کاهش وزن چگونه زندگی خواننده مشهور را متحول کرده است؟

ادل که اخیرا با انتشار عکسی در سالروز تولد خود بار دیگر مخاطبان را حیرت زده کرده است، افزون بر سلامت جسمانی به سلامت روانی نیز دست یافته است.

کاهش وزن چگونه زندگی خواننده مشهور را متحول کرده است؟

مدتی است که سبک زندگی سالم و کاهش وزن چشمگیر ادل خواننده مشهور انگلیسی تبار، مورد توجه بسیاری از افراد واقع شده است. ادل که اخیرا با انتشار عکسی در سالروز تولد خود بار دیگر مخاطبان را حیرت زده کرده است، افزون بر سلامت جسمانی به سلامت روانی نیز دست یافته است.

به نظر می‌رسد ادل سعی کرده پس از یک دوره ناکامی در زندگی خود که شامل جدایی از همسرش نیز می‌شود، روحیه خود را بازسازی کند. درواقع ادل در کنار ورزش و رژیم غذایی نه تنها وزن خود را کاهش داده است، بلکه سلامتی خود را نیز ارتقا داده است.

چگونه کاهش وزن خواننده مشهور زندگی شخصی وی را متحول کرده است؟
یکی از دوستان این خواننده در گفتگو با نشریه People می‌گوید: «در گذشته استرس ناشی از متعادل کردن کار و مادر بودن برای ادل بسیار سخت بود. او می‌خواست راهی برای تعادل بهتر امور پیدا کند و به نظر می‌رسد کاهش وزن در بهبود روحیه او نیز نقش ایفا کرده است.»

چگونه کاهش وزن خواننده مشهور زندگی شخصی وی را متحول کرده است؟
آدل یک مادر مجرد است که پسری ۷ ساله به نام آنجلو دارد. ادل پس از جدایی از همسرش تصمیم گرفت برای حمایت از فرزندش خود را متعهد به زندگی سالم‌تر کند. قطع مصرف الکل و پیروی از رژیم غذایی و ورزش از اقداماتی است که او اخیرا در پیش کرفته است. شاید نخستین باری که کاهش وزن ادل به نظر رسید، تابستان گذشته وهنگام حضور در یک کنسرت بود، اما جدیدترین عکس وی به مناسب تولدش همه را کاملا غافلگیر کرده چرا که به نظر می‌رسد او دیگر هیچگونه اضافه وزنی ندارد.

چگونه کاهش وزن خواننده مشهور زندگی شخصی وی را متحول کرده است؟
پیت گراسیمو، مربی پیشین کاهش وزن ادل در لندن که پیش از تور جهانی کنسرت‌های وی در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ با این ستاره موسیقی کار می‌کرد، گفت: «او سیگار را ترک کرد، نوشیدن الکل را تقریبا قطع کرد، از شر شکر خلاص شد و از خوردن غذا‌های فرآوری شده نیز خودداری کرد. او انتخاب‌های غذایی سالم تری داشت و به طور مرتب در حال یادگیری بود.»
با وجود اظهارنظر‌های مثبت در خصوص لاغری وی، برخی در فضای آنلاین در مورد کاهش وزن او نظراتی بسیار منفی دارند و معتقدند وی نباید این همه وزن کم می‌کرد.

منبع: انتخاب

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها