ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه 25 درصد بیشتر می‌شود

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با اشاره به آغاز تعمیرات اساسی پالایشگاه، گفت: با اجرای این اورهال، شاهد افزایش 25 درصد ظرفیت پالایشگاه خواهیم بود.

ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه 25 درصد بیشتر می‌شود

فرهاد کاویانی با اشاره به روند اجرای تعمیرات اساسی پالایشگاه کرمانشاه، اظهار کرد: براساس روال معمول هر سال قرار بود تعمیرات اساسی با استخدام 200 نفر نیروی پیمانکار، از 10 اردیبهشت ماه آغاز شود و 34 روز طول بکشد.

کاویانی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از تراکم افراد و ورود نیروهای غیربومی به داخل پالایشگاه، تصمیم بر این شد که فقط دو قسمت از فعالیت‌های خیلی مهم تعمیرات اساسی که بیش از 50 درصد تعمیرات اساسی را شامل می‌شود، توسط نیروهای داخلی شرکت و مابقی تعمیرات اساسی که حساسیت کمتری دارد در سال آینده انجام شود.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت کرمانشاه با بیان اینکه این تعمیرات از 15 اردیبهشت ماه آغاز شد، افزود: زمان در نظر گرفته شده برای اورهال پالایشگاه 25 روز است.

به گفته کاویانی، این اورهال برای بسیاری از بخش‌های اساسی پالایشگاه انجام خواهد شد و با این روند ظرفیت فعلی پالایشگاه تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

وی ظرفیت کنونی تولید محصولات پالایشگاه را به طور میانگین روزانه 20 هزار بشکه انواع فرآورده‌های نفتی اعلام کرد و یادآور شد: این پالایشگاه شش فرآورده اصلی تولید می‌کند که شامل نفت سفید، گازوییل، نفت کوره، بنزین و دو نوع حلال‌ مورد نیاز صنایع است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها