرد ۴۲ ساله و مجرد بود، افزود: در بررسی‌ها مشخص شد فرد مفقود شده از اموالی برخوردار بوده که می‌تواند محل طمع سودجویان باشد لذا با شگردهای پلیسی فردی که اخیرا بیشترین ارتباطات را با فرد مفقود داشت شناسایی و دستگیر شد تا تحقیقات بیشتر در این زمینه انجام گیرد.

سرهنگ فاتحی اضافه کرد: در بررسی‌ها مشخص شد در واقع ۲ نفر با همدستی یکدیگر، فرد مفقود را به روستایی می‌کشانند و پس از خوراندن آبمیوه مسموم او را بیهوش کرده و در این فرصت مدارکی برای انتقال دارایی و اموال او را مهمور به اثر انگشت فرد می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه این ۲ نفر در تحقیقات با دیدن شواهد و مدارک به جرایم خود (قتل) اعتراف کردند و گفتند: پس از آن اقدام به پیچیدن فرد در نایلون و خفه کردن او کرده و در کنار رودخانه‌ای در حاشیه روستا او را دفن کردند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری قاتل و همدست او پس از ۴۸ ساعت از زمان اطلاع برادر مقتول به پلیس صورت گرفت، گفت: این ۲ مجرم با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

دستگیری سارقان زورگیر در سنندج

فرمانده انتظامی سنندج هم از دستگیری ۲ سارق زورگیر و کشف چهار فقره سرقت از آنها در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان سنندجی مبنی بر اینکه چندین سارق زورگیر در محله‌های شهر با تهدید سلاح سرد و به زور اموال شخصی آنان را به سرقت می‌برند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ تکیه و چمن این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی طی ۲ عملیات ۲ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه سارقان با تحقیقیات صورت گرفته به چهار فقره سرقت زورگیری اعتراف کردند اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی تحویل پلیس آگاهی استان شدند.

وی یادآور شد: یکی از اولویت های مهم پلیس برخورد قاطع با عاملان جرایم خشن به ویژه سرقت به عنف است و پلیس برای ایجاد امنیت عمومی تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها