توزیع 2000 بسته معیشتی در شهرستان بیضاء

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیضاء در استان فارس از تهیه و توزیع بالغ بر 2000 بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار کم درآمد این شهرستان در قالب طرح مواسات و همدلی و کمک مومنانه، خبر داد.

توزیع 2000 بسته معیشتی در شهرستان بیضاء

سرگرد پاسدارعلیرضا خدایاری یکشنبه 28 اردیبهشت به خبرنگاران گفت: بسته‌های معیشتی توزیع شده شامل گوشت، مرغ، خرما، ماکارانی، رب‌گوجه، برنج و حبوبات بوده است.

او با بیان اینکه تهیه و توزیع اقلام یادشده با همکاری کمیته امداد و بهزیستی شهرستان انجام شد، گفت: قیمت این اقلام به طور میانگین 300 هزار تومان بوده که بین خانوارهای آسیب دیده از کروناویروس توزیع شده است.

خدایاری با بیان اینکه 10گروه جهادی در ایام شیوع کروناویروس، فعالیت خود را در زمینه‌های مختلف آغاز کردند، گفت: ضدعفونی معابر، ایجاد ایستگاه‌های قرنطینه و تب سنجی، تهیه و توزیع روزانه 200 دست غذای گرم و .... از اقدامات اجرایی شده با همکاری این گروه‌های جهادی و پادگان شهید بهشتی نیروی دریایی مستقر در شهرستان بوده است.

این مقام نظامی گفت: در کنار کمک‌های مالی و معیشتی مومنانه و اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه، با رایزنی انجام شده برخی مالکان مغازه‌ها و منازل اجاره‌ای نیز قبول کردند که بخشی یا کل اجاره بها را به مستاجران خود در این ایام تخفیف دهند.

بیضاء یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس استان فارس به شمار می‌رود و در شمالغرب شیراز قرار دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها