۵ دختر تهرانی در تله پسر جوان / آیدین بیهوش مرا به خانه‌اش برد

پسر شیطان صفت که با نام‌های جعلی با دختران جوان طرح دوستی می‌ریخت و آنها را به تله می‌انداخت در حالی در دادگاه محاکمه می‌شود که شمار شاکی‌ها به پنج نفر رسیده است.

۵ دختر تهرانی در تله پسر جوان / آیدین بیهوش مرا به خانه‌اش برد

رسیدگی به این پرونده از چند ماه قبل به دنبال شکایت دختر جوانی به نام سمیرا آغاز شد.

وی که به پلیس آگاهی رفته بود از پسری به نام آیدین شکایت کرد.

وی گفت: مدتی قبل در اینستاگرام با آیدین آشنا شدم.‌ او همیشه صفحه‌ مرا دنبال می‌کرد که پس از مدتی به من ابراز علاقه کرد و با من طرح دوستی ریخت. من به ملاقات او رفته بودم که سوار ماشین شدم .اما در بین راه آبمیوه ای به من تعارف کرد که پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. او مرا به خانه ای برد و آزارم داد.

دختر جوان گفت: من هیچ اطلاعاتی غیر از عکس پروفایل این پسر ندارم. اولین بار که با او آشنا شده بودم عکس پروفایل را در گوشی موبایلم ذخیره کردم اما پس از آن مدتی آیدین آن عکس را پاک کرد و این عکس تار و بی کیفیت تنها سرنخی است که از او در دست دارم.

تجاوز به دخترجوان دیگر

پرونده دختر جوان برای رسیدگی به شعبه 11 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده و حالی که تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شده بود دومین شکایت مشابه مطرح شد. دختر دیگری به دام شیطانی پسر جوان افتاده بود. مشخصاتی که این دختر از پسر شیطان صفت ارائه داده بود با مشخصات آیدین مطابقت داشت. این دختر مدعی بود پسر جوان پس از طرح دوستی او را به زور به خانه اش کشانده آزار داده است.

این دختر گفت: من هیچ نشانی از پسر شیطان صفت در دست ندارم و در اینستااگرام با او آشنا شده بودم که بعد از اولین ملاقات مرا به تله انداخت و آزارم داد.

بازداشت جوان متجاوز به ۵ دختر

در حالیکه عکس تار و بی کیفیت متهم،‌ تنها سرنخ این پرونده بود، تحقیقات آغاز شد تا اینکه یکی از مأموران اداره آگاهی با مشاهده این تصویر متهم را شناسایی کرد.

این مأمور پلیس گفت وی را مدتی قبل به اتهام آدم ربایی بازداشت کرده و حالا در زندان است. با افشای این ماجرا پسر جوان به نام حمید که بازداشت بود، شناسایی شد.

در بررسی ها مشخص شد وی چندین پرونده دیگر تحت عنوان آدم ربایی و آزار و اذیت در دادسرای جنایی دارند که تحت رسیدگی است.

در ادامه تحقیقات روشن شد این متهم هر بار می خواست نقشه شیطانی اش را اجرا کند و دختر جوانی را به تله بیندازد عکس پروفایلش را حذف می کرد تا آنها نتوانند پس از شکایت ردی از وی به دست آورند. پسر شیطان صفت قبلاً نیز چند بار بازداشت شده بود اما هر بار خودش را با نام و مشخصات جعلی به پلیس معرفی کرده بود.

این متهم که چهار پرونده در حال رسیدگی به اتهام آزار و اذیت چهار دختر جوان در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران دارد که در یکی از آنها به شلاق محکوم شده، پرونده ها تجمیع و برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا قضات به صورت یکجا به جرائم وی رسیدگی کنند.

این در حالی است که تعداد شکات به 5 نفر رسیده است.

منبع: رکنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • کاربر ناشناس
    0

    تا دختر نگه میو پسر من بگه بیو

  • مهدی
    0

    شیطان صفت در درجه اول اون دختر هستش که با هزار آب و رنگ نظر مرد هارو به خودش جلب میکنه...

  • غرقانی
    0

    من نمیدانم چرا دختران خیلی زود گول خورده وخودرا عرضه میکنند.

  • لبیک
    0

    وقتی از راه خدا پیغمبری خارج می شوید همین می شود بی صاحبی شوهر است.قطعی شوهر است اگر به انداز سر سوزنی حیا داشتید سر قرار نمی رفتید

  • رها
    0

    پسره مقصره نمیگم مقصر نیست ولی دخترا هم مقصرا چون کسی رو ندیده نشناخته چرا سوارِ ماشین پسره میشه چرا اصلا باهاش قرار میزاره اینجور دخترا هم باید دادگاه بشن

    نظرات شما -
    • مسعود۱
      0

      شاکی دادگاهه سبحان الله

  • رها محمدی
    0

    این شیطان صفت مقصره اره ولی دخترا هم مقصر هستن چون ادمی ک نمیشانسه چرا سواره ماشین شیطان صفت میشه اصلا چرا باهاش قرار میزاره

  • علی
    0

    این دخترا حقشونه بدتر از این به سرشون بیاد اگر عقل داشتن اینطور راحت فریب نمیخورند.

    نظرات شما -
    • مسعود
      0

      بی احساس

  • محسن عمران
    0

    حالا شده دیگه کنتورنیست که شماره بندازه

  • حمید کرمان
    0

    به ان خدا اخر قضیه را ببینی مشخص است که تمام مکافاتو این دخترا درست مکنند فقط بخاطر پول و تیغ زنی زمانی که دستشون بجایی نرسید اونموقع قانون میشه

  • مسعود
    0

    زیر سر اینستاس

  • کاربر ناشناس
    0

    شرم وحیا از دخترها گرفته شده است با این لباسهای اجق وجق که کل بدنشان را نشان می دهند چه توقع می شود کرد با پوشیدن لباس تنگ شرم آور ترین جا هم دیده می شود این نتیجه دولت مردان اصلاح طلب که در خدمت غرب هستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها