راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در خراسان شمالی٬ راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی‌شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خراسان شمالی برگزار نمی‌شود

ولی‌الله حیاتی امروز در جلسه هماهنگی مراسم روز جهانی قدس٬ با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از خراسان شمالی برگزار نخواهد شد اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز خراسان شمالی در زمینه شیوع بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان برگزار نمی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی هم در این نشست گفت: حمایت از مظلوم و مبارزه با ظالم یک فرهنگ دینی است که باید گسترش داده شود.

وی با بیان اینکه مبنای روز قدس مبنای اسلامی است افزود: روز جهانی قدس همه مسلمانان سرتاسر عالم علیه ظالمان و ابر جنایت های دنیا فریاد خشم و کینه و سر می‌دهند که این مهم ریشه در اندیشه های امام راحل دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس یک حرکت سیاسی و وحدت بخش عمده اسلامی است خاطرنشان کرد: آنچه که در این بین حائز اهمیت می‌باشد زنده ماندن شعارهای اصلی انقلاب و توجه به انتقال مفاهیم به صورت نسبت به نسل است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان تصریح کرد: با توجه به تحلیل آمار و تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در خراسان شمالی آنچه که سبب افزایش این مهم شده عدم توجه شهروندان به پروتکل‌های فاصله گذاری اجتماعی است.

سید احمد هاشمی افزایش تعداد نمونه گیری در سطح جامعه را یکی دیگر از دلایل اصلی افزایش تعداد موارد شناسایی مبتلایان به بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: افزایش ترددها، بی تفاوتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و از طرف دیگر افزایش نمونه گیری‌های سرپایی از جمله عوامل افزایش آمار مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها